MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29
  1. #26
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wat Overeem betreft : Er is een verschil tussen behoudend vechten en keihard wegrennen voor het gevecht. Dat rennen wat Jackson/Winklejohn hebben geïntroduceerd is beschamend om te zien. Niet alleen bij Overeem.
    Maar ik vraag me echt af als dat het "Gameplan" was, en geen improvisatie?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Maar ik vraag me echt af als dat het "Gameplan" was, en geen improvisatie?
    Ze zijn er mee begonnen met Condit-Diaz en sindsdien is het gemeengoed bij hun vechters. Resetten van het gevecht noemen ze het. Hetzelfde is de oblique kick. Heeft Jones als eerste gedaan en nu doen al hun vechters het. Wel het voordeel van een grote gym met veel toppers. Je kunt de dingen die werken van elkaar overnemen.Nu de sport groter word gaan vechters en teams steeds verder de grenzen oprekken om de winst te pakken. 1 x verliezen en je bent ineens minder waard. Dus eye-pokes, stallen en wegrennen heeft zin.

  3. #28
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hoe Hendricks afgelopen event de hele tijd het midden van de ring zocht was gewoon zoals het hoort op de laatste 5 seconden na. Dat rennen is gewoon kut maar als Overeem zo gewonnen had zou ik er ook wel weer vrede mee hebben gehad.

  4. #29
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ze zijn er mee begonnen met Condit-Diaz en sindsdien is het gemeengoed bij hun vechters. Resetten van het gevecht noemen ze het. Hetzelfde is de oblique kick. Heeft Jones als eerste gedaan en nu doen al hun vechters het. Wel het voordeel van een grote gym met veel toppers. Je kunt de dingen die werken van elkaar overnemen.Nu de sport groter word gaan vechters en teams steeds verder de grenzen oprekken om de winst te pakken. 1 x verliezen en je bent ineens minder waard. Dus eye-pokes, stallen en wegrennen heeft zin.
    Het blijkt dus helemaal geen "Gameplan" verhaal te zijn , maar Overeem wilt gewoon zo min mogenlijk hersenschade oplopen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •