MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 127
  1. #76
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Doet hij echt niet, veel te veel buitenlanders.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  2. #77
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Ok het is dus wel een jongetje?

  3. #78
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    1
    vCash
    85000

    Default

    Helaas een mindere UFC, maar dat kan natuurlijk een keertje. Van te voren was ik echt voor JDR maar wat een tegenvaller. Totaal onsportief gedrag, de hele wedstrijd passief vechten, en aan het einde ook nog eens gebaren dat Holly Holmes niets voorstelt. En dit terwijl JDR zelf het gevecht ontwijkt. Het zou mij ook niet verbaast hebben als Holmes had gewonnen als de scheids zijn werk goed had gedaan. Desondanks blij dat we een nieuwe kampioen hebben en hopelijk gaat ze volgende keer echt (sportief) vechten.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    wat een mooie prestatie van Germaine .en ze gaf het moment aan ons . de Nederlandse vechtsport fans .
    dank je wel Germaine dat aan ons dacht terwijl 60 procent toch weer iets negatiefs te zeggen hebben .
    ik ben er alleen maar trots op dat we een Nederlandse ufc kampioen hebben ..

    en t15 wat een zielige hater ben je toch eigenlijk . je zou een vriendin moeten zoeken maat een knuffel zou je goed doen

  5. #80
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Is en blijft geweldig dat wij nu eindelijk een UFC kampioen hebben, vond haar al geweldig in de Ahoy maar daar was haar tegenstander niet van dit formaat. Ergo geweldige prestatie van the Iron Lady.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  6. #81
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    http://mmaimports.com/2017/02/big-jo...ot-even-close/

    Big John zegt het zelf, de scheids is degene die aan geeft dat de ronde voorbij is. De bel is voor de scheids niet voor de vechters. Protect yourself at all times
    Last edited by makavelli; 13-02-2017 at 18:28.

  7. #82
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    I rest my case ..goed om Big John in m'n corner te hebben.

  8. #83
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hahaha, die is goed. Gelijk een einde aan al het gelul.
    Rap die hand laten fixen en dan een 5 round war met Cyborg. (en dan big john of herb dean als scheids graag)

  9. #84
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Lekker hoor. McCarthy ook lekker duidelijk. Dus zelfs op het hoogste niveau zijn de regels niet bekend bij de deelnemers en coaches. Het is net een gewoon toernooi.....

  10. #85
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by equi View Post
    Helaas een mindere UFC, maar dat kan natuurlijk een keertje. Van te voren was ik echt voor JDR maar wat een tegenvaller. Totaal onsportief gedrag, de hele wedstrijd passief vechten, en aan het einde ook nog eens gebaren dat Holly Holmes niets voorstelt. En dit terwijl JDR zelf het gevecht ontwijkt. Het zou mij ook niet verbaast hebben als Holmes had gewonnen als de scheids zijn werk goed had gedaan. Desondanks blij dat we een nieuwe kampioen hebben en hopelijk gaat ze volgende keer echt (sportief) vechten.
    Wist niet dat Holly de dochter van Larry Holmes was, maar wat een onzinnig bericht zeg, zuurpruim. Twee minuten clinchen en niks doen had zeker wel punten op moeten leveren? Stats liegen niet. Germaine was duidelijk de actievere vechter met de eerste twee ronden duidelijk op haar naam en de derde net. Ik heb oneerlijkere beslissingen gezien, zelfs op deze card (Anderson Silva bijv). Gaan we nou echt klagen als het een keertje (terecht) mee zit?

  11. #86
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Goed gedaan. De belt is binnen. Die Amerikanen kunnen niet tegen hun verlies. Volgende partij is tegen Cyborg, ik hoop dat ze dan niet aan de juice zit.

  12. #87
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Cyborg pakt ze ook gewoon. Geen zorgen

  13. #88
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    53
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Cyborg pakt ze ook gewoon. Geen zorgen
    Nou als jij het zegt dan komt het vast goed haha.

  14. #89
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    YESSS!!! geweldig! Germaine gefelciteerd!!

    en hou toch op met dat gemiep! Germaine is gewoon een uitzonderlijk talent en sportvrouw! Als je in het kickboksen/Muaythai ongeslagen en ver boven je concurentie je hele carriere staat en nu dan ook de UFC weet te winnen! Dat is toch geweldig en van uitzonderlijke klasse!!!
    dus dat

  15. #90
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Germaine bij Humberto direct als eerste!!(+-10min duurt haar interview)
    Wat een mooie belt ligt er op tafel.

  16. #91
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    53
    vCash
    121500

    Default

    Dank je wel DonMMa, wat een mooie fragment van onze trots.

  17. #92
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik heb het net pas kunnen kijken en ze hadden gewoon een punt kunnen aftrekken. Verder vond ik het wel verdiend maar ben er niet kapot van deze titel.

  18. #93
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Was niet helemaal sportief van GDR, maar gewoon wel dik verdient gewonnen. Snap niet dat sommige deze partij aan Holm hadden gegeven(op de gunfactor na, Holm is natuurlijk ook best een leuke dame), want op 2 momenten na was Holm totaal niet gevaarlijk en nagenoeg niets was echt raak. Verder was het alleen maar nutteloos clinchen, waarbij GDR ook de hardere knieën lande.
    Fightstats liegen er ook niet om. GDR was gewoon de betere in deze partij.

  19. #94
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Holly Holm officially appeals UFC 208 loss due to punches landed after horn

  20. #95
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Voor zover ik begrijp is dat het issue niet. Ze moet de scheids aanklagen dat ie de ronde niet op tijd gestopt heeft.
    Germaine landde toch geen stoten na de interventie van Anderson?

  21. #96
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    En Brunson ook in beroep tegen de uitslag. Van zijn partij uiteraard.

  22. #97
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hier snap ik dus helemaal niks van. Volgens de regels heeft Germaine gewoon goed gehandeld en is het een fout van de scheids. Ik weet niet wat de regels in MMA zijn maar in het voetbal is de scheids altijd gevrijwaard van fouten ter bescherming van de arbitrage. Dit verliest Holm altijd en daarbij verspeelt ze een hoop krediet. En daarnaast had ze die rematch al aangeboden gekregen. (en afgewezen)

    Ik zou als ik Germaine was een persbericht sturen dat het aanbod van de rematch van de tafel is.

  23. #98
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dit is gewoon een goede zaak. Ook al wint Holm het uiteindelijk niet, hiermee worden alle klachten over Randamie's onsportieve tactieken legitiem.

    Morgen geeft Randamie een persconferentie. Waar zou het over gaan? Zou het dan toch? rechtvaardigheid

  24. #99
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    'Protect yourself at all times' is dat niet van boksen ofzo, een of andere niche-vechsport schijnt...

  25. #100
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dit is gewoon een goede zaak. Ook al wint Holm het uiteindelijk niet, hiermee worden alle klachten over Randamie's onsportieve tactieken legitiem.

    Morgen geeft Randamie een persconferentie. Waar zou het over gaan? Zou het dan toch? rechtvaardigheid
    Natuurlijk is dit een goede zaak. Betere publiciteit om de regels eens goed uit te leggen krijg je niet.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •