MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default LEAKED | Coach Edmond’s Corner Audio From Ronda Rousey Vs. Amanda Nunes.

    http://smackhisface.com/2016/12/31/l...-amanda-nunes/



    Echt een pannekoek die edmond ik denk echt dat hij een oplichter is
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Lol..

    Maar eerlijk is eerlijk. Ik zag geen headmovement

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vind het een waardeloze coach en een eikel maar ik snap deze kritiek niet.

    Hij zegt wat ze moet doen en ze doet het niet. Je maakt een gameplan. In dit geval zal het headmovement zijn, Blijven bewegen. In de pocket komen, heupworp, armklem , belt ophalen en naar huis. Ergens in Rouseys hoofd knapt wat dus in plaats daarvan loopt ze met haar handen naar beneden naar Nunes toe en laat zich als boksbal gebruiken. Dan wordt je toch helemaal gek langs de kant ?

    Het leek wel of ik Bob Schreiber hoor schreeuwen tegen Stefan Struve. Die doet ook nooit waar hij voor getraind heeft.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Roussey kan niet incasseren en reageert dan zo. Maar die coach heeft haar doen geloven dat ze een hele goede bokser is terwijl ze dat duidelijk niet is.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Roussey kan niet incasseren en reageert dan zo. Maar die coach heeft haar doen geloven dat ze een hele goede bokser is terwijl ze dat duidelijk niet is.
    Het probleem is dat iedereen om haar heen haar heeft doen geloven dat ze echt heel erg goed is. En vroeger kon ze door de eerste paar tikken heen lopen en vanuit de clinch werken. Nu zijn er een paar die zo goed bewegen (Holm) of zo hard slaan (Nunes) dat ze iets anders moet verzinnen. En misschien moet ze ook weer eens gaat trainen met mensen die haar tijdens de training aanpakken. Heb al eens eerder gezegd dat ze altijd alleen met blauwe banders wilde rollen omdat ze niet tegen haar verlies kon.....maar staande werkt lijkt nu idd een prioriteit.....
    De trainer lijkt idd geen hoogvlieger, maar ben het met Bromios eens dat het wel prettig is als iemand het gameplan volgt. Van dat clinchen kwam ook niet veel terecht

  6. #6
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die Rousey heeft gewoon gekregen wat ze verdiende, blaaskaak.
    Wat nu wel mooi is, als Germaine nu die fw titel wint, dan is een champion vs champion fight tegen Nunes ook goed te promoten, leuke rematch.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    prima werk van de coach .. zijn instructies waren duidelijk.
    head movement en clinch .. is een slimme gameplan .. waar ronda zich inderdaad niet aan hield ,.
    en ja dan kunnen de frustraties er nog wel eens uitkomen .
    ik denk dat voor nunes gaan een stap te groot was.
    haar geloof was een beetje weg na holly,s headkick.
    nu is het geloof nog veel verder.. en het geloof in jezelf is erg belangrijk .
    ik denk dat ze eerst 1 of 2 opwarm gevechten had moeten doen .. haar geloof laten terugkomen .
    maar ja dat is mijn bescheiden mening maar

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik ben het volkomen met je eens lukashenko

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •