MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 127
  1. #51
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Wat een gezeik allemaal zeg, we hebben verdomme voor het eerst in 20 jaar een UFC kampioen. Die twee stoten na de bel buiten beschouwing gelaten was het naar mijn idee niet bepaald competitief. Kijk het hoofd van Holly en naar dat van GDR.
    Over dat het makkelijk verkregen is? Ja misschien wel, maar je moet wel winnen, Holm is niet makkelijk en Cyborg wilde niet. Ik vind het een top-prestatie en dit pakken ze haar en ons niet meer af.

    Sluit ik me helemaal bij aan, heb ecnt zitten genieten,mik ben gewoon erg blij met het resultaat!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  2. #52
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Deze uitslag geeft me een dubbel gevoel (als NL en sportfan),
    Tot we weer een Nederlandse kampioen hebben in de UFC met Germaine De Randamie is gewoon top!
    Maar van de andere kant zouden we ook allemaal zo reageren als als het andersom was geweest?
    Als Holm 2x na de bel was doorgegaan en tot kampioen was uitgeroepen?

    Neemt niets van het feit af dat GDR geschiedenis heeft geschreven!!
    Maar toch laat het voor mij persoonlijk een rare smaak achter!!

  3. #53
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Oei oei dit is niet een terechte uitslag. Ben wel chauvinistisch aangelegd, maar hoe ze bij deze uitslag komen? En toch wel een ander beeld van Germaine, behoorlijk onsportief.
    2x door holm duidelijk aangeslagen, stoten na de bel van Germaine. Vond Germaine ook niet zoveel doen, zo nu en dan een power shot, wat statisch. Rare uitslag
    2x Ik gun het beide vechters , maar de twee x suckerpunchen en dan je tong uit steken was voor mij echt onsportief gedrag ,zeker als je een topvechter bent.

  4. #54

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    2x Ik gun het beide vechters , maar de twee x suckerpunchen en dan je tong uit steken was voor mij echt onsportief gedrag ,zeker als je een topvechter bent.
    x2,
    Als Badr dit had gedaan was het internet te klein geweest.

  5. #55
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Prachtig dat Germaine gewonnen heeft!! Goud in Nederland!

    Dana was kapot hiervan, geloof ik. Hij stak het niet onder stoelen of banken. Hij ziet liever Holm tegen Cyborg dan de Randamie denk ik. Wordt sowieso lastig tegen die kerel, laat eerst die rematch maar komen.

  6. #56
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Jep zag het ook, gelukkig heeft het haar niet benadeeld. Heb wel een beetje een nare nasmaak van deze titel. Germaine deed het echt niet expres, zo zit ze niet in elkaar, maar kan me voorstellen dat Holm en haar fans er pissig over zijn. Wij zouden dat ook zijn als het andersom was.
    Kan me volledig vinden in het bovenstaande. Germaine is een topvrouw, altijd respectvol ook in al haar vorige gevechten.Spanning zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld.Maar dat neemt niet weg dat we nu een Nederlandse kampioen hebben.Ik hoop dat de eerste titelverdediging vlekkeloos zal gaan.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  7. #57
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Gewoon verdient gewonnen; Nederland heeft een UFC kampioen!

  8. #58
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    T15 hahahaha sneue vent weer! Nederlandse champ, gefeliciteerd iedereen!

  9. #59
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    man, man wat een gezeik hier weer. WE hebben een UFC champ!

  10. #60
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Germaine je bent een topper. Gewoon de UFC titel om je middel hangen!!!

    Ik wil wel even kwijt dat Jacare echt een ongelooflijke baas is. Wat is die vent absurd goed. Hij ziet posities en sub mogelijkheden vanuit alle hoeken. Boetsch leek wel een amateur.

  11. #61
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Jacare idd weer beestachtig goed, wordt echt tijd voor een titelgevecht. Hij wint met een hand op zijn rug gebonden nog van Bisping.

  12. #62
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Probleem lag gewoon bij die scheidsrechter; die stond veel te ver bij de actie vandaan. Partij er voor: Silva schopte in het kruis en stopte zelf even. Scheids deed helemaal niks. Paar seconden herstel en verwarring. Touch gloves en weer verder. Als het de eerste ronde fout gaat en je geeft een vermaning dan zorg je er toch voor dat je er de 2e ronde bovenop zit ? Wat een kutscheids.

    Verder kun je discussiëren over de partij maar de feiten liegen niet. Holm gooide veel en raakte weinig. Germaine andersom. Alles was raak. Germaine bedoelde met haar opmerking dat Holm niet kwam om te knokken waarschijnlijk dat ze geen brawl in het midden van de kooi wilde. En daar had ze gelijk in. Holm werd de 1e 2 rondes helemaal gek getikt dus de keuze om Germaine tegen de kooi aan te zetten was wel de juiste keuze voor haar gezondheid. Voor de partij was het kut want ze kon ook daar niet veel beginnen.

    Voor Germaine is de controverse top want of ze nou een rematch met Holm krijgt of als ze tegen Cyborg gaat ; Elke Amerikaan kijkt om haar te zien verliezen. En dat is goed voor haar marktwaarde. Ze moet nou niet tegen Nunes gaan maar gewoon Cyborg pakken. Die wil wel brawlen en kan onmogelijk aan de juice blijven.

  13. #63
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Jacare idd weer beestachtig goed, wordt echt tijd voor een titelgevecht. Hij wint met een hand op zijn rug gebonden nog van Bisping.
    Dat weet ik nog zo net niet want ik denk dat Jacare dan aan een beestachtig controleprogramma word blootgesteld. Want Bisping gaat dat gejuice van Jacare niet pikken. Die gaat daar bovenop zitten.

  14. #64
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Gewoon verdient gewonnen; Nederland heeft een UFC kampioen!
    Correctie; Suriname heeft een UFC kampioen. Ze mogen haar hebben.

  15. #65
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Was even enthousiast het nos 8 uur journaal besteed aandacht aan de winst van germaine.
    klopte nix van heel het verhaal
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  16. #66
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Langzaam komt mma steeds meer in de spotlights. Dat de journalistiek dit nog niet helemaal snappen is dan ook niet zo gek. Ik ben blij met de aandacht en dit was toch een positief stukje. Dus top.

  17. #67
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Mooi van Germaine!

    En wat is Jacare een topper zeg! Bisping is zn titel binnen no time kwijt! Of het nou Romero is of Jacare..

    @T15 please shut the fuck up met je nietszeggende posts.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  18. #68
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Mooi van Germaine!

    En wat is Jacare een topper zeg! Bisping is zn titel binnen no time kwijt! Of het nou Romero is of Jacare..

    @T15 please shut the fuck up met je nietszeggende posts.
    Niet meteen schelden, Lionessheart. Wacht eerst tot een moderator mij stopt om vervolgens daarna nog een extra scheldwoord of 2 te roepen.

  19. #69
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

  20. #70
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Niet meteen schelden, Lionessheart. Wacht eerst tot een moderator mij stopt om vervolgens daarna nog een extra scheldwoord of 2 te roepen.
    Ok;-)
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  21. #71
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Correctie; Suriname heeft een UFC kampioen. Ze mogen haar hebben.

    Dan roep ik je bij deze tot de orde! Als je niets normaal kunt posten, doe het dan helemaal niet!

    OSU!
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #72
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    T15 is echt een schande voor de vechtsport. Zuurpruim als Maarten van Rossum met het gedachtegoed van Geert Wilders, levensgevaarlijke combinatie en zo onvoorspelbaar

  23. #73
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Gaat iemand als T15 ook wellis naar gala's of zit hij of zij alleen achter zijn of haar pc?

  24. #74
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Denk jij dat hij naar buiten mag van zijn begeleider? Een echt gala zou zo'n jongen wel eens te veel kunnen worden.

  25. #75
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Gaat iemand als T15 ook wellis naar gala's of zit hij of zij alleen achter zijn of haar pc?
    Sinds dat Pedro van Raamsdonk met pensioen is niet meer geloof ik.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •