MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30
  1. #1
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default New Team / Nieuw team Dynamite Diamonds

    Dynamite Diamonds
    Dynamite Diamonds is een elite vecht team.
    Het is van de makers van Golden Glory , en de Diamond foundation van niemand minder dan Ramon Dekkers.
    Het team is oorspronkelijk in het leven geroepen door de founder van Golden Glory Ron Nyqvist ,de beste vechter ooit ter wereld Ramon Dekkers, internationale vechtsport website Mixfight en mijzelf (Ramona Nyqvist).
    Helaas heeft de tragedie ervoor gezorgd dat beste maatjes Ron en Ramon niet lang na elkaar kwamen te overlijden.
    Nu blijven Mixfight en ik nog over, we zijn vast besloten om al die grote plannen te gaan verwezelijken en gaan een doorstart maken met de talenten van de maand!!
    Deze talenten gaan het tegen elkaar op nemen in een toernooi, strijden om het talent van het jaar te worden en de Dynamite Diamond titel mee naar huis te nemen, een mooi verhaal over jou op de voorpagina van www.mixfight.nl en een geldbedrag. Je wordt gehyped, gepromoot en ook het publiek kan mee stemmen!
    We speuren naar beginnend A vechters rond de 75 kilo (tussen 72 en 76 kg) die worden opgeleid zoals de harde kern van Golden Glory voorheen. Sportief ,keihard en niet te stoppen is het motto en daarom is het een elite team, een team waar niet zomaar iedereen bij en/of voor kan komen vechten.
    Niet iedereen zal een doorzettings vermogen hebben, zoals wij die willen zien. Niet iedereen zal de kracht hebben, de loyaliteit, sportiviteit en de capaciteit om een voorbeeld functie in de vechtsport te kunnen dragen.
    Net zoals voorheen blijft onze lijfspreuk PRO-SPORT AGAINST VIOLENCE!!
    Denk je dat jij dat talent hebt of ken je iemand waarvan je dit denkt, Stuur ons een mailtje naar [email protected] een pb of bel naar 06-21612309
    https://www.facebook.com/Dynamite-Di...7903345332355/


    Dynamite Diamonds
    Dynamite Diamonds is an elite fighting team.
    It's from the makers of Golden Glory, and the Diamond Foundation of none other than Ramon Dekkers.
    The team was originally brought to life by the founder of Golden Glory Ron Nyqvist, the best fighter ever in the world Ramon Dekkers, international martial arts website Mixfight and myself (Ramona Nyqvist).
    Unfortunately, the tragedy has occured that best friends Ron and Ramon died in a short period of time after each other.
    Now Mixfight and I have picked up the torch , we are determined to continue all these big plans, to make a new start with the talents of the month !!
    These talents will fight each other in a big tournament, to become the talent of the year and take the Dynamite Diamond title home, a nice story about you on the front page of www.mixfight.com and a nice cash prize. You will be hyped, promoted and the public can vote on the talents!
    We're searching for a starting A fighter around 75 kilos (between 72 and 76 kg) who are trained as the hardcore fighters of Golden Glory before. Sporty, tough and unstoppable is the motto and therefore it is an elite team, a team that won't let everyone in, and / or fight.
    Not everyone will have perseverance, that we want to see. Not everyone will have the strength, loyalty, sportsmanship and the ability to carry an exemplary role in the martial arts.
    Our motto remains as before PRO SPORTS AGAINST VIOLENCE !!
    Do you think you have talent or you know someone that you think who has , send us an email to [email protected] a pb or call 06-21612309
    https://www.facebook.com/Dynamite-Di...7903345332355/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    23
    vCash
    122750

    Default

    Succes

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Lekker hoor! Knallen!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Moet heel eerlijk zeggen dat dit niet echt overeen komt met het verhaal wat je een aantal weken geleden vertelde, maar goed we gaan zien wat het teweeg brengt....

  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Welke trainers hebben jullie dan om dit tot een succes te maken?
    It's okay to be white

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Komt Bas hiervoor terug uit Thailand, of is ie te druk met het drukken van rode baseball caps?

    Zonder gekheid, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Trainers, huidige topvechters binnen het team, locatie? Is het een Elite team of hebben jullie de ambitie ooit een team te worden? Er lijkt nog weinig te staan. En wat is de rol van mixfight.nl hierin?

    Succes

  8. #8
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Moet heel eerlijk zeggen dat dit niet echt overeen komt met het verhaal wat je een aantal weken geleden vertelde, maar goed we gaan zien wat het teweeg brengt....
    Alles zal uiteindelijk samen komen in het verhaal die ik eerder heb vermeld, kan natuurlijk niet alles verklappen dat zou zonde zijn. Een nieuw team een nieuwe aanpak, Go Faster, Go Harder. Maar de talenten zoals wij ze willen zien komen niet uit de lucht vallen, een zoektocht, Bloed, zweet en tranen alles word vast gelegd. Zodat mensen ook kunnen zien wat we in huis hebben, dat het respect voor de sport terug komt! Zodat ook de 'ontwetende' mensen zien dat het Pro Sport Against Violence is. Zoals we ooit alles zijn opgestart zullen we verder gaan. De mooiste spirit, The Fight Spirit!!!
    OSU

  9. #9
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wat ik niet zo goed begrijp, aan de ene kant heb je het over talenten, maar je wil wel alleen maar a-klassers zoals je zei in je vorige post.
    De meeste a-klassers hebben al een podium, een naam en een sterk team om zich heen verzameld. Gaan jullie die wegtrekken bij de sportscholen? En zo ja, wat gaan jullie dan meer bieden dan de plek waar velen al jaren zitten. Of gaan jullie enkel het management voeren? Ook hebben jullie het over een team, maar jullie gaan ze wel allemaal tegen elkaar laten vechten. Lijkt mij niet helemaal de goede teamspirit, zeker niet als het nog om de knikkers gaat en niet zoals vroeger om de K1 HW grandprix. Ook hebben jullie het over een voorbeeldfunctie, sportiviteit en loyaliteit. Wat is er precies voorbeeldfunctie aan je eigen teamgenoten verslaan om vervolgens een beetje gepromoot te worden?
    Zouden we wat meer uitleg kunnen krijgen?

    Sorry als ik nu wat negatief klink, maar er lijkt niet zo heel goed over nagedacht.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #10
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Wat ik niet zo goed begrijp, aan de ene kant heb je het over talenten, maar je wil wel alleen maar a-klassers zoals je zei in je vorige post.
    De meeste a-klassers hebben al een podium, een naam en een sterk team om zich heen verzameld. Gaan jullie die wegtrekken bij de sportscholen? En zo ja, wat gaan jullie dan meer bieden dan de plek waar velen al jaren zitten. Of gaan jullie enkel het management voeren? Ook hebben jullie het over een team, maar jullie gaan ze wel allemaal tegen elkaar laten vechten. Lijkt mij niet helemaal de goede teamspirit, zeker niet als het nog om de knikkers gaat en niet zoals vroeger om de K1 HW grandprix. Ook hebben jullie het over een voorbeeldfunctie, sportiviteit en loyaliteit. Wat is er precies voorbeeldfunctie aan je eigen teamgenoten verslaan om vervolgens een beetje gepromoot te worden?
    Zouden we wat meer uitleg kunnen krijgen?

    Sorry als ik nu wat negatief klink, maar er lijkt niet zo heel goed over nagedacht.
    Hoi hoi
    Ik denk dat je het verhaal niet helemaal gesnapt hebt en dat geeft niet.
    Uit elk tournament komt 1 winnaar en zo word een team gevormd. Zal inderdaad vreemd zijn om ze tegen elkaar te laten vechten. Natuurlijk worden ook andere vechters gescout, getraind want ieder uitzonderlijk talent is er 1 maakt niet uit hoe lang of kort je al met de sport bezig bent of in welke klasse je zit. Maar die vechten nog niet in het A klasse tournament voor de titel. Daar zal nog veel meer over verteld worden in de nabije toekomst.
    Groetjes

  11. #11
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Ik zou gewoon 1 in keer alle volledige informatie naar buiten brengen om voor de eventuele vechters een volledig mogelijk plaatje te schetsen. Wie worden de trainers? Wat is jullie toegevoegde waarde? Gaat het om MMA of kickboxen? Enz enz

  12. #12
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by ramoontjuh View Post
    Hoi hoi
    Ik denk dat je het verhaal niet helemaal gesnapt hebt en dat geeft niet.
    Uit elk tournament komt 1 winnaar en zo word een team gevormd. Zal inderdaad vreemd zijn om ze tegen elkaar te laten vechten. Natuurlijk worden ook andere vechters gescout, getraind want ieder uitzonderlijk talent is er 1 maakt niet uit hoe lang of kort je al met de sport bezig bent of in welke klasse je zit. Maar die vechten nog niet in het A klasse tournament voor de titel. Daar zal nog veel meer over verteld worden in de nabije toekomst.
    Groetjes
    Duidelijk! Dank

  13. #13
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Kklinkt als een goed doordacht plan van een succesvolle en ervaren trainer/promotor. Hoop dat het je lukt

  14. #14
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Ok maar op zn minst kan je vrijgeven welke triainers er in het team zitten toch?
    De naam is leuk hoor, maar ik denk dat elke vechter wel wil weten wie de trainers zijn voor dat ze in het team willen. Of hebben jullie nog geen trainers?

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Kklinkt als een goed doordacht plan van een succesvolle en ervaren trainer/promotor. Hoop dat het je lukt
    Nou.......Nee.
    Ik hoop dat het allemaal wat wordt uiteraard maar het is, zoals hier beschreven, zeker geen doordacht plan maar meer een uit de hand gelopen brainstorm. Maar goed, de intentie is goed dus ik hoop er het beste van.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Nou.......Nee.
    Ik hoop dat het allemaal wat wordt uiteraard maar het is, zoals hier beschreven, zeker geen doordacht plan maar meer een uit de hand gelopen brainstorm. Maar goed, de intentie is goed dus ik hoop er het beste van.
    Lol, was ook een beetje cynisch

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Lol, was ook een beetje cynisch
    Hmm ja ik twijfelde al een beetje.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Kklinkt als een goed doordacht plan van een succesvolle en ervaren trainer/promotor. Hoop dat het je lukt
    Lol
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  19. #19
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Voor ik weet of het interessant is. Waar gaat het nu exact om?
    Wie zitten er in het team waardoor het 'elite' is? Zijn er al vechters?
    En wat gaat er nu gebeuren, komt er een toernooi met 'talenten van de maand'?

    Iedereen is fan van een goed toernooi, of van het concept een paar jaar terug 'MPL'. Dat was goed georganiseerd maar ook daar was niks van terecht gekomen uiteindelijk.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Iedereen is fan van een goed toernooi, of van het concept een paar jaar terug 'MPL'. Dat was goed georganiseerd maar ook daar was niks van terecht gekomen uiteindelijk.
    Daar speelden veel meer factoren mee. Vind je opmerking iets te makkelijk.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Dit hele idee is een beetje makkelijk, daar past die opmerking ook mooi tussen.
    Net als deze overigens.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    waarom is dit een sticky? Er komen blijkbaar toch geen antwoorden.

  23. #23
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    waarom is dit een sticky? Er komen blijkbaar toch geen antwoorden.
    Omdat mixfight zelf meewerkt aan dit concept , althans dat meld de topicstarter in haar post.

    Maar het blijft tot nu toe een vaag onsamenhangend verhaal zonder duidelijke antwoorden idd

  24. #24
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Excuses. Je had een trilogie aan publicaties verwacht?
    Ik gaf aan dat iedereen van een goed toernooi houdt, maar dat een goed toernooi slechts een onderdeel is.
    Goede organisatie en bezetting is slechts 1 onderdeel. Maar dat lijkt hier ook te ontbreken. Of kun jij er meer over vertellen?

    Volgens mij zijn trainers en zelfs de vorm nog compleet onbekend, anders dan dat het de grootste talenten zijn die ze nu nog zoeken.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default



    Met trots kunnen wij vandaag bekend maken, dat Nikko Sports en Mixfight.nl sponsors zijn van Dynamite Diamonds!
    Namens Dynamite Diamonds dankjewel toppers! Proost op een mooie en glorieuze toekomst!!
    www.nikkosports.nl & www.mixfight.com

    Meer info : https://www.facebook.com/Dynamite-Di...7903345332355/

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •