MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 43 of 43
  1. #26
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Leuk om GSP tegen Bisping te zien!
    Bisping maakt geen kans tegen de takedowns van GSP.
    Na deze partij GSP als new middleweight champ tegen Romero. 2 brute worstelaars waarvan de 1 meer KO power heeft.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    GSP is als kampioen gestopt en ze hebben beloofd hem direct een title shot te geven als hij terug zou komen. Dus dat hebben ze gedaan. (ook voor het eerst dat ze een belofte nakomen, dus ze gaan vooruit)
    Bisping gaat dit gewoon weer winnen. Daar zijn we voorlopig niet van af.

    Dan kunnen dopy jacare en junky romero mooi die rematch doen en daarna een schorsing van een paar jaar krijgen.

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Dit is zo'n bullshit... UFC is echt ver van een sport of competitie geworden. Het is niet eens meer leuk om het te volgen.

  4. #29
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Als gsp direct een TS had gekregen op WW had ik het wel begrepen maar op MD gsp heeft jaren lang niet durven staan tegen Anderson en nu bisping champ is dan durft hij wel beetje jammer dit weer.
    Bisping kan je het niet kwalijk nemen die wil gewoon geld verdienen aangezien gsp hem wel die 1 milion payday kan geven en de andere contenters niet.
    Als Silva nog een goeie win pakt Zie ik Anderson Silva vs gsp ook nog wel een keer gebeuren .....money money money

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Gsp ook nog even een goede payday. Ik gun het hem wel. Hoop op een mooie partij.

  6. #31
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


  7. #32
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


  8. #33
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik heb genoten van GSP, die de grote mond van Bisping redelijk snoerde. Ook is het omvang verschil tussen de twee niet zo groot als ik dacht. GSP pakt hem!

  9. #34
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Dana heeft vannacht op FOX gezegd dat ze niet tot november gaan wachten met GSP. Romero krijgt de volgende shot.
    Dit zal denk ik gebeuren op UFC 213.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #35
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Dana heeft vannacht op FOX gezegd dat ze niet tot november gaan wachten met GSP. Romero krijgt de volgende shot.
    Dit zal denk ik gebeuren op UFC 213.
    Mooi werk , zijn 2 clowns ook die bisping en gsp.

    GSP: " ik vecht elk moment tegen bisping............ na oktober" 😂😂😂😂

    Bisping: " ik wil in july vechten en als gsp niet klaar is vecht ik tegen romero................. komt goed uit dat gsp pas in oktober klaar is ik heb last van mijn knie" 😂😂😂

  11. #36
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Dana White says Georges St-Pierre vs Michael Bisping is off, next title shot goes to Yoel Romero

    http://www.foxsports.com.au/ufc/ufc-...4d217134a8d624

  12. #37
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by chbat View Post
    Dana White says Georges St-Pierre vs Michael Bisping is off, next title shot goes to Yoel Romero http://www.foxsports.com.au/ufc/ufc-...4d217134a8d624
    Nice. Maar wanneer is Mousasi eens aan de beurt! Hierna is GSP, daarna Mousasi?

  13. #38
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik vermoed dat Mousasi zijn volgende tegenstander Rockhold word, aangezien Luke graag tegen Mousasi wilt knokken.

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik vermoed dat Mousasi zijn volgende tegenstander Rockhold word, aangezien Luke graag tegen Mousasi wilt knokken.
    Lijkt me niet verkeerd hoor, graag in Rotterdam dan. De winnaar voor de titel tegen Romero.
    It's okay to be white

  15. #40
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Lijkt me niet verkeerd hoor, graag in Rotterdam dan. De winnaar voor de titel tegen Romero.
    Hahaha ,jij passeert Bisping ook al



  16. #41
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Pittige tegenstander die Rockhold hoor. Zijn verlies tegen Bisping was dikke pech, 9 van de 10 keer wint hij van Bisping.

  17. #42
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Waarom denkt iedereen dat Bisping verliest van Romero? Bisping heeft een bere-conditie, slaat hard en is naar mijn idee zeker niet kansloos.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Waarom denkt iedereen dat Bisping verliest van Romero? Bisping heeft een bere-conditie, slaat hard en is naar mijn idee zeker niet kansloos.
    Bisping heeft veel bereikt in zijn carriere en wat dat betreft respect voor de man. Maar om kampioen te worden moest echt alles meezitten voor hem en dat is zijn geluk geweest. Hij heeft echt niet het niveau van een Romero of Mousasi, ook niet van Rockhold als je het mij vraagt(ondanks zijn winst op hem). Hij heeft de titel nog in bezit omdat hij hem mocht verdedigen tegen iemand die al lang over zijn prime is en geen title shot verdiende. Tegen Romero gaat hij hem kwijt raken en hij ziet hem nooit meer terug denk ik.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •