MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 76
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Heel mooi voor Mousashi deze overwinning, een win is een win, weer een voormalig ufc champ op de erelijst!
    Die titel gaat er gewoon komen!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Gegard iedereen kan hebben behalve Jacare. Die blijft echt lastig met zijn stijl, kracht, atletisch vermogen etc.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Weidman heeft wel een punt. Er is geen instant replay bij ufc dus hoe kan een beslissing dan veranderd worden op basis van beelden?

    Terechte uitslag en ben blij ook. Maar wel goed om hier als organisatie goed naar te kijken.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Weidman heeft wel een punt. Er is geen instant replay bij ufc dus hoe kan een beslissing dan veranderd worden op basis van beelden?

    Terechte uitslag en ben blij ook. Maar wel goed om hier als organisatie goed naar te kijken.
    Weidman heeft op zich wel een punt maar hij geeft eerst aan dat hij niet verder kan zodat hij een dq-win zou krijgen. Vervolgens komt er uit dat het wel legaal is en dan roept hij dat hij wel verder kan. gevalletje karma.

    Daarnaast liep de scheids naar de hoofdscheidsrechter (McCarthy dacht ik ?) en pleegt overleg. Die roept direct "is legal". Ik weet niet of die dat via replay hebben gedaan. Maar dit is New York dus die lullen sowieso wel recht wat krom is.

    Het was een fout van de scheids maar geen onbegrijpelijke. De rapen waren gaar geweest als het niet klopte.

    Ik vond dat Gegard nog wel een paar keer goed in de problemen kwam maar als je je op deze wijze uit takedowns kan knokken dan ben je wel een hele grote. Na die knie was het toch over geweest. Weidman probeerde niet zijn handen op de grond te houden omdat het zo lekker ging.

    Overigens reps voor Rogan want die loopt altijd in Amerikaans voordeel te schreeuwen maar die wachtte dit keer netjes de replay af en vroeg nog een paar keer om een nieuwe.

  6. #31
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Weidman heeft op zich wel een punt maar hij geeft eerst aan dat hij niet verder kan zodat hij een dq-win zou krijgen. Vervolgens komt er uit dat het wel legaal is en dan roept hij dat hij wel verder kan. gevalletje karma.

    Daarnaast liep de scheids naar de hoofdscheidsrechter (McCarthy dacht ik ?) en pleegt overleg. Die roept direct "is legal". Ik weet niet of die dat via replay hebben gedaan. Maar dit is New York dus die lullen sowieso wel recht wat krom is.

    Het was een fout van de scheids maar geen onbegrijpelijke. De rapen waren gaar geweest als het niet klopte.

    Ik vond dat Gegard nog wel een paar keer goed in de problemen kwam maar als je je op deze wijze uit takedowns kan knokken dan ben je wel een hele grote. Na die knie was het toch over geweest. Weidman probeerde niet zijn handen op de grond te houden omdat het zo lekker ging.

    Overigens reps voor Rogan want die loopt altijd in Amerikaans voordeel te schreeuwen maar die wachtte dit keer netjes de replay af en vroeg nog een paar keer om een nieuwe.
    Precies, Rogan heeft een hoop consternatie weten te voorkomen.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zal Joe even zeggen dat hij account aan moet maken voor zijn reps

  8. #33
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nog eens goed gekeken naar de beelden op slow motion, wat raar is is dat wanneer mousasi de knie gooit weidman zijn handen beiden de grond raken, terwijl de knie inmiddels aankomt gaat een hand gedeeltelijk omhoog door de impact van de knie.

    Hij heeft niet eerst een hand van de grond getrokken en daarna een knie gegooid, hij gooide de knie terwijl beiden handen de grond nog raakte, dat is gewoon illegaal. Het feit dat zijn hand omhoog komt nadat de knie zijn hoofd raakt is niet zo raar, wat duidelijk te zien is is dat mousasi de knie gooit op het moment dat weidman zijn handen beiden de grond raken.

    Beoordeel zelf maar, let wel het gaat om het moment dat mousasi zijn knie vertrekt om de knie te geven, dus de intentie om de knie te geven was op het moment dat zijn beide handen de grond raakte en dat is illegaal.

    Last edited by tarantula; 10-04-2017 at 12:35.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Het gaat om het moment van impact en niet om het moment dat de actie word ingezet denk ik. Bovendien lees ik op amerikaanse sites dat beide handpalmen of vuisten op de grond moeten zijn, met een paar vingers de grond aanraken is dus niet genoeg.
    Last edited by The Company; 10-04-2017 at 13:01.

  10. #35
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Er is toch geen discussie meer over of het wel of niet legaal is wat hij deed?
    Ik ben wel bang dat als Weidman bezwaar gaat aantekenen, het verandert in een no-contest
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  11. #36
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Weidman weet ook wel dat het legale knietjes waren. Waar Weidman over gevallen is, is het feit dat de scheids videobeelden heeft gebruikt en toen zijn beslissing 180 graden heeft gedraaid en Mousasi de W gegeven. Bij de UFC mag de scheids schijnbaar geen videobeelden bekijken om tot een beslissing te komen (precies wat Briant hierboven ook al zegt).

    Dus ik denk ook dat dit een no-contest zal worden als Weidman het echt gaat aanvechten.
    It's okay to be white

  12. #37
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Maar hij zei dat hij niet verder kon, als je niet verder kan na een legale knie, ben je dan niet technisch knock out? Of geeft hij dan niet op? Lijkt mij wel toch?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Weidman heeft het inmiddels aangevochten. Ben benieuwd.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag die Dan M. geen beelden bekijken, ik zag alleen dat hij even sprak met een andere scheids(John McCarthy) die dus een andere kijk had en aangaf dat ze legaal waren. Ik betwijfel of Weidman hier iets mee kan betekenen. Als het aan mij ligt geven ze hem een boete omdat hij geen schaamte heeft, dat hij dit nog gaat aanvechten is gewoon zielig.

  15. #40
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik dacht dat het een gerucht was, maar het was dus echt zo. Meneer Weidman wist de datum en de dag niet eens meer.
    https://www.instagram.com/p/BStRxeGBasE/

  16. #41
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Maar hij zei dat hij niet verder kon, als je niet verder kan na een legale knie, ben je dan niet technisch knock out? Of geeft hij dan niet op? Lijkt mij wel toch?
    Dat was nog voordat het uitgeroepen werd tot 'legale knie', als extra muntitie voor een mogelijke DQ voor Mousasi.
    It's okay to be white

  17. #42
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ja precies, gevalletje karma dan toch?

  18. #43
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik zag die Dan M. geen beelden bekijken, ik zag alleen dat hij even sprak met een andere scheids(John McCarthy) die dus een andere kijk had en aangaf dat ze legaal waren. Ik betwijfel of Weidman hier iets mee kan betekenen. Als het aan mij ligt geven ze hem een boete omdat hij geen schaamte heeft, dat hij dit nog gaat aanvechten is gewoon zielig.
    3 losses op rij of 2 lossen en een NC. Hij probeert het gewoon.
    Alleen als hij dan een rematch krijgt heeft hij naderhand 3 losses en een NC dus ik zie er het nut niet van in.

    Ik denk eerder dat hij nou eenmaal een toneelstukje heeft ingezet dus dat hij dan maar doorzet anders maakt hij zichzelf belachelijk. Hij vergeet alleen dat hij zichzelf nog belachelijker maakt zo.

  19. #44
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    3 losses op rij of 2 lossen en een NC. Hij probeert het gewoon.
    Alleen als hij dan een rematch krijgt heeft hij naderhand 3 losses en een NC dus ik zie er het nut niet van in.

    Ik denk eerder dat hij nou eenmaal een toneelstukje heeft ingezet dus dat hij dan maar doorzet anders maakt hij zichzelf belachelijk. Hij vergeet alleen dat hij zichzelf nog belachelijker maakt zo.

    Ik vond het een mooie partij van mousasi. wat ik mij wel afvroeg, dat Weidman hem met de single leg makkelijk naar de grond kreeg. Mousasi daar duidelijk geen antwoord op had. Hij pakte Weidman de hele tijd om de rug, wat niet de manier is om een single leg te verdedigen. Dat krijg je bij een Jacare, Romero, en Rockhold nog sneller. Deze zijn nog beter in het worstelen. Wordt daar bij Kops gym niet op getraind? Dat is echt de achilleshiel van Mousasi. als dat goed is heeft hij een goede kans om ufc kampioen te worden

    Wat ik mij nog wel afvroeg, toen Mousasi in turtle positie zat, en weidman voor de front choke ging, dat hij het goed aanpakte om niet op 2 knieën te gaan. Waarom zou dat niet kunnen?

  20. #45
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ja precies, gevalletje karma dan toch?

    absoluut
    It's okay to be white

  21. #46
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Best indrukwekkende win van DC vond ik. Hoe makkelijk hij eigenlijk Johnson neutraliseerde en domineerde om hem vervolgens te submitten.
    Alleen jammer dat hij zich daarna zo irritant gedroeg, ook tegen Jones. Ik snap wel waarom hij niet populair is. Tegelijk liet hij ook zien waarom hij de belt heeft.

    Weidman moet niet zo zeuren.

  22. #47
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik snap de onderschatting van Cormier ook niet. Ik vond die vorige win tegen Rumble ook al zo sterk. Hij sloeg in de HW divisie ook al iedereen verrot.

  23. #48
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik snap de onderschatting van Cormier ook niet. Ik vond die vorige win tegen Rumble ook al zo sterk. Hij sloeg in de HW divisie ook al iedereen verrot.
    Hij ging ook naar LHW omdat Cain de titel had op HW. Ik denk dat DC de titel ook zou pakken als hij nu naar HW ging. Er zijn twee gevechten die ik van DC ooit zou willen zien. Rematch met Jones, die gaat er waarschijnlijk ook wel komen. En als Cain zijn oude zeeniveau level weer haalt. Cain vs DC, maar die zal er wel nooit komen. Ik blijf dromen.

    Hij wordt gewoon heel erg onderschat en met een win over Jones zal hij waarschijnlijk nog steeds niet op waarde worden geschat. Er zal eerder gespeculeerd worden over het niveau van Jones.

  24. #49
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Ik denk dat Weidman er zwaar aan was, acting of niet. Jammer voor Mousasi dat ze niet door lieten vechten, goed voor Weidman.

    Wel beetje dubieus dat Mousasi blijkbaar de regels niet kent. Als Weidman zijn handen op de grond had gehouden had Mousasi hem gewoon vol in zn bek geknied. Hij had geluk dat Weidman al te groggy was om dat fatsoenlijk te doen.
    Hoop dat hij de regels voortaan wel even gaat bestuderen van tevoren.

    In drie verschillende interviews werd hij hiermee geconfronteerd en drie keer zei hij: I dont know, I'm fighting, I'm fighting ???

  25. #50
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Ik vond het een mooie partij van mousasi. wat ik mij wel afvroeg, dat Weidman hem met de single leg makkelijk naar de grond kreeg. Mousasi daar duidelijk geen antwoord op had. Hij pakte Weidman de hele tijd om de rug, wat niet de manier is om een single leg te verdedigen. Dat krijg je bij een Jacare, Romero, en Rockhold nog sneller. Deze zijn nog beter in het worstelen. Wordt daar bij Kops gym niet op getraind? Dat is echt de achilleshiel van Mousasi. als dat goed is heeft hij een goede kans om ufc kampioen te worden Wat ik mij nog wel afvroeg, toen Mousasi in turtle positie zat, en weidman voor de front choke ging, dat hij het goed aanpakte om niet op 2 knieën te gaan. Waarom zou dat niet kunnen?
    Sprawlen met je benen naar 1 zijde is een setup om naar crucifix te gaan. Kan dus best een prima counter zijn.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •