MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 113 of 113
  1. #101
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Klopt, maar is het niet zo dat hij bij de officiële weging gewoon het gewicht haalde.
    Of is de openbare weging met publiek niet de officiële?
    Ik zag hem daar met trainingsbroek wegen.

    Naar mijn weten is die weging met publiek alleen voor de show.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Wow... dat viel mij niet op. Doordat hij iets (handdoek) vastpakt verminderd het je gewicht.... Ik vind dat de UFC hier wel sancties voor moet neerleggen bij Cormier (minder gage ofzo).
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  3. #103
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    Wow... dat viel mij niet op. Doordat hij iets (handdoek) vastpakt verminderd het je gewicht.... Ik vind dat de UFC hier wel sancties voor moet neerleggen bij Cormier (minder gage ofzo).
    Dat doen ze niet om de simpele reden dat ze er niks aan gedaan hebben op het moment zelf en ondertussen gaat wel het main event door van een card die op 2 partijen na niet zo heel spannend is.
    Bedenk even dat UFC 209 een mega uitvaller had en een waardeloos main event, 208 was ook niet best en op 206 viel deze partij ook al uit en mistte Pettis het gewicht voor de interim belt. Ze moeten wel een oogje dichtknijpen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #104
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Klopt, maar is het niet zo dat hij bij de officiële weging gewoon het gewicht haalde.
    Of is de openbare weging met publiek niet de officiële?
    Ik zag hem daar met trainingsbroek wegen.
    De weging met de handdoek is de officiële weging de andere weging die je bedoeld gaan ze voor de show op een weegschaal staan en word het gewicht niet eens afgelezen.
    Het gewicht wat omgeroepen word is het gewicht dat gemeten is bij de officiële weging (met handdoek).

    Ik denk dat DC getipt is achter de schermen door iemand voor de "handdoek truc" zou me ook niet verbazen als dat een ufc official is.

    Denk dat de ufc gewoon heel blij is dat het gewicht gehaald is Ookal is dat met een klein beetje smokkelen.

    En eerlijk gezegd ben ik er ook niet rouwige om , ik wil gewoon DC tegen rumble zien voor de titel.
    Last edited by Suplex; 08-04-2017 at 19:33.

  5. #105
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    De weging met de handdoek is de officiële weging de andere weging die je bedoeld gaan ze voor de show op een weegschaal staan en word het gewicht niet eens afgelezen.
    Het gewicht wat omgeroepen word is het gewicht dat gemeten is bij de officiële weging (met handdoek).

    Ik denk dat DC getipt is achter de schermen door iemand voor de "handdoek truc" zou me ook niet verbazen als dat een ufc official is.

    Denk dat de ufc gewoon heel blij is dat het gewicht gehaald is Ookal is dat met een klein beetje smokkelen.

    En eerlijk gezegd ben ik er ook niet rouwige om , ik wil gewoon DC tegen rumble zien voor de titel.
    Dank je voor de reactie. Dan is het wel apart ja. Ik vind Rumble wel strak, interesseert hem niets!

  6. #106
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Dank je voor de reactie. Dan is het wel apart ja. Ik vind Rumble wel strak, interesseert hem niets!
    Zeker maakt het rumble niets uit , anders had het geen titel gevecht geweest en dat betekend minder gage en minder reebok sponsor geld en daarbij komt dat rumble ook gewoon voor de titel wil vechten.
    Rumble is gewoon heel blij dat DC die handdoek heeft vast gehouden daar hoef je je niet druk om te maken

  7. #107
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Het is een oude worsteltruc. En het gaat maar om een pond op fightday zijn ze allebei toch flink wat pond zwaarder dan bij de weging.

  8. #108
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Spoiler
















    Mousasi, lekker! Controversiële situatie, maar Weidman keek niet alsof hij nog normaal na kon denken ofzo.

  9. #109
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    SpoilerMousasi, lekker! Controversiële situatie, maar Weidman keek niet alsof hij nog normaal na kon denken ofzo.
    "en het feit dat die 3 verliespartijen heeft achter elkaar. Lijkt mij dan afscheid..."

  10. #110
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    "en het feit dat die 3 verliespartijen heeft achter elkaar. Lijkt mij dan afscheid..."
    Denk het niet, denk dat ze hem Tim Boetsch ofzo geven. De aansluiting met de top 3 is in ieder geval even weg.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  11. #111
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Denk het niet, denk dat ze hem Tim Boetsch ofzo geven. De aansluiting met de top 3 is in ieder geval even weg.
    Ik vond het een mooie partij van mousasi. wat ik mij wel afvroeg, dat Weidman hem met de single leg makkelijk naar de grond kreeg. Mousasi daar duidelijk geen antwoord op had. Hij pakte Weidman de hele tijd om de rug, wat niet de manier is om een single leg te verdedigen. Dat krijg je bij een Jacare, Romero, en Rockhold nog sneller. Deze zijn nog beter in het worstelen. Wordt daar bij Kops gym niet op getraind? Dat is echt de achilleshiel van Mousasi. als dat goed is heeft hij een goede kans om ufc kampioen te worden

    Wat ik mij nog wel afvroeg, toen Mousasi in turtle positie zat, en weidman voor de front choke ging, dat hij het goed aanpakte om niet op 2 knieën te gaan. Waarom zou dat niet kunnen?

  12. #112
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Ik vond het een mooie partij van mousasi. wat ik mij wel afvroeg, dat Weidman hem met de single leg makkelijk naar de grond kreeg. Mousasi daar duidelijk geen antwoord op had. Hij pakte Weidman de hele tijd om de rug, wat niet de manier is om een single leg te verdedigen. Dat krijg je bij een Jacare, Romero, en Rockhold nog sneller. Deze zijn nog beter in het worstelen. Wordt daar bij Kops gym niet op getraind? Dat is echt de achilleshiel van Mousasi. als dat goed is heeft hij een goede kans om ufc kampioen te worden

    Wat ik mij nog wel afvroeg, toen Mousasi in turtle positie zat, en weidman voor de front choke ging, dat hij het goed aanpakte om niet op 2 knieën te gaan. Waarom zou dat niet kunnen?
    Het best voor Mousasi is Bisping want die blijft staan tegen hem (dus die blijft hem ontlopen want die is ook niet gek). Jacare en Romero weet ik het niet. Beide nemen nogal wat spiermassa mee (kuch) dus ik kan me voorstellen dat Gegard ze kan laten gassen door uit de weg te blijven en te jabben. Rockhold vouwt hij gewoon in de eerste ronde op is mijn gevoel.

    Ik vond hem inderdaad de takedown niet goed verdedigen maar ik vond wel dat hij er op de grond veel beter uitkwam dan ik had verwacht. Weidman is een sterke worstelaar.

  13. #113
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Wat ik mij nog wel afvroeg, toen Mousasi in turtle positie zat, en weidman voor de front choke ging, dat hij het goed aanpakte om niet op 2 knieën te gaan. Waarom zou dat niet kunnen?
    Vanuit je knieën ben je behoorlijk gelimiteerd in je balans en bewegingsvrijheid. Tegenstander kan je veel eenvoudiger naar voren trekken of naar acteren duwen, Ook je eigen bewegingen zijn gewoon minder snel en krachtig vanuit je knieën.
    Als je kijkt naar grappling of BJJ, daar wil je eigenlijk zo min mogelijk op je knieën zitten. Beter gewoon gehurkt(nadeel is dat dat wel oncomfortabel kan zijn), zodat je kan uitstappen, wegstappen etc...
    Last edited by YoMarK; 11-04-2017 at 13:53.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •