MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 127
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Grappig dat het met andere vechters maar mischien 1 keertje gebeurt. Zoiets weten ze zelf omdat ze sportief zijn, en niet in de aard? Ik zag haar belachelijke reactie nadat ze het voor de tweede keer deed. Dit is geen waardige kampioen, om op zo'n manier de belt te pakken. Holly had twee tegenstanders in de octagon en kwam nog weg met twee knockdowns.

    Holly en jij noemen het bewust. Ik geloof dat niet.
    Haar reactie? Doel je op dat ze net een headkick kreeg, antwoordde met haar combinatie en toen met de ref wegliep van mij krijg je niet zomaar K.O.? Hetgeen ze ook in het interview met Rogan benadrukte?
    Ze had toen echt niet door dat dit na de buzzer was mijn inziens, en stopte op ingrijpen van de ref. Toen hij vervolgens met haar mee liep besefte ze het pas. Zo zag ik het. Maar ik moet het sowieso nog eens terug zien.
    Bewust zal het echt niet geweest zijn, wat dat betreft zeg ik Dan Hardy x2.

    Vond die eerste keer randje buzzer, en meer heat of the moment.
    Tweede denk ik een combinatie van die headkick, heat of the moment, en de ref die wat duidelijker tussen beide mocht komen.
    Iets wat hij daarna zelf aan gaf bij Holly, om een derde keer te voorkomen.

  3. #28
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ben het ook eens met Hardy, het is niet de verantwoordelijkheid van de vechter om naar de bel te luisteren, er gebeurt te veel.

    Lekker dat Silva weer wint trouwens!
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #29
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    Heel leuk hoor, dat Germaine UFC Kampioen is, proficiat. Het zegt mij echter niet zo veel. Holm valt tegen, want verliest nu drie keer op rij. Daarnaast is deze gewichtsklasse enkel in het leven geroepen om Cyborg binnen te hengelen. En ik verwacht dat Germaine daar behoorlijk ruim van gaat verliezen. Het staat geweldig op haar cv, maar ze komt wel erg gemakkelijk aan deze titel (twee potjes in de UFC). Maar goed, dan moet je ze alsnog winnen, zo is het ook.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik ben gewoon trots op het feit dat Germaine en ook haar team natuurlijk het voor elkaar heeft gekregen de titel binnen te halen. Ze heeft er hard voor getraind en wat mij betreft vol verdiend! Dit pakken ze haar niet meer af!

    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #31
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Amsterdam'r View Post
    Holly en jij noemen het bewust. Ik geloof dat niet.Haar reactie? Doel je op dat ze net een headkick kreeg, antwoordde met haar combinatie en toen met de ref wegliep van mij krijg je niet zomaar K.O.? Hetgeen ze ook in het interview met Rogan benadrukte?Ze had toen echt niet door dat dit na de buzzer was mijn inziens, en stopte op ingrijpen van de ref. Toen hij vervolgens met haar mee liep besefte ze het pas. Zo zag ik het. Maar ik moet het sowieso nog eens terug zien.Bewust zal het echt niet geweest zijn, wat dat betreft zeg ik Dan Hardy x2.Vond die eerste keer randje buzzer, en meer heat of the moment. Tweede denk ik een combinatie van die headkick, heat of the moment, en de ref die wat duidelijker tussen beide mocht komen.Iets wat hij daarna zelf aan gaf bij Holly, om een derde keer te voorkomen.
    Ik ben het met je eens. Maar ik begrijp ook wel dat fans van Holly of neutrale fans de reactie van GDR na de bel anders beoordelen.Of het nou bewust was of niet het benadeeld GDR wel wat betreft likeability. In al die vlogs voor de wedstrijd kwam ze over als een lieve vrouw. Nou denken die Amerikanen dat ze een psycho is. Voor GDR hoop ik dat ze een TUF women featherweight organiseren, zoals de UFC al eerder deed. Zou mooi zijn als zij een team kan coachen en bijvoorbeeld Cyborg het andere team.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Amsterdam'r View Post
    Holly en jij noemen het bewust. Ik geloof dat niet.
    Haar reactie? Doel je op dat ze net een headkick kreeg, antwoordde met haar combinatie en toen met de ref wegliep van mij krijg je niet zomaar K.O.? Hetgeen ze ook in het interview met Rogan benadrukte?
    Ze had toen echt niet door dat dit na de buzzer was mijn inziens, en stopte op ingrijpen van de ref. Toen hij vervolgens met haar mee liep besefte ze het pas. Zo zag ik het. Maar ik moet het sowieso nog eens terug zien.
    Bewust zal het echt niet geweest zijn, wat dat betreft zeg ik Dan Hardy x2.

    Vond die eerste keer randje buzzer, en meer heat of the moment.
    Tweede denk ik een combinatie van die headkick, heat of the moment, en de ref die wat duidelijker tussen beide mocht komen.
    Iets wat hij daarna zelf aan gaf bij Holly, om een derde keer te voorkomen.
    Altijd voordeel van de twijfel voor haar dus. Ik zag het als "oke dat was fout, nou en?". Nogmaals iemand met zoveel ervaring als haar weet echt wel wanneer je stopt met aanvallen, wie probeer je te overtuigen dat je niet een maar twee keer een scheids nodig hebt die je letterlijk van je tegenstander af moet rukken na de bel.

    Randamie leek sportief en vriendelijk voor het gevecht vooral tegenover Holly, maar blijkbaar verandert ze in een andere persoon als de bel ringt(of uh.. nadat de belt ringt). Holly is in de maling genomen.
    Last edited by T15Boxing; 12-02-2017 at 09:43.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by delije View Post
    Ik ben het met je eens. Maar ik begrijp ook wel dat fans van Holly of neutrale fans de reactie van GDR na de bel anders beoordelen.Of het nou bewust was of niet het benadeeld GDR wel wat betreft likeability. In al die vlogs voor de wedstrijd kwam ze over als een lieve vrouw. Nou denken die Amerikanen dat ze een psycho is.

  10. #35
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wat een gezeik allemaal zeg, we hebben verdomme voor het eerst in 20 jaar een UFC kampioen. Die twee stoten na de bel buiten beschouwing gelaten was het naar mijn idee niet bepaald competitief. Kijk het hoofd van Holly en naar dat van GDR.
    Over dat het makkelijk verkregen is? Ja misschien wel, maar je moet wel winnen, Holm is niet makkelijk en Cyborg wilde niet. Ik vind het een top-prestatie en dit pakken ze haar en ons niet meer af.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  11. #36
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Jermaine niet op de post fight presser, ben ik de enige die dat vreemd vindt? Had wellicht ook goed geweest om eea in alle rust bog een keer toe te lichten.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Even voor mijn begrip vorming; Silva was toch die gozer in die gele broek die 3 rondes verloor ?

  13. #38
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Germaine moest naar het ziekenhuis volgens mij was d'r hand kapot, was al niet helemaal 100% voor het gevecht.Germaine had het makkelijk kunnen winnen zonder dat gezeik na de bel!Al met al denk ik ook wat Dan Hardy zegt... Maar dit neemt niet weg dat bijna niemand haar nu als een echt kampioen ziet. Dat is zo jammer he...

  14. #39
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Niet de mooiste partij ooit , maar hij is binnen top man weer een ufc champ! Go GDR
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  15. #40
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Germaine maakte veel meer schade. Niet handig na de bel, maar ben ik de enige die zag dat holly haar vol in haar bek schopt na de headkick terwijl haar hand(en) op de grond waren. De scheids zag het ook volgens mij, maar deed niets

  16. #41
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Fak alle Haters.
    .
    Een Nederlandse is UFC kampioen. Al had ze haar overhoop gestoken.
    Gratz Germaine

  17. #42
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Altijd voordeel van de twijfel voor haar dus. Ik zag het als "oke dat was fout, nou en?". Nogmaals iemand met zoveel ervaring als haar weet echt wel wanneer je stopt met aanvallen, wie probeer je te overtuigen dat je niet een maar twee keer een scheids nodig hebt die je letterlijk van je tegenstander af moet rukken na de bel.Randamie leek sportief en vriendelijk voor het gevecht vooral tegenover Holly, maar blijkbaar verandert ze in een andere persoon als de bel ringt(of uh.. nadat de belt ringt). Holly is in de maling genomen.

    Jij hebt het over een Badr tafereel, dat was hier echt niet aan de orde. Wat quotes van Dan Hardy waar ik me erg in kan vinden:

    "I don't agree with Joe! Defend yourself at all times. Classic Muay Thai mentality! Fight until you are separated. #UFC208"
    I don't believe it's the fighters responsibility to listen for the bell. There is a lot going on in there. It's easy to miss it. #UFC208
    I appreciate it's hard to understand my point if you don't have a fighters mentality, or Octagon experience.
    You would be surprised what senses sharpen and what is tuned out. I've fought sometimes and don't remember hearing anything at all.
    I'm not against taking a point the second time, but I still feel like the onus is on the referee to break the fighters.
    Germaine is a lovely person. She's a fighter, not a cheat. "Heat of the moment" Classic example of #FullReptile

    Wel kan ik begrijpen dat er veel mensen zijn, die haar reactie wellicht verkeerd interpreteren.


    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Germaine maakte veel meer schade. Niet handig na de bel, maar ben ik de enige die zag dat holly haar vol in haar bek schopt na de headkick terwijl haar hand(en) op de grond waren. De scheids zag het ook volgens mij, maar deed niets

    Eens. Je bent zeker niet de enige, ik dacht dit ook te zien. Maar moet het nog eens terug zien.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    YESSS!!! geweldig! Germaine gefelciteerd!!

    en hou toch op met dat gemiep! Germaine is gewoon een uitzonderlijk talent en sportvrouw! Als je in het kickboksen/Muaythai ongeslagen en ver boven je concurentie je hele carriere staat en nu dan ook de UFC weet te winnen! Dat is toch geweldig en van uitzonderlijke klasse!!!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  19. #44
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    De trap naar het hoofd wordt in gezet wanneer GDR haar handen zich op de grond bevinden, echter land de trap wanneer de handen zich niet meer op de grond bevinden. Dus Holly heeft ook de intentie gehad om een downed-opponent te headkicken, inderdaad scherp opgevat carlo1?

    Ben echt een liefhebber van Rogan met zijn podcasts maar gister avond was echt te erg voor woorden.
    Partij kiezen, en Cormier constant afkappen en die Anik durfde niks te zeggen. Echt waardeloos. Het chauvinisme straalt van die hele organisatie af.

  20. #45
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Vond 1 min puntje dat was bij het octagon interview van rogan met germaine , toen rogan over cyborg begon dat kwam heel verkeerd over en zal door veel mensen als ducking worden beschouwd.
    de operatie aan haar hand had ze beter achterwege kunnen laten tijdens het interview.

  21. #46
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Oei oei dit is niet een terechte uitslag. Ben wel chauvinistisch aangelegd, maar hoe ze bij deze uitslag komen? En toch wel een ander beeld van Germaine, behoorlijk onsportief.
    2x door holm duidelijk aangeslagen, stoten na de bel van Germaine. Vond Germaine ook niet zoveel doen, zo nu en dan een power shot, wat statisch. Rare uitslag

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    256
    vCash
    126000

    Default

    Wat een belachelijke vertoning. Donald Trump zou Germaine een "so-called champion" noemen. Die scheidsrechter moet zich ook doodschamen en een andere baan zoeken. Ik was geen fan van Cyborg. Maar nu hoop ik dat zij Germaine snel een keihard lesje leert

  23. #48
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Holly Holm is een lastige tegenstander voor germaine. Maar ze pakt d'r en ik ben trots.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Germaine maakte veel meer schade. Niet handig na de bel, maar ben ik de enige die zag dat holly haar vol in haar bek schopt na de headkick terwijl haar hand(en) op de grond waren. De scheids zag het ook volgens mij, maar deed niets
    Jep zag het ook, gelukkig heeft het haar niet benadeeld. Heb wel een beetje een nare nasmaak van deze titel. Germaine deed het echt niet expres, zo zit ze niet in elkaar, maar kan me voorstellen dat Holm en haar fans er pissig over zijn. Wij zouden dat ook zijn als het andersom was.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    De meeste mensen hebben dan ook geen ervaring met vechten dus ja.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •