MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    14
    vCash
    106000

    Default Mma gym Nederland

    Wat is een goede gym qua MMA, ik ga over 6 maanden op kamers dus wil graag even wat mensen horen die ervaring hebben met goede gyms. Ik Wil graag carriere maken in de sport en vraag me af bij welke gym ik dit het beste kan gaan doen. Ook vraag ik me af of je het beste kan beginnen met MMA of dat je eerst begin met die martial arts en daarna de volgende en vervolgens MMA. Ik hen zelf 3 jaar judo gedaan. 2 jaar kickboksen en nu ben nu begonnen met MMA.Laat het ff weten!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Waar ga je wonen?

  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Hoe ga je het betalen?
    It's okay to be white

  4. #4
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Waar ga je wonen?
    Op kamers, over 6 maanden
    ,,,,,
    (>.<)

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Op kamers, over 6 maanden
    Waar ga je op kamers ? Lijkt me wel handig om te weten.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    14
    vCash
    106000

    Default

    Het maakt niet heel veel uit waar ik op kamers ga, de studie die ik wil gaan doen is inalle steden te doen (sportkunde) het hangt er dus gewoon af welke gym het beste is waar ik op kamers ga.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    14
    vCash
    106000

    Default

    Zie andere reactie

  8. #8
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    14
    vCash
    106000

    Default

    Lenen

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Men kan nu jou wel allemaal namen van MMA scholen gaan geven maar het is denk ik veel makkelijker als je eerst aan geeft in welke plaats jij op kamers gaat wonen of wilt wonen en niet je kamer gaat zoeken op basis van de MMA scholen want als er geen betaalbare kamer kan vinden dan heb je er nog niets aan..... enne geld lenen om dat te bekostigen.... Beter gewoon een (bij)baantje nemen..... Volgens mij las ik van de week ook een post van jou dat je naar het buitenland wilt om daar op MMA te focussen ...17 jaar nog bezig met HAVO......Krijg niet echt het gevoel dat je alles goed doordacht hebt...... je bent nog jong... Mijn advies zou zijn.....Ga werken, doe je studie sportkunde, spaar geld, train wat MMA en kijk dan of Jij je nog focussen op MMA eventueel in het buitenland.....
    Last edited by Impulse; 31-12-2016 at 02:50.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    14
    vCash
    106000

    Default

    Het liefst ga ik op kamers in Amsterdam of Groningen. Studeren, werken en veel sporten word denk ik teveel. Dus ik zal wel moeten lenen. Maar stel er word nu gezegd van daar en daar zit nog een goeie gym dan kan ik me nog even goed orienteren.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Mijn advies; vergeet dat sportkunde. Heb je helemaal geen ene kut aan. Gaan elke jaar rond de 2000 studenten heen en krijger er 50 een baan van die met sportkunde te maken heeft.

    2e advies; ga eerst eens bij je lokale gym hard trainen terwijl je thuis woont. Misschien heb je wel helemaal geen talent en dan kun je wel een goede gym zoeken maar dan zit je gewoon bij de beginners. Eventueel reis je per trein naar een stad waar je aanvullende training kan volgen.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    14
    vCash
    106000

    Default

    Woon in Elburg, dus hier zijn niet echt goede gyms. Talent geloof ik niet echt in. Maar ik wil het liefst gewoon me werk maken van MMA en me hbo diploma is gewoon als back-up zegmaar. Bijvoorbeeld als ik een blessure ofzo krijg.

  13. #13
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Bijvoorbeeld als je een blessure krijgt? Ik zal je even uit de droom helpen, er zijn in Nederland welgeteld 4 die van enkel het MMA kunnen leven. De kans dat jij dat haalt is redelijk klein.
    Zet je studie altijd op de eerste plek, vergeet sportkunde en ga iets doen wat je leuk vindt en waarmee je later geld kan verdienen. Er zijn zat goede gyms in elke studentenstad van Nederland.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #14
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky_V7 View Post
    Woon in Elburg, dus hier zijn niet echt goede gyms. Talent geloof ik niet echt in. Maar ik wil het liefst gewoon me werk maken van MMA en me hbo diploma is gewoon als back-up zegmaar. Bijvoorbeeld als ik een blessure ofzo krijg.
    Ach kulleke toch mooi te horen dat je zo enthousiast bent hoor maar je praat wel een hele hoop onzin en je bent heel naïef.
    Talent geloof je niet in dus daar zit al een flinke miscalculatie, zonder talent ga je de top niet bereiken laat staan dat je er van kan gaan leven.
    En Zoals al gezegd de Nederlanders die van het mma kunnen leven kun je op 1 hand tellen.

    Je gaat er van schrikken hoeveel vechters in de ufc gewoon nog baantjes erbij hebben om rond te komen.
    Het geld is alleen weg gelegd voor de toppers (met talent) die ervan kunnen leven en zelfs die moeten gewoon 2x per jaar knokken anders word het financieel ook een lastig verhaal voor ze

  15. #15
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Hoi Nicky_V7,

    Er zijn super veel goede scholen in Nederland. Ik raad je aan om eerst een stad te kiezen en daarna pas een sportschool.

    Ik ben zelf met een groep vechtsportliefhebbers een overzicht aan het maken van alle scholen in Nederland. Zie hieronder de link. Hoop dat je er wat aan hebt!

    www.vightclub.com

    Oesh!

    P.s. We hebben nog lang niet alle scholen in kaart gebracht. Als de forumleden nog suggesties hebben, dan hoor ik ze graag. Thanks!

  16. #16
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Beste Nicky,

    Als eerst wil ik zeggen carrière maken in MMA is heel moeilijk. Er zijn maar enkele die heel veel geld verdienen. Een vechter die pas begint bij UFC krijgt ongeveer 2500 dollar. Volgens mij gaat een deel naar je coach en ook belasting. Google maar pay out UFC of bellator dan kan je het zelf zien.

    Besef wel dat MMA een keiharde sport is een voorbeeld CM punk doordat hij een grote naam heeft bij WWE kreeg hij een contract bij UFC. Hij is een welterweight in die klasse zitten er hele gevaarlijk vechters tussen zoals Woodley , Thompson, Lawler ect. Na 2 minuten tegen Mickey Gall was het al over. Cm Punk heeft zelfs 2 jaar hard getraind bij 1 van de beste Teams.

    Het is niet verkeerd om een ambitie te hebben om een professionele vechter te worden. Je moet eerst met kleine doelen zoals dat je graag wilt deelnemen aan een MMA amateur wedstrijd of grappling toernooi. Dan je kijken of je het goed heb gedaan en wat beter kan. Begin eerst met een basis mijn advies begin eerst met BJJ dan leer je de basis van grondvechten , take downs en worpen.

    Mocht je een reality check willen dan zou je naar Mikes gym moeten gaan of Bert Kops dan kan je zeker skills testen.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BabyMonkey View Post
    Beste Nicky,

    Als eerst wil ik zeggen carrière maken in MMA is heel moeilijk. Er zijn maar enkele die heel veel geld verdienen. Een vechter die pas begint bij UFC krijgt ongeveer 2500 dollar. Volgens mij gaat een deel naar je coach en ook belasting. Google maar pay out UFC of bellator dan kan je het zelf zien.

    Besef wel dat MMA een keiharde sport is een voorbeeld CM punk doordat hij een grote naam heeft bij WWE kreeg hij een contract bij UFC. Hij is een welterweight in die klasse zitten er hele gevaarlijk vechters tussen zoals Woodley , Thompson, Lawler ect. Na 2 minuten tegen Mickey Gall was het al over. Cm Punk heeft zelfs 2 jaar hard getraind bij 1 van de beste Teams.

    Het is niet verkeerd om een ambitie te hebben om een professionele vechter te worden. Je moet eerst met kleine doelen zoals dat je graag wilt deelnemen aan een MMA amateur wedstrijd of grappling toernooi. Dan je kijken of je het goed heb gedaan en wat beter kan. Begin eerst met een basis mijn advies begin eerst met BJJ dan leer je de basis van grondvechten , take downs en worpen.

    Mocht je een reality check willen dan zou je naar Mikes gym moeten gaan of Bert Kops dan kan je zeker skills testen.
    Helemaal gelijk gozer
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •