MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 76
  1. #51
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Ik denk dat Weidman er zwaar aan was, acting of niet. Jammer voor Mousasi dat ze niet door lieten vechten, goed voor Weidman. Wel beetje dubieus dat Mousasi blijkbaar de regels niet kent. Als Weidman zijn handen op de grond had gehouden had Mousasi hem gewoon vol in zn bek geknied. Hij had geluk dat Weidman al te groggy was om dat fatsoenlijk te doen. Hoop dat hij de regels voortaan wel even gaat bestuderen van tevoren. In drie verschillende interviews werd hij hiermee geconfronteerd en drie keer zei hij: I dont know, I'm fighting, I'm fighting ???
    Ik begreep het anders. Mousasi bedoelde dat hij komt knokken en als hij in een slechte positie zit dan knok je jezelf eruit. Niet regeltjes neuken met je handjes naar de grond...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    In Amerika gaan ze ook helemaal los, Chris 'February' Weidman and his Jersey shore crew haha
    Last edited by Triangleman; 11-04-2017 at 18:32.

  3. #53
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Ik begreep het anders. Mousasi bedoelde dat hij komt knokken en als hij in een slechte positie zit dan knok je jezelf eruit. Niet regeltjes neuken met je handjes naar de grond...
    Dat bedoelde hij ook denk ik inderdaad, maar hij was ook gewoon stomverbaasd over die regel volgens mij.

  4. #54
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Herb Dean heeft er zijn versie van:

    @2:20 Hij vond Weidman niet 'grounded' omdat hij niet met zijn gewicht leunde op zijn handen. Maar Weidman's handen raakten slechts de grond, dat ziet hij niet als een 'grounded opponent'. Dus de knieën van Mousasi waren legaal.

    @5:30 Dan Miragliotta overlegt met BJM, omdat DM bevestiging wilde door iemand die het goed gezien had. McCarthy was overtuigd dat het legale knieën waren.

    @8:30 DM stond volledig in zijn recht om de call te veranderen naar 'legal strikes', niks vreemds aan.

    @10:50 Weidman kon niet meer verder volgens de scheids en dokter. Dit in combinatie met een 'legal strike', dus win voor Mousasi.

    @13:00 Betere uitleg over de regels zou belangrijk zijn, tijdens de chaos, om live aan de kijker uitleg te geven over wat er gebeurt en waarom.

    @14:50 De regels in alle staten zou hetzelfde moeten zijn


    It's okay to be white

  5. #55
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Ja was weer een mooie lieve mensen en thanks voor jullie support...!
    Ja Man Ja

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #57
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Ik vond het een mooi gevecht van Mousasi en ben zeer blij met zijn overwinning.... echter vond ik hem er niet altijd even goed uitzien. Op Sherdog noemde ze hem 'wat slordiger' als normaal en denk dat - zoals iemand hier eerder ook al aangaf - hij wel erg makkelijk naar de grond gebracht werd. Houdt Weidman dat nog zo'n ronde 2 vol, dan sta je gewoon 2-0 achter en moet hij dus KO.

    Nogmaals, super blij met deze overwinning (hoop dat deze blijft staan), maar hoop echt dat hij nog beter aan zijn TDD gaat werken. Romero/Jacare zien dit ook en gaan dus gewoon proberen 3/5 ronden met hem te worstelen. Op naar de titel!!

  8. #58
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Ik vond het een mooi gevecht van Mousasi en ben zeer blij met zijn overwinning.... echter vond ik hem er niet altijd even goed uitzien. Op Sherdog noemde ze hem 'wat slordiger' als normaal en denk dat - zoals iemand hier eerder ook al aangaf - hij wel erg makkelijk naar de grond gebracht werd. Houdt Weidman dat nog zo'n ronde 2 vol, dan sta je gewoon 2-0 achter en moet hij dus KO.

    Nogmaals, super blij met deze overwinning (hoop dat deze blijft staan), maar hoop echt dat hij nog beter aan zijn TDD gaat werken. Romero/Jacare zien dit ook en gaan dus gewoon proberen 3/5 ronden met hem te worstelen. Op naar de titel!!
    Tdd moet beter idd als wineman hem al naar se grond krijgt gaat dat jacare en romero zeker lukken.

    Daarbij denk ik nog steeds dat hij naar Amerika had gemoeten om te trainen een aantal jaar geleden.
    Gebrek aan ervaring en sparrings partners hier in NL

  9. #59
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Tdd moet beter idd als wineman hem al naar se grond krijgt gaat dat jacare en romero zeker lukken
    Weidman is anders toch wel een hele goede worstelaar. Jacare en Romero zijn zeker niet beter wat dat betreft, ook al heeft Romero misschien meer gepresteerd op worstelgebied.
    Mousasi TDD is zeer behoorlijk geworden, maar de takedowns van Weidman zijn sneaky. En zo lang hij maar niet gesubmit wordt, en kan opstaan is er geen echte issue meer. Z'n standup was tegen Weidman echt bruut, misschien iets minder technisch als normaal gesproken, maar Weidman wist niet wat hem overkwam.
    Last edited by YoMarK; 12-04-2017 at 15:57.

  10. #60
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Weidman is anders toch wel een hele goede worstelaar. Jacare en Romero zijn zeker niet beter wat dat betreft, ook al heeft Romero misschien meer gepresteerd op worstelgebied.
    Mousasi TDD is zeer behoorlijk geworden, maar de takedowns van Weidman zijn sneaky. En zo lang hij maar niet gesubmit wordt, en kan opstaan is er geen echte issue meer. Z'n standup was tegen Weidman echt bruut, misschien iets minder technisch als normaal gesproken, maar Weidman wist niet wat hem overkwam.
    Tuurlijk is dat wel een issue met het huidige scoringssysteem. Ronde 1 was voor Weidman zoals Mousasi zelf ook al aangaf, terwijl Weidman niks deed op de grond. Het alleen al naar de grond gaan levert vaak genoeg punten op om een ronde te winnen. Liefst zou ik zien dat ze dat veranderen, maar dat is nog niet het geval.

  11. #61
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik snap wat je bedoeld, maar Chris Wiedman is een hele goede worstelaar en een beest op de grond. Toch was hij zichtbaar moe in ronde 2, want Mousasi liet hem echt werken. In de standup in ronde 2 was Chris geen moment in z'n element en kreeg hij gewoonweg een pak slaag, Zeggen dat Mousasi aan z'n takedown defence moet werken, is net zoiets als zeggen dat Weiman nu echt eens aan z'n standup moet werken.

    Ik denk dat Mousasi van iedereen kan winnen op dit moment. Romero heeft z'n KO en z'n controle, maar Mousasi's standup is veel technischer en bovendien gaat Romero Mousasi niet submitten. Vind Jacare nog steeds de meeste gevaarlijke van de divisie, de rest heeft allemaal wel een dingetje wat niet helemaal top is.
    Last edited by YoMarK; 12-04-2017 at 17:08.

  12. #62
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm. Daar ben ik het niet mee eens. Weidman sloeg Mousasi behoorlijk aan in ronde 1. Hij werd alleen moe, toen kon Mousasi door zetten. Alleen tdd blijft een probleem. Hij wordt veel te makkelijk naar de grond gebracht, en weet niet wat hij tegen single leg moet doen. Double wel. Omdat hij ook wat statisch vecht. Dat zijn de partijen waar hij ook grotendeels op verloor. Verder vind ik hem een supervechter. En hij gaat ook wel een titel shot krijgen na nog een gewonnen partij tegen rockhold of jacare

  13. #63
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Mousasi is wel een sportieve vechter vind ik, ik gun hem de titel wel zijn takedowndefense tegen een sterke worstelaar is niet de allerbeste maar zijn butterflyguard zorge wel voor problemen voor weidman om volledige controle te krijgen.

    Hij zit momenteel in een goede momentum qua winstreak, middleweight divisie vind ik samen met de lightweight en welterweight toch wel de meest interessante divisie.

  14. #64
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ik hoop dat mousasi een goed contract aangeboden krijgt.
    Jacare vecht dit weekend zijn laatste partij van zijn contract.
    Werkt wel in zijn voordeel.

    Als bellator slim is doen ze mousasi en jacare een goede aanbieding.

  15. #65
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wat een hoop onzin lees ik hier... Waarom zou Mousasi naar Amerika moeten gaan? Is JDS daar nou zo veel beter geworden? Of RDA? Of Struve?

    En wat is er mis met de TDD van van Mousasi? Weidman is all americain, Romero is olympisch kampioen en heeft een medaille gewonnen op elk internationale toernooi waaraan hij meedeed. Jacare heeft de beste BJJ van de hele UFC. Daar kan je voor trainen tot je een ons weegt, die krijgen je toch wel neer. Je kan inderdaad net zo goed zeggen dat Weidman echt aan zijn standup moet werken.

    Bisping en Rockhold kunnen het echt vergeten dat ze Mousasi naar de grond krijgen.

    Mousasi stoomt gewoon door naar de titel, die stopt niemand op het moment. Misschien Jacare, maar die gaan niet tegen elkaar vechten als het niet voor de titel is.

  16. #66
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Tegen een Romero is het echt zaak hem zo vaak mogelijk hard te jabben zodat hij uit een ander vaatje moet tappen. Anders zie ik dat toch wat somber in voor Gegard. Jacare vind ik nu voor Gegard een geschiktere tegenstander.
    Maar ja, niemand weet het eigenlijk, we moeten het gaan zien.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    jongens geloof me nou : Gegard pakt ze allemaal!
    Ja Man Ja

  18. #68
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #69
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bert Kops View Post
    jongens geloof me nou : Gegard pakt ze allemaal!
    en als die dat niet doet pakt die gewoon hun vrouwen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  20. #70
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bert Kops View Post
    jongens geloof me nou : Gegard pakt ze allemaal!

    tot nu toe doet ie het inderdaad prima
    It's okay to be white

  21. #71
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    tot nu toe doet ie het inderdaad prima
    X2

  22. #72
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Joe Rogan "Knows" , kijkt altijd door het controversiële heen

  23. #73
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    On the latest edition of The MMA Hour, Chris Weidman revealed that he lost the appeal of his controversial loss to Gegard Mousasi at UFC 210.
    At the time of the fight, it was believed that the New York State Athletic Commission (NYSAC) could not use instant replays for the events that they oversee. Days after the April event, NYSAC confirmed in a statement to MMAFighting.com that instant replays are “officially allowed” in the state of New York.


    The referee for the bout, Dan Miragliotta, called a stop to the action midway through the second round after Gegard Mousasi delivered two knees to Weidman’s head as he was trying to make himself a grounded opponent with his two hands on the canvas.
    Miragliotta initially called a stop to the action to give Weidman time to recover as he thought the knees were illegal. After consulting with veteran referee John McCarthy cage-side, and after McCarthy had seen a replay of the incident, he correctly determined the knees to be legal. After being assessed by in-cage doctors, Weidman was not deemed fit to continue. As the knees were deemed legal, a TKO victory was awarded to Mousasi.
    Weidman claimed that he did not expect to win the appeal.


    “I just got it back in the mail yesterday,” said Weidman on the latest edition of The MMA Hour with Ariel Helwani.
    “I did not win the appeal. I don’t think it was anything we didn’t expect. I didn’t even read it. My wife was reading it.”
    According to the NYSAC’s correspondence with Weidman, replays can be used in cases where an injury has occurred in a bout.
    “I guess when there’s something that happens inside of the Octagon and it has to do with an injury the commission is allowed to look at the replay. I guess, something like that is what it is about.


    “The rules that were explained to us are that there was no replay. If something happens where there is an injury they are allowed to look at it. That’s pretty much what I heard from my wife.”


    Weidman insisted that he did not hedge his bets on winning the appeal and stated that he would have been surprised if NYSAC went back on its initial determination.
    “Either way, I didn’t put my eggs in that basket,” he said. “I would’ve been kind of surprised (if they had reversed the decision). For them to admit they were wrong, I would’ve been kind of surprised.”


    Weidman’s next outing takes place under the jurisdiction of the NYSAC when he takes on Kelvin Gastelum at Nassau Coliseum on July 22. Despite taking the commission to task with his appeal, the former champion does not expect to be treated any differently in his dealings with the NYSAC.
    “If they decide to make it awkward (they can), but I’m not going to let them have any power over me or make me feel awkward.
    “I’m going to be fighting in my home state with all of my fans in front of my fans, my friends and my family. I’m going to be very comfortable. If they get weird about things, that’s on them. I won’t let that affect me.”

    https://www.mmafighting.com/2017/7/4...age-at-ufc-210

  24. #74
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Goeie zaak. Beslissing herroepen was belachelijk geweest.

  25. #75
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Goeie zaak. Beslissing herroepen was belachelijk geweest.
    Precies!

    Vooral dit stukje vond ik behoorlijk irritant...

    “I would’ve been kind of surprised (if they had reversed the decision). For them to admit they were wrong, I would’ve been kind of surprised.”

    Gewoon stug vol blijven houden dat het geen juiste beslissing was.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •