MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 55
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default Verhoeven wil ring in met andere legende

    Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/27...legende__.html



    Verhoeven wil ring in met andere legende



    Rico Verhoeven hoopt het in de toekomst op te nemen tegen grote vechters uit het verleden, waaronder Remy Bonjasky.



    "Dat zijn mooie partijen", tekent BN DeStem op uit de mond van de kickbokser. "Ik denk dat mensen dat soort partijen wel willen zien. Het lijkt mij tof", zegt Verhoeven in het televisieprogramma 24 uur met..., waar de Brabantse krant een preview van heeft. Of er zo'n gevecht gaat komen, is nog niet zeker. "Het ligt aan hem", zegt Verhoeven. "Hij is eigenlijk gestopt, maar zou wel terug willen komen."


    Vanzelfsprekend gaat Verhoeven in de uitzending ook uitgebreid in op zijn duel met Badr Hari van begin december vorig jaar. "Het liefst had ik hem knock-out geslagen, dan had ik gelijk een stempel gezet. Hij gaf gewoon op omdat ik tegen zijn arm trapte."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dat zel in iedergeval veel kijkcijfers opleveren en is weer kassa voor Ziggo. Ik wil Saki ook tegen Bonjasky zien.
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Daar kijkt toch niemand naar behalve de diehards? Hari is om wat voor reden uitgegroeid tot een nationale cultheld en wordt voor een groot deel bekeken door mensen die hem kennen van sensation white. Bonjasky is ondertussen een echte bekende Nederlander en geen bekende oud vechter in mijn optiek. Dat wordt 'sterren springen- en sterren dansen'' publiek.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Tijd dat Rico tegen Jamal Ben Saddik gaat knokken of tegen Andrey Gerasimchuk de Kunlun Heavyweight Champ waarvan hij in 2015 van heeft verloren. Uiteraard de rematch tegen Badr en Saki zou ik ook wel willen zien. Maar Rico vs Remy interesseert mij het niet echt. Bonjasky eerste comeback was niet echt indrukwekkend.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Daar kijkt toch niemand naar behalve de diehards? Hari is om wat voor reden uitgegroeid tot een nationale cultheld en wordt voor een groot deel bekeken door mensen die hem kennen van sensation white. Bonjasky is ondertussen een echte bekende Nederlander en geen bekende oud vechter in mijn optiek. Dat wordt 'sterren springen- en sterren dansen'' publiek.
    x2

  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Daar kijkt toch niemand naar behalve de diehards? Hari is om wat voor reden uitgegroeid tot een nationale cultheld en wordt voor een groot deel bekeken door mensen die hem kennen van sensation white. Bonjasky is ondertussen een echte bekende Nederlander en geen bekende oud vechter in mijn optiek. Dat wordt 'sterren springen- en sterren dansen'' publiek.
    Misschien een potje in de pauze van een Toppers-show in de ArenA.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    524
    vCash
    111758

    Default

    De geruchtenmolen draait op dit moment op volle toeren. Rico wil tegen een legende, het publiek wil het: wordt het Remy? Er zijn inmiddels ook al weer sterke geruchten dat het toch een ouderwetste bokspartij zal worden waarvoor het lijk van Bep van Klaveren zal worden op gegraven...

    Vind het harstikke leuk voor de hypotheek van Rico maar hoef het zelf echt niet te zien.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Remy gaat em slopen 100%

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Zie dat echt in verste verte niet gebeuren maar leuke pot.
    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Remy gaat em slopen 100%

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Verhoeven richt zich tot 'praatjesmaker' Bonjasky

    Rico Verhoeven heeft maandag een duidelijke boodschap richting Remy Bonjasky verzonden. De zwaargewichtkampioen van Glory wil dolgraag de ring in met de voormalig K1-kampioen om hem af te straffen voor diens 'praatjes'.

    "Nou Remy, vorige keer zei je: 'Als Badr niet van Rico kan winnen, dan weet ik het ook niet meer.' Nou Badr deed het niet, laten we kijken of jij het wel kan. Let's go", aldus Verhoeven in PepTalk.

    De exacte woorden van Bonjasky luidden eind vorig jaar als volgt: "Ik zal je wat zeggen. Als Badr niet van Rico kan winnen, dan is er toch iets goed mis? Ik vind Rico een topvechter. Voor de persconferentie dacht ik echt: Rico gaat het helemaal maken. Maar ik zag hem helemaal klein worden. Ik had een beetje het gevoel dat-ie spijt had."

    Het liep anders. Hari liep op 10 december in de tweede ronde van het gevecht een armblessure op, waarna Verhoeven tot winnaar werd uitgeroepen.

    De oogproblemen waar Bonjasky al enige tijd mee kampt, zouden nog roet in het eten kunnen gooien. Maar Verhoeven vindt dat Bonjasky zich daar na zijn eerdere uitspraken niet meer achter kan verschuilen. "Als je praatjes hebt, moet je ze wel nakomen."

    Lachwekkend

    Direct na het gevecht met Hari in Oberhausen werd Verhoeven ook al uitgedaagd door een hele rits vechters. Toen zei hij: "De geldzoekers staan nu in de rij. Door de hype rond Glory Collision word ik ineens door iedereen uitgedaagd. Dat vind ik lachwekkend. Laat ze maar achteraan in de rij aansluiten, dan horen ze vanzelf wanneer ik tijd voor ze heb."

    bron: https://www.telesport.nl/artikel/829...maker-bonjasky
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default remy vs verhoeven

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Verhoeven richt zich tot 'praatjesmaker' Bonjasky

    Rico Verhoeven heeft maandag een duidelijke boodschap richting Remy Bonjasky verzonden. De zwaargewichtkampioen van Glory wil dolgraag de ring in met de voormalig K1-kampioen om hem af te straffen voor diens 'praatjes'.

    "Nou Remy, vorige keer zei je: 'Als Badr niet van Rico kan winnen, dan weet ik het ook niet meer.' Nou Badr deed het niet, laten we kijken of jij het wel kan. Let's go", aldus Verhoeven in PepTalk.

    De exacte woorden van Bonjasky luidden eind vorig jaar als volgt: "Ik zal je wat zeggen. Als Badr niet van Rico kan winnen, dan is er toch iets goed mis? Ik vind Rico een topvechter. Voor de persconferentie dacht ik echt: Rico gaat het helemaal maken. Maar ik zag hem helemaal klein worden. Ik had een beetje het gevoel dat-ie spijt had."

    Het liep anders. Hari liep op 10 december in de tweede ronde van het gevecht een armblessure op, waarna Verhoeven tot winnaar werd uitgeroepen.

    De oogproblemen waar Bonjasky al enige tijd mee kampt, zouden nog roet in het eten kunnen gooien. Maar Verhoeven vindt dat Bonjasky zich daar na zijn eerdere uitspraken niet meer achter kan verschuilen. "Als je praatjes hebt, moet je ze wel nakomen."

    Lachwekkend

    Direct na het gevecht met Hari in Oberhausen werd Verhoeven ook al uitgedaagd door een hele rits vechters. Toen zei hij: "De geldzoekers staan nu in de rij. Door de hype rond Glory Collision word ik ineens door iedereen uitgedaagd. Dat vind ik lachwekkend. Laat ze maar achteraan in de rij aansluiten, dan horen ze vanzelf wanneer ik tijd voor ze heb."

    bron: https://www.telesport.nl/artikel/829...maker-bonjasky

  12. #12
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    dom van remy om zo n praatjes te hebben,en rico weet niet wat t is,in theorie kan remy na 1 klap al blind raken,vanwege eerdere netvliesloslating,die hebben ze 1 keer vast kunnen laseren,en t kan maar 1 keer volgens mij,dus is het een veel te groot risico voor remy,denk ik

  13. #13
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Als hij ballen had had hij tegen Saki moeten gaan staan..

    Beetje ontwijkend gedrag dit

  14. #14
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Die Ben Saddik daagt nu Rico uit. Lijkt mij een leukere pot, aangezien het nu 1-0 voor Jamal staat. Plus Jamal heeft ook de contender Londt pas nog verslagen.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Nou hier zit niemand op te wachten ,
    Behalve Rémy natuurlijk.die gaat zijn zakken effe vullen , thats it

  16. #16
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Antwerpse kickbokser daagt nummer één van de wereld uit: "Dit jaar word ik kampioen"



    http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sp...kampioen.dhtml

  17. #17
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Echt grappig dat mensen Remy zo onderschatten. Hebben jullie de highlights van Rico gezien. Ik vraag bewust naar de hightlights want weinig mensen hebben zijn partijen voor de partij tegen badr gezien. Blijkbaar heeft Rico tegen Badr zo veel indruk gemaakt dat jullie Remy geen kans geven. 😂 Grapjassen. Let op wat er gaat gebeuren. Zag je hoe Remy saki door de helft trapte? Let op...

  18. #18
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    Nou Tidelot,waar zou jij en jullie voor kiezen?Remy gaat de partij aan en krijgt veel geld,of hij wordt blind geslagen en dan?dan ken ie in ieder geval een stok en hond kopen,da dan wel

  19. #19
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Echt grappig dat mensen Remy zo onderschatten. Hebben jullie de highlights van Rico gezien. Ik vraag bewust naar de hightlights want weinig mensen hebben zijn partijen voor de partij tegen badr gezien. Blijkbaar heeft Rico tegen Badr zo veel indruk gemaakt dat jullie Remy geen kans geven.  Grapjassen. Let op wat er gaat gebeuren. Zag je hoe Remy saki door de helft trapte? Let op...
    Het gaat niet om het onderschatten, maar dat hij de eer aan zichzelf moet houden. Deze kickboks legende heeft grote problemen met zijn ogen, hij hoeft zich zelf helemaal niks te bewijzen. Remy heeft een top carrière gehad waar U tegen zegt. Een sport carrière waar de meeste prof kickboksers over dromen. Voor mij hoeft het niet en dat geldt voor een hoop andere kickboks liefhebbers. Ik heb liever dat Verhoeven tegen iets jongere vechters vecht die het hem NU moeilijk kunnen maken dan tegen The Flying Gentleman die al jaren gestopt is.
    Plus Remy Bonjasky is iemand die de sport goed promoot zonder te knokken in de ring. Een ambassadeur voor de sport.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Het gaat niet om het onderschatten, maar dat hij de eer aan zichzelf moet houden. Deze kickboks legende heeft grote problemen met zijn ogen, hij hoeft zich zelf helemaal niks te bewijzen. Remy heeft een top carrière gehad waar U tegen zegt. Een sport carrière waar de meeste prof kickboksers over dromen. Voor mij hoeft het niet en dat geldt voor een hoop andere kickboks liefhebbers. Ik heb liever dat Verhoeven tegen iets jongere vechters vecht die het hem NU moeilijk kunnen maken dan tegen The Flying Gentleman die al jaren gestopt is.
    Plus Remy Bonjasky is iemand die de sport goed promoot zonder te knokken in de ring. Een ambassadeur voor de sport.
    X2, Lekker bij pauw en rtlln aanschuiven zo nu en dan.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Remy is inderdaad om die reden gestopt en ik denk dat hij wel goed heeft overwogen om toch weer de ring in te stappen. Remy is alles behalve dom. Dus ik ga er vanuit dat hij goedkeuring van zijn doctor heeft gehad. En Rico gewoon gaat slopen.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DonMMA View Post
    X2, Lekker bij pauw en rtlln aanschuiven zo nu en dan.
    Het jammere is dat er waarschijnlijk weinig vechters zijn die op niveau zitten in het zwaargewicht. En ook nog is onder contract bij glory staan. Londt, lazaar en misschien gerges kunnen het hem moeilijk maken. En die trekken geen kijkers. Daarom is het niet raar dat mensen Rico tegen saki of Remy willen zien het gaat om geld.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Die Ben Saddik daagt nu Rico uit. Lijkt mij een leukere pot, aangezien het nu 1-0 voor Jamal staat. Plus Jamal heeft ook de contender Londt pas nog verslagen.
    Dat moet dan wel in een kleinere zaal want Ben Saddik was al kapot toen hij naar de ring was gelopen. Of ze moeten hem met een karretje naar de ring rijden. En toen stond hij nog tegen een tegenstander die net zo moet was van dat eind lopen.

    Rico maakt hem af.

  24. #24
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ben Saddik vs Londt. Tering. Dat was de Kimbo vs Dada5000 van het kickboksen. Wat een drama. Die twee mogen eerst wel wat meer laten zien voordat ze überhaupt aan Verhoeven mogen denken.
    En Bonjasky kan zich nooit meer zo motiveren als vroeger, blijf asjeblieft achter de schermen bezig. De enige die ik van de oude garde terug wil zien is Saki. En Spong, maar dat kunnen we vergeten.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Echt grappig dat mensen Remy zo onderschatten. Hebben jullie de highlights van Rico gezien. Ik vraag bewust naar de hightlights want weinig mensen hebben zijn partijen voor de partij tegen badr gezien. Blijkbaar heeft Rico tegen Badr zo veel indruk gemaakt dat jullie Remy geen kans geven. 😂 Grapjassen. Let op wat er gaat gebeuren. Zag je hoe Remy saki door de helft trapte? Let op...



    Spong tegen Bonjasky gezien?

    Vergane glorie. Spong liep dwars door z'n trappen heen.

    De poen zal wel op zijn bij Remy.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •