MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 9 FirstFirst ... 3456789 LastLast
Results 151 to 175 of 225
  1. #151
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Rustam Khabilov kijk ik op zich ook naar uit. Het is geen geweldige card, maar als ik niet verhinderd was zou ik er wel naar toe zijn gegaan.
    Vorig jaar was het ook top in Rotterdam.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    2
    vCash
    70000

    Default

    Goedendag,

    Ik ben al jaaaaren een meelezer op dit forum. Ik heb nooit behoefte gehad om mij te mengen in discussies. Dit vanwege tsjaa, het is altijd een handje vol vechtsportliefhebbers , altijd dezelfde die reageren op elkaars mening.
    Jullie supporten onze landgenoten veelste weinig. De enige die nog redelijk wat support van jullie krijgt is Mousasi.
    Deze site zou echt de Nederlandstalige Sherdog kunnen worden. Drukbezocht, informatief, lollig etc. Maar wat ik hier tref zijn altijd dezelfde azijnpissers, racisten en mensen met zogenaamd kennis van mma en vechtsport in het algemeen hebben. Jullie jagen elke bezoeker weer weg.
    Ik ben oer Hollands maar wat ik hier zo nu en dan over Marokkanen heb gelezen, ken ik alleen van geenstijl. Hoe jullie over onze Stefan, Germaine e.a. spreken, niet te geloven! Steun onze vechters, stelletje zeikerds! We hebben Nederlanders in de UFC.!

    De enige reden waarom ik nu een account heb aangemaakt, is omdat jullie wederom zitten te zeiken hier. Ditmaal over deze card. Ik wil het volgende even kwijt..

    Siyar Bahadurzada
    Nederlandse knokker, eindelijk weer een wedstrijd.

    Mairbek Taisumov
    Iedereen op andere forums wordt geil als hij vecht,maar hier...

    Prazeres vs Islam Machachev zou een super wedstrijd van 2 supersterke lightweights worden. helaas Islam eruit nu..

    Zabit Magomedsharipov vs Hein..pff, wacht maar ..

    edwards vs barberena, knokpartij 100%

    barosso
    de lima
    abdel karim edilov
    till 14-0
    Khabilovv Rustam !!!!!
    Dan nog Struve en Gdr ..

    Super leuke card

    wtf is er toch mis met jullie??

  3. #153
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Om je optimisme even een beetje te temperen, als dit een ''super leuke card'' is, wat was UFC Rotterdam vorig jaar dan? Die fight nights worden tegenwoordig gebruikt om het publiek buiten de VS een beetje warm te houden, wat met zulke namen en zo weinig gerankte vechters hopeloos mislukt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #154
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het feit dat jij de term ''jullie'' steeds gebruikt geeft voor mij aan dat je diep van binnen ook een racist bent.

  5. #155
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Mozes View Post

    Super leuke card

    wtf is er toch mis met jullie??
    Nice try Dana
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  6. #156
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Quote Originally Posted by Mozes View Post
    Goedendag,

    Ik ben al jaaaaren een meelezer op dit forum. Ik heb nooit behoefte gehad om mij te mengen in discussies. Dit vanwege tsjaa, het is altijd een handje vol vechtsportliefhebbers , altijd dezelfde die reageren op elkaars mening.
    Jullie supporten onze landgenoten veelste weinig. De enige die nog redelijk wat support van jullie krijgt is Mousasi.
    Deze site zou echt de Nederlandstalige Sherdog kunnen worden. Drukbezocht, informatief, lollig etc. Maar wat ik hier tref zijn altijd dezelfde azijnpissers, racisten en mensen met zogenaamd kennis van mma en vechtsport in het algemeen hebben. Jullie jagen elke bezoeker weer weg.
    Ik ben oer Hollands maar wat ik hier zo nu en dan over Marokkanen heb gelezen, ken ik alleen van geenstijl. Hoe jullie over onze Stefan, Germaine e.a. spreken, niet te geloven! Steun onze vechters, stelletje zeikerds! We hebben Nederlanders in de UFC.!

    Super leuke card

    wtf is er toch mis met jullie??
    Mozes, met alle respect azijnzeikers en racisten heb je overal er tussen zitten.
    Persoonlijk sta ik achter alle nederlandse vechters echter niet meer achter GDR.
    Simpelweg omdat ik vind dat je nooit en te nimmer een titel weg geeft, in MIJN ogen is dat erg zwak en geeft een nasmaak van angst.
    Je kunt me namelijk niet wijs maken dat dit alleen met het verleden van Cyborg te maken heeft.

    Als jij daar een andere mening over hebt is dat natuurlijk ook goed. Ieder zijn ding.
    Als je de fightcard verglijkt met vorig jaar is deze erg zwak. Daar kunnen wij als fans niets aan doen.
    Dat Struve en GDR nederland vertegenwoordige op de card is natuurlijk mooi, maar een of 2 nederlandse vechters meer had de kaart verkoop echter wel gestimuleerd. Als een Overeem en bv Saki debut hierbij waren was ik zeker gegaan.

    Zoals diverse mede forum collegas al aangeven vind ik de UFCs fight cards ook minder worden, alleen de grotere evenementen staat de knal partijen, echter dit is ook mijn mening.

    Om terug te komen op de racisten, ik neem die mensen niet serieus en laat ze links liggen.
    Sta er boven en reageer gewoon met fatsoen en negeer de mensen die niet normaal kunnen communiceren.

  7. #157
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    "Maar wat ik hier tref zijn altijd dezelfde azijnpissers, racisten en mensen met zogenaamd kennis van mma en vechtsport in het algemeen hebben."

    Goede binnenkomer, haha! Wat een mafkees. Meteen even de toon zetten. Welkom hier verder hoor.

    Maar volgens mij zijn we hier helemaal niet zo pessimistisch over de card. Meer, realistisch.
    De Nederlanders worden genoeg geprezen hoor en veel Fight Nights bevatten uiteindelijk prima partijen. Maar dit is nou niet een card waar ik €180 voor redelijke plekken voor uit ga geven. Exclusief teringduur eten en drinken.

    Misschien zijn we hier wat eerlijker dan die Facebookvriendenpagina's waar jij altijd graag komt. Maar zelfs op het door jou zo geprezen Sherdog wordt FN115 als één van de slechtsten ooit betiteld.


    Groetjes, een racist van Mixfight.

  8. #158
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Die vecht drie weken later in Japan
    Saki heeft buiten zijn partij in Japan nog wel wat anders aan zijn hoofd... http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...n_Dubai__.html

  9. #159
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Saki heeft buiten zijn partij in Japan nog wel wat anders aan zijn hoofd... http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...n_Dubai__.html
    Je eigen nest bevuilen door een bericht te plaatsen dat inmiddels-vanwege onjuistheid-is verwijderd. In De Telegraaf nota bene, waarheidskrant nummer 1. En wat heeft dat met Saki te maken, en vechtsport?

    Wel treffend is je keuze voor je pseudoniem Harrie Nak.

  10. #160
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Je eigen nest bevuilen door een bericht te plaatsen dat inmiddels-vanwege onjuistheid-is verwijderd. In De Telegraaf nota bene, waarheidskrant nummer 1. En wat heeft dat met Saki te maken, en vechtsport?

    Wel treffend is je keuze voor je pseudoniem Harrie Nak.
    Hoi Saki!

    Ik link alleen maar naar een krantenbericht, meer niet. Of het waarheidsgetrouw is de krant's verantwoordelijkheid.

  11. #161
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Mozes, ik ben het grotendeels met je eens hoor. Veel zeikers hier, maar op zich moet je je daar niet al te veel van aantrekken. 90% van de niet-zeikers heeft helemaal geen zin om zich te bemoeien met van die kansloze discussies. Dus die hoor je niet, waardoor de verhouding zeikers / niet-zeikers scheef lijkt.
    Blijf zelf gewoon een fan van GDR(beetje overtrokken al dat gehaat hier), en zou zeker ook voor Siyar en Struve naar Rotterdam vertrekken.

  12. #162
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Jammer dat de misgunners hier een grote stem hebben. Gdr is gewoon een topper en ik ben blij dat ze Nederland represent in de ufc. De groei die zij de laatste jaren binnen het mma heeft door gemaakt is ongekend en een voorbeeld voor velen.

  13. #163
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Jammer dat de misgunners hier een grote stem hebben. Gdr is gewoon een topper en ik ben blij dat ze Nederland represent in de ufc. De groei die zij de laatste jaren binnen het mma heeft door gemaakt is ongekend en een voorbeeld voor velen.
    Blijft staan dat ze niet tegen Cyborg durft te vechten en zelfs haar belt ervoor opgeeft. Terecht.Ik zou alleen willen dat de UFC dat bij iedereen deed die niet tegen de nummer 1 wil vechten.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #164
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Mozes, ik ben het grotendeels met je eens hoor. Veel zeikers hier, maar op zich moet je je daar niet al te veel van aantrekken. 90% van de niet-zeikers heeft helemaal geen zin om zich te bemoeien met van die kansloze discussies. Dus die hoor je niet, waardoor de verhouding zeikers / niet-zeikers scheef lijkt.Blijf zelf gewoon een fan van GDR(beetje overtrokken al dat gehaat hier), en zou zeker ook voor Siyar en Struve naar Rotterdam vertrekken.
    GDR heeft hier heel veel steun gehad anders hoor. Mensen focussen alleen maar op het zogenaamde gezeik, omdat dat blijkbaar niet hun eigen mening is, maar daar dan blijkbaar niet tegenin durven te gaan. Nah, als die 90% nieteens een discussie durft aan te gaan, dan moet die zwijgende meerderheid niet zeuren ook. Maarja, dat lukt dan opeen wel weer wel...heel typisch...

    Toen GDR in Rotterdam vocht, voor UFC-goud op mocht en uiteindelijk champ werd was iedereen hier enorm enthousiast en werden zelfs haar 'illegale stoten' gewoon geaccepteerd, omdat de regels nou eenmaal aangaven dat dit geen 'illegale stoten' waren. People's champ dus.

    Maar als je als champ opeens gevechten gaan weigeren en maar met smoesjes probeert te smijten, dan kan je op kritiek rekenen. Dat gebeurt bij iedereen, bij Werdum, bij Bisping, bij McGregor en dus ook bij de Nederlandse die de number one contender probeert te ontlopen. Dan ben je weliswaar Nederlander, maar dat betekent niet dat we daar zomaar blind achter staan natuurlijk en loopt je imago even een deukje op ja. Volgens mij heel normaal en heb je maar te accepteren en als dat zeiken is, nah, dan is dat maar zo. Laat maar een tegengeluid horen dan...
    It's okay to be white

  15. #165
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    GDR heeft hier heel veel steun gehad anders hoor. Mensen focussen alleen maar op het zogenaamde gezeik, omdat dat blijkbaar niet hun eigen mening is, maar daar dan blijkbaar niet tegenin durven te gaan. Nah, als die 90% nieteens een discussie durft aan te gaan, dan moet die zwijgende meerderheid niet zeuren ook. Maarja, dat lukt dan opeen wel weer wel...heel typisch...

    Toen GDR in Rotterdam vocht, voor UFC-goud op mocht en uiteindelijk champ werd was iedereen hier enorm enthousiast en werden zelfs haar 'illegale stoten' gewoon geaccepteerd, omdat de regels nou eenmaal aangaven dat dit geen 'illegale stoten' waren. People's champ dus.

    Maar als je als champ opeens gevechten gaan weigeren en maar met smoesjes probeert te smijten, dan kan je op kritiek rekenen. Dat gebeurt bij iedereen, bij Werdum, bij Bisping, bij McGregor en dus ook bij de Nederlandse die de number one contender probeert te ontlopen. Dan ben je weliswaar Nederlander, maar dat betekent niet dat we daar zomaar blind achter staan natuurlijk en loopt je imago even een deukje op ja. Volgens mij heel normaal en heb je maar te accepteren en als dat zeiken is, nah, dan is dat maar zo. Laat maar een tegengeluid horen dan...
    Amen
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  16. #166
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ook Nick Hein out. Blessure.

  17. #167
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    Ook Gdr out

  18. #168
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Klote voor 'r..
    It's okay to be white

  19. #169
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zullen ze er nu nog partijen bijzetten..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #170
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Zullen ze er nu nog partijen bijzetten..?
    dat zou nog iets kunnen schelen

  21. #171
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Doen ze niet. Herinner me Dublin nog wel waar de main en co main event uitvielen en Hoolahan ineens het hoofdgevechr was. Om fight nights geven ze niks

  22. #172
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ben blij dat ik niet kan. Eerste keer was leuk.
    Genoeg Nederlanders, Bruce Buffer er bij.

  23. #173
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Ik ga niet. en dat heeft te maken met de kwaliteit van de kaart. De partijen kunnen uiteraard best leuk worden, maar deze kaart is het geld niet waard.
    Ik heb geen zin om helemaal bovenin te zitten, dus had normaal gesproken de wat duurdere kaarten genomen met backstage toegang om de ervaring compleet te maken. Maar om €127 (x2 personen) uit te geven aan dit evenement vind ik het niet waard.
    Ik baal nog steeds dat ik vorige keer verhinderd was.

  24. #174
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    De tickets zijn nu ook een stuk goedkoper dan vorig jaar of niet?
    ,,,,,
    (>.<)

  25. #175
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Geen idee! Vorig jaar wist ik van te voren al dat ik niet kon! Dus heb toen niet eens gechecked

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •