MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 55
  1. #26
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Spong tegen Bonjasky gezien?

    Vergane glorie. Spong liep dwars door z'n trappen heen.

    De poen zal wel op zijn bij Remy.
    Denk je dat dat kwam omdat Remy nep is of spong goed? Besef wat je zegt man. Spong die zou toen Rico gewoon vernederen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Die Ben Saddik daagt nu Rico uit. Lijkt mij een leukere pot, aangezien het nu 1-0 voor Jamal staat. Plus Jamal heeft ook de contender Londt pas nog verslagen.
    X2

  3. #28
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Bromios;1315127]Dat moet dan wel in een kleinere zaal want Ben Saddik was al kapot toen hij naar de ring was gelopen. Of ze moeten hem met een karretje naar de ring rijden. En toen stond hij nog tegen een tegenstander die net zo moet was van dat eind lopen.



    Je weet wel dat ben Sadik em al gesloopt heeft en het dus 1-0 staat toch? En dat die partij vlak voor badr - Rico op mysterieuze wijze van het internet is verdwenen?
    Last edited by #teamBADGUY; 03-02-2017 at 09:13.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by VivaLaStef View Post
    Als hij ballen had had hij tegen Saki moeten gaan staan..


    Beetje ontwijkend gedrag dit
    Dusdat saki wilt super graag maar Rico ontwijkt hem

  5. #30
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Spong tegen Bonjasky gezien?

    Volgens mij werd Remy uitgedaagd door saki en nu door Rico.
    De uitdaging van saki heeft hij geaccepteerd.
    Rico is de gene die de uitdaging van saki niet accepteerd.
    En nu is Remy de sukkel? Kom op man doetje blanke bril aub af man. Slaat nergens op dit. Rico is de enige praatjeamaker, overschatte en ontwijkende vechter in het verhaal. Maar dat lukt je blijkbaar niet om dat te zien. Hypocrriet

    Vergane glorie. Spong liep dwars door z'n trappen heen.

    De poen zal wel op zijn bij Remy.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Tony Galento;1315135]Spong tegen Bonjasky gezien?

    Volgens mij werd Remy uitgedaagd door saki en nu door Rico.
    De uitdaging van saki heeft hij geaccepteerd.
    Rico is de gene die de uitdaging van saki niet accepteerd.
    En nu is Remy de sukkel? Kom op man doetje blanke bril aub af man. Slaat nergens op dit. Rico is de enige praatjeamaker, overschatte en ontwijkende vechter in het verhaal. Maar dat lukt je blijkbaar niet om dat te zien. Hypocrriet

    Vergane glorie. Spong liep dwars door z'n trappen heen.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    [QUOTE=#teamBADGUY;1315171]
    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat moet dan wel in een kleinere zaal want Ben Saddik was al kapot toen hij naar de ring was gelopen. Of ze moeten hem met een karretje naar de ring rijden. En toen stond hij nog tegen een tegenstander die net zo moet was van dat eind lopen.



    Je weet wel dat ben Sadik em al gesloopt heeft en het dus 1-0 staat toch? En dat die partij vlak voor badr - Rico op mysterieuze wijze van het internet is verdwenen?
    Die knockout staat gewoon op youtube hoor. Ik weet niet waar jij zoekt.

    Dat was in 2013. Toen was Rico nog zowat een halfzwaargewicht en alleen de buik van Ben Saddik was toen al 100kg minder dan nu. Vanaf dat moment heeft Rico in de sportschool gezeten en Jamal in het frietkot.

    Echt eeuwig zonde want die gozer heeft echt talent.

  8. #33
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Volgens mij werd Remy uitgedaagd door saki en nu door Rico.
    De uitdaging van saki heeft hij geaccepteerd.
    Rico is de gene die de uitdaging van saki niet accepteerd.
    En nu is Remy de sukkel? Kom op man doetje blanke bril aub af man. Slaat nergens op dit. Rico is de enige praatjeamaker, overschatte en ontwijkende vechter in het verhaal. Maar dat lukt je blijkbaar niet om dat te zien. Hypocrriet

    Vergane glorie. Spong liep dwars door z'n trappen heen.

    Sja, Rico heeft van Badr gewonnen. Denk je dan echt dat ie Saki gaat ontwijken? Hehehe, Saki vraagt gewoon teveel, die is niet reëel voor Glory.
    It's okay to be white

  9. #34
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=#teamBADGUY;1315174]
    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Spong tegen Bonjasky gezien?

    Volgens mij werd Remy uitgedaagd door saki en nu door Rico.
    De uitdaging van saki heeft hij geaccepteerd.
    Rico is de gene die de uitdaging van saki niet accepteerd.
    En nu is Remy de sukkel? Kom op man doetje blanke bril aub af man. Slaat nergens op dit. Rico is de enige praatjeamaker, overschatte en ontwijkende vechter in het verhaal. Maar dat lukt je blijkbaar niet om dat te zien. Hypocrriet

    Vergane glorie. Spong liep dwars door z'n trappen heen.
    Beetje onoverzichtelijk zo.

    Voor alle duidelijkheid, ik ben geen Verhoeven fan.

    En Bonjasky vind en vond ik een fantastisch kickbokser. Maar als je zo weg geveegd wordt is het tijd om te stoppen.

    En die blanke bril bestaat alleen in jouw hoofdje. Mijn favoriete vechter van vandaag de dag is Mohammed Kamal. Niet gek hè, voor een stormfronter?

    Ik wens je een (hele) hoop objectiviteit.

  10. #35
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Niemand wilt dit zien behalve de sterren op het ijs publiek bah. Ik word er gewoon agressief van.

    Ik vind dit van Rico ronduit schandalig dat ie' een oud kampioen die zwaar uit zijn prime is uitdaagt. Rémy(waar is de camera) is totaal geen schim van vroeger en dit alleen maar voor het geld.

    Rico, vecht tegen een gemotiveerd Londt, Saddik of Saki.

  11. #36
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie Saki liever tegen een Vakhitov in de lightheavyweight divisie dan tegen Rico.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Laat Rico Spong maar uitdagen. Denkt dat Spong m a la Duut er keihard uitslaat. In mijn optiek is het zwaargewicht kickboxen doodgebloed. We hebben totaal geen toppers meer rondlopen. Waar wij vroeger een Hoost, Aerts, Bonjasky, Schilt, Spong hadden rondlopen hebben we nu 1 iemand die de dienst zogenaamd uitmaakt en dat is Verhoeven. Hoop dat wij ooit weer zulke gouden tijden mee mogen maken in het kickboxen net als toen..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  13. #38
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Begint steeds meer op een Circus te lijken ,Wat is de volgende stap (Albert verlinde) staat bij Remy in zijn hoek.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bonjasky: ’Ik ga het doen, kom maar op Rico’

    „Ik ga het doen”, sprak Remy Bonjasky vrijdagavond. De kickbokser (41) gaat de ring in met Glory-kampioen Rico Verhoeven (27).

    „Ik heb iets meer dan een half jaar nodig om fit te worden”, lichtte Bonjasky zijn besluit toe bij RTL Late Night. „Ik moet weer naar 10, 12 keer in de week trainen.”

    Dat hij 14 jaar ouder is dan zijn tegenstander en al jaren niet meer op topniveau vecht, ziet The Flying Gentleman niet als een probleem: „Ik rook niet, drink niet, slik niet en spuit niet, kom maar op Rico!”

    Bonjasky is drievoudig wereldkampioen in de K-1. Hij veroverde de titel in 2003, 2004 en 2008.

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #40
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Bonjasky: ’Ik ga het doen, kom maar op Rico’

    „Ik ga het doen”, sprak Remy Bonjasky vrijdagavond. De kickbokser (41) gaat de ring in met Glory-kampioen Rico Verhoeven (27).

    „Ik heb iets meer dan een half jaar nodig om fit te worden”, lichtte Bonjasky zijn besluit toe bij RTL Late Night. „Ik moet weer naar 10, 12 keer in de week trainen.”

    Dat hij 14 jaar ouder is dan zijn tegenstander en al jaren niet meer op topniveau vecht, ziet The Flying Gentleman niet als een probleem: „Ik rook niet, drink niet, slik niet en spuit niet, kom maar op Rico!”

    Bonjasky is drievoudig wereldkampioen in de K-1. Hij veroverde de titel in 2003, 2004 en 2008.

    Bron

    It's okay to be white

  16. #41
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Rico sloopt op het moment gewoon de hele HW divisie en hij is terecht de kampioen. Hoe veel mensen daar ook moeite mee hebben.

    Mooi ook om te zien dat iedereen riep: Badr gaat even laten zien hoe goed de gasten vroeger waren. Die uitslag is wel bekend.

    Ik ben ook geen Verhoeven fan, maar je kan niks anders dan respect voor die man hebben. En nogmaals. Hij is de kampioen.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Remy moet dit idd gewoon niet doen.
    De beste kerel heeft alles al bereikt. Hou het nu lekker bij tv gigs.

    @Pronk ; Albert Verlinde in Remy zn hoek, lol hahahaha!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  18. #43
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Anders een rematch tegen Badr maar dit keer voor minder geld. Echt een tering anti-climax partij. 1e ronde was duidelijk voor Badr. Je zag dat Rico de touwtjes niet meer in handen had.

    Maar a.u.b. geen Bonjasky- Verhoeven

  19. #44
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    - Rico heeft van Badr gewonnen, zo is het nu eenmaal. De Hari van rond de periode 2010-2012 was op 10 december echt niet meer aanwezig in de ring. Een rematch zal naar verwachting nog even op zich laten wachten ivm de uitspraak in de cassatie zaak a.s. Dinsdag 7 februari. En kom na 6.5 maand zitten dan nog maar eens terug op het hoogste niveau. Hij roept nu al jaren dat hij steeds terugkomt maar tot nu toe is daar weinig van gebleken. Op een bepaald moment gelooft niemand je meer.

    - Ismael Londt en Ben Saddik lees ik hiervoor: even serieus maar dat zijn toch geen vechters waar het publiek naar wil kijken. Die Londt vecht altijd erg behoudend, weinig initiatief en Ben Sadik zag er in december totaal niet afgetraind uit. Die kan beter gaan gewichtheffen of gewoon boksen.

    - Remi was vroeger ook altijd wel behoudend qua vechtstijl vond ik maar wel snel en hij was ook altijd erg afgetraind. Hij heeft nu eenmaal wel veel bereikt als je naar zijn resultaten kijkt. Respecteer nou eens dat hij deze klus nog eens aangaat, hij hoeft het volgens mij voor het geld allang niet meer te doen want hij heeft ook een eigen sportschool etc.

    - Kortom: er zijn op dit moment weinig goede tegenstanders te vinden voor Rico Verhoeven, vooral als je dit vergelijkt met de it's showtime periode van 2010-2012, toen was het allemaal veel spectaculairder. Eigenlijk is het met overgang naar Glory er niet beter op geworden.
    Last edited by mdeveer; 04-02-2017 at 17:00.

  20. #45
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben een badr fan
    Maar dit is echt wel een circus aan het worden .
    Iedereen probeert op de rug van Rico naam en geld te maken.
    Als ze allemaal zo goed waren en topsporters waren waarom zijn jullie dan gestopt.
    Rico is op en top sportman. Traint keihard en is de terechte champ

  21. #46
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

  22. #47
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Remy is 41 en heeft al 3 jaar niet meer gevochten

    /thread

  23. #48
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Sja, Rico heeft van Badr gewonnen. Denk je dan echt dat ie Saki gaat ontwijken? Hehehe, Saki vraagt gewoon teveel, die is niet reëel voor Glory.
    Je zegt het alsof Rico badr gesloopt heeft lol fabboy

  24. #49
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Ik ben een badr fan
    Maar dit is echt wel een circus aan het worden .
    Iedereen probeert op de rug van Rico naam en geld te maken.
    Als ze allemaal zo goed waren en topsporters waren waarom zijn jullie dan gestopt.
    Rico is op en top sportman. Traint keihard en is de terechte champ
    Dat is wat je verkeerd ziet.
    RICO is de Gene die oud vechters uitdaagt en niet andersom en dat weet je zelf ook wel.
    Het is juist RICO die een money fight zoekt en niet andersom.
    Badr vocht tegen een onbekende vechter en RTL7 wilde het uitzenden. Denk je dat als Rico tegen iemand anders dan Bonjaski saki of spong vecht dat hij een bedrag verdient dat in de buurt komt van die gages?

    Denk na voordat je wat zegt.
    Rico zoekt een money fight en niet andersom.

  25. #50
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Je zegt het alsof Rico badr gesloopt heeft lol fabboy
    Je leest het maar zoals je wilt. Kijk eens bij wie er een W achter de naam staat en bij wie de L.
    Het is geen 'no-contest'. Het is een W voor Rico na opgave. Nog mooier. Badr die opgeeft. Net als toen tegen Samedov.

    Je hebt het over Rico die een 'money fight' zoekt, maar je bent niet te beroerd om over het feit te kijken dat Badr iedereen na één ronde teleurgesteld achterlaat. Dàt was pas een money fight.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •