MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 155
  1. #76
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Daarom slaat: eens een cheater, altijd een cheater nergens op.
    Goed op controles kunnen anticiperen of schijt hebben aan controles vanwege gebrekkigheid is wel een verschil. Kijk alleen die foto's en de resultaten. Pure fraud. Iedereen die in vechtsport in zulke mate doping gebruikt, zou never nooit meer een stap in de ring mogen zetten. Wanneer zien jullie dit eens in? Echt wielrennercultuurtje anno 2007 hier. Jullie hebben liever fake dan eerlijk en echt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  3. #78
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  4. #79
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  5. #80
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Goed op controles kunnen anticiperen of schijt hebben aan controles vanwege gebrekkigheid is wel een verschil. Kijk alleen die foto's en de resultaten. Pure fraud. Iedereen die in vechtsport in zulke mate doping gebruikt, zou never nooit meer een stap in de ring mogen zetten. Wanneer zien jullie dit eens in? Echt wielrennercultuurtje anno 2007 hier. Jullie hebben liever fake dan eerlijk en echt
    Denk je nou echt dat jouw idool Stipe schoon was en is ? Die komt uit het high school football en worstelen. Die vreten pillen alsof het zakken chips zijn.

    Cain trapt geen deuk meer in een pakje boter sinds de USADA controles heeft. Werdum heeft nog maar de helft aan spiermassa over.
    Kijk eens naar Romero. Die kan niet eens in een bekertje piesen want dan smelt dat bekertje.

    Jouw verontwaardiging is compleet selectief en dat weet je zelf ook wel.

  6. #81
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Denk je nou echt dat jouw idool Stipe schoon was en is ? Die komt uit het high school football en worstelen. Die vreten pillen alsof het zakken chips zijn.

    Cain trapt geen deuk meer in een pakje boter sinds de USADA controles heeft. Werdum heeft nog maar de helft aan spiermassa over.
    Kijk eens naar Romero. Die kan niet eens in een bekertje piesen want dan smelt dat bekertje.

    Jouw verontwaardiging is compleet selectief en dat weet je zelf ook wel.
    JDS lustte ze ook wel.

    Je kan AO best een arrogante kwal vinden en hem daarom niet pruimen. Maar het hele doping issue is idd complete selectieve verontwaardiging.

  7. #82
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Whittaker - Romero is natuurlijk echt de partij van de avond.

  8. #83
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    En over doping, iedereen die vanaf nu wordt gepakt minimaal 2 jaar schorsen.

  9. #84
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Goed op controles kunnen anticiperen of schijt hebben aan controles vanwege gebrekkigheid is wel een verschil. Kijk alleen die foto's en de resultaten. Pure fraud. Iedereen die in vechtsport in zulke mate doping gebruikt, zou never nooit meer een stap in de ring mogen zetten. Wanneer zien jullie dit eens in? Echt wielrennercultuurtje anno 2007 hier. Jullie hebben liever fake dan eerlijk en echt
    Dit antwoord slaat natuurlijk ook weer nergens op. Als al die atleten zo goed anticiperen op controles, hoe weet jij dan zo zeker dat die helden van jou niks gebruiken? Je bent zo selectief als maar kan.

    Daarbij, liever fake dan eerlijk en echt, als iedereen fake is vind ik het prima hoor.
    Uiteindelijk gaat het om het vermaak van de fans.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #85
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Whittaker - Romero is natuurlijk echt de partij van de avond.
    Zeker! Whittaker heeft genoeg in huis om het Romero echt lastig te maken, maar met de onvoorspelbaarheid en explosiviteit van Romero is alles mogelijk. Gaat in ieder geval niet tot het eindsignaal duren...

  11. #86
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Zeker! Whittaker heeft genoeg in huis om het Romero echt lastig te maken, maar met de onvoorspelbaarheid en explosiviteit van Romero is alles mogelijk. Gaat in ieder geval niet tot het eindsignaal duren...
    Enige kans voor Whittaker is dat Romero gassed. En dat kan. Verder zie ik niet hoe hij dit kan winnen.

  12. #87
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  13. #88
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  14. #89
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Mijn helden, die ik overigens niet echt heb, op een paar enkelingen na, zijn tot op heden nog nooit betrapt weg argument. Doe nou niet of AO zo schoon is. Meteen allemaal bashen als je iets over jullie "held" zeg. Ga lekker in jullie oranje hayabusa shirtjes in ahoy met elkaar meeten voor een groepsorgie, faggots

  15. #90
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Nu moeten we écht gaan oppassen. Mina is weer in de contramine, want het gaat over Alistair Overeem. Jullie weten wel, diegene die vroeger de broodtrommel van Mina heeft afgepakt.

    Ze gaat steeds meer taalfauten maken, zo verontwaardigd is ze inmiddels. Laten we haar maar even met rust laten. Dan kan ze een beetje tot rust komen.

    Kreeg laatst een dreig pb van haar.. ze wil me komen opzoeken en allemaal vervelende dingen met me doen en zo. Het arme kind.

  16. #91
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    En over doping, iedereen die vanaf nu wordt gepakt minimaal 2 jaar schorsen.
    Goed begin, had voor mij nog langer gemogen.

  17. #92
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Mijn helden, die ik overigens niet echt heb, op een paar enkelingen na,
    Fantastisch. Jezelf twee keer tegenspreken in een zinsdeel. Een schizofreen is nooit alleen zullen we maar zeggen....

    Als de medicijnen weer werken dan kan je zelf ook weer inzien dat ik geen fan van AO ben, maar jouw redenering mbt het hele doping issue nogal overdreven en hypocriet vind.

    Leuk dat je dan in het wild begint te schelden en blijkbaar PM's stuurt. Ik zal het je makkelijk maken. Ik ben toevallig volgende week in Amsterdam en we kunnen best even afspreken als het je allemaal echt zo hoog zit.

  18. #93
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  19. #94
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  20. #95
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Begrijpend lezen is ook moeilijk appelsap. Daarom ben je waarschijnlijk nu lasser.

    Er staat "niet echt", niet "niet". Daarnaast heb ik het over een enkele bokser die ik wel zo hoog heb zitten. Ga jij nou maar weer een AO fandag organiseren in de omgeving van Amersfoort of Leusden ;-)

  21. #96
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Fantastisch. Jezelf twee keer tegenspreken in een zinsdeel. Een schizofreen is nooit alleen zullen we maar zeggen....

    Als de medicijnen weer werken dan kan je zelf ook weer inzien dat ik geen fan van AO ben, maar jouw redenering mbt het hele doping issue nogal overdreven en hypocriet vind.

    Leuk dat je dan in het wild begint te schelden en blijkbaar PM's stuurt. Ik zal het je makkelijk maken. Ik ben toevallig volgende week in Amsterdam en we kunnen best even afspreken als het je allemaal echt zo hoog zit.
    Mini is altijd aan het zuigen en proberen om op de man te spelen. Bij iedereen. Vindt ie waarschijnlijk leuk om zo een discussie aan te gaan met anderen. Blijkbaar werkt dat voor hem. Af en toe, met een komende partij van Overeem, komt ie weer eens langs, maar verder voegt ie weinig toe aan dit forum. Gewoon niet in meegaan joh.

  22. #97
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Tegenwoordig is de controle gelijk aan olympische sporten. Dus onaangekondigde controles, whereabouts en bloedpaspoort. M.a.w. zo clean als Overeem nu is, was hij eerder nooit. Chin is wel naar de klote...

  23. #98
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  24. #99
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  25. #100
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •