MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default Glory fighter wins by controversial KO, gets attacked by fans in the ring....

    http://www.mmafighting.com/2017/6/10...ns-in-the-ring

    https://twitter.com/GrishamMMA/statu...57504588341249

    Glory 42 had one of the most bizarre — and scary — sequences in recent combat sports memory.
    Welterweight fighter Murthel Groenhart won the co-main event bout in Paris against Harut Grigorian by savage knockout when Grigorian inexplicably turned his back to Groenhart in the middle of the round. Seconds after the finish, fans jumped into the ring and attacked Groenhart.

    The fans landed multiple punches on the Glory fighter, who said he might have had his jaw broken in the wild melee.
    “Some guy caught me with a hook to my face,” Groenhart said on the broadcast. “I got my guard up. With those hands without gloves, it came through to my chin and my teeth. I think it's broken [jaw], I don't know. It hurts.”



    Glory announcers explained on the broadcast that per the sanctioning body Groenhart didn’t break any rules by hitting Grigorian while his back was turned, because the referee did not step in to stop the action. It was a legal blow and knockout.
    “When you are in the heat of the game, you just continue,” Groenhart said. “He turned away. I came after him and got him with the right hook that's all. I did nothing wrong. It was all in the fight, all in the game. Everyone says in the rules to protect yourself at all times. The referee did not come in. I came in with the right hook. He fell down, and then I saw the referee come in. I did nothing wrong.”
    Grigorian’s trainer Nicky Hemmers said on the broadcast that his fighter turned his back due to a cut — “which you never do in a fight,” he said — and he didn’t hold it against Groenhart for hitting him.


    “It was not illegal,” Hemmers said. “It was not nice to do, but it was not illegal.”
    Groenhart, 30, is one of Glory’s top welterweight fighters and the 2016 Glory welterweight tournament champion. This was his third straight win for the kickboxing promotion, and very likely the strangest one, considering how everything unfolded.
    “I was in the corner and I saw these guys coming out,” Groenhart said of the attackers. “I was like come on guys this is a sport. Things happen. Some people get emotional, too close. But this is a sport and little children are watching this sport at home. You can not come into a ring like this.”


    Last edited by Knoopwafel; 11-06-2017 at 17:09.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Verkeerde forum voor dit topic

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    “When you are in the heat of the game, you just continue,” Groenhart said. “He turned away. I came after him and got him with the right hook that's all. I did nothing wrong. It was all in the fight, all in the game. Everyone says in the rules to protect yourself at all times. The referee did not come in. I came in with the right hook. He fell down, and then I saw the referee come in. I did nothing wrong.”
    En je was te druk je goedkope winst te "vieren" ipv 'protect yourself at all times' dus kreeg je er een op je kaak, hoef je daar ook niet om te zeuren. En deze reus is een 'Welterweight'? Het zal allemaal wel.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    En je was te druk je goedkope winst te "vieren" ipv 'protect yourself at all times' dus kreeg je er een op je kaak, hoef je daar ook niet om te zeuren. En deze reus is een 'Welterweight'? Het zal allemaal wel.
    Zoveel onzin in 3 zinnen.

    Beetje arrogant om na zo'n ko op de touwen te gaan staan, maar daarom kan je niet lekker de ring in rennen. En wat zijn postuur hier mee te maken heeft begrijp ik niet helemaal.

    Ben wel benieuwd wie die vriend van je was trouwens. Sportschoolhouder met MMA achtergrond toch? Of las ik dat verkeerd.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Ben wel benieuwd wie die vriend van je was trouwens. Sportschoolhouder met MMA achtergrond toch? Of las ik dat verkeerd.
    Ben ik ook wel benieuwd naar. Groenhart sloeg zijn opponent Harut Grigorian knock-out, waarna hij in de ring werd aangevallen door omstanders. De man die de eerste klap uitdeelde, is een voormalig MMA-vechter met een sportschool in Nederland. Hij is inmiddels aangeklaagd door organisator Glory en kan ook uit het kamp van Groenhart nog wat verwachten.Shine"Zeker bij mij komt hij er niet met excuses van af, hij kan nog wel het een en ander verwachten", aldus Groenhart, die het incident niet als schadelijk voor het imago van de kickbokssport ziet. "In het voetbal en het tennis zie je ook dat er mensen het veld op komen en iets doen. Overal heb je emotionele fans die even wat shine willen meepakken", aldus Groenhart.

  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    http://vechtsport-online.nl/nieuws/a...enhart-bekend/

    Is MMA-vechter Hracho Darpinyan een van de aanvallers van Murthel Groenhart?


    Hoewel het nog moet worden bevestigd, hebben talrijke bronnen een van de mannen geprofileerd die deelnamen aan de aanval op Murthel Groenhart afgelopen zaterdag tijdens Glory 42 in Parijs. Het zou gaan om de Armeense MMA-vechter Hracho Darpinyan. Echter moet dit nog bevestigd worden!


    It's okay to be white

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Kijken of Groenhart fans nog zo zeker zijn dat hij ze 1 tegen 1 had kunnen aanpakken. Zo te zien heeft hij geluk gehad dat hij werd gered anders at hij ground and pound van blote vuisten en zou de Armeen degene zijn die een goedkope winst zou vieren(niet dat hij zo zielig zou zijn om dat te doen).

  8. #8
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Kijken of Groenhart fans nog zo zeker zijn dat hij ze 1 tegen 1 had kunnen aanpakken. Zo te zien heeft hij geluk gehad dat hij werd gered anders at hij ground and pound van blote vuisten en zou de Armeen degene zijn die een goedkope winst zou vieren(niet dat hij zo zielig zou zijn om dat te doen).


    Zelfs Grigorian nam het allemaal heel sportief op man.
    Je moet jezelf niet zo serieus nemen. Misschien eens naar buiten gaan. Het is mooi weer de laatste tijd, zal je van opknappen. Het is maar een spelletje.
    It's okay to be white

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hahhahhahhah lol

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hahah bam! reps e-type
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    You must spread some Reputation around before giving it to e-type again.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post

    Zelfs Grigorian nam het allemaal heel sportief op man.
    Je moet jezelf niet zo serieus nemen. Misschien eens naar buiten gaan. Het is mooi weer de laatste tijd, zal je van opknappen. Het is maar een spelletje.
    Groenhart is een betere acteur dan Bonjasky. Zie je hoe hij gaat liggen na een klap of 2? Eerst is het een gebroken kaak en een minuut later tijdens het interview is hij oke.

    Dit is een hypocriet, geen sportman.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    hahah bam! reps e-type
    Een Armeen ging neer. Ik vraag me af welke kant Kemal abi kiest

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Jij toevallig ook Armeens T15?
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  15. #15
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Het was binnen de regels zei Groenhart, maar je hebt ook een grijs gebied waarin je je sportiviteit moet laten gelden. Grigiorian was niet neer, maar je zag wel dat hij ergens erg last van had en om hem dan van achter op zijn bek te slaan omdat hij 'nog op zijn benen staat', vind ik wel heel onsportief.

    Als ik in het verkeer rijd en hij springt op groen en ik zie dat een auto door rood is gereden ga ik er ook niet expres op klappen omdat ik 'gelijk heb'. Nee, vond het geen leuke actie van groenhart en kan me de emoties op dat ogenblik goed voorstellen.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by VetteVis View Post
    Het was binnen de regels zei Groenhart, maar je hebt ook een grijs gebied waarin je je sportiviteit moet laten gelden. Grigiorian was niet neer, maar je zag wel dat hij ergens erg last van had en om hem dan van achter op zijn bek te slaan omdat hij 'nog op zijn benen staat', vind ik wel heel onsportief.

    Als ik in het verkeer rijd en hij springt op groen en ik zie dat een auto door rood is gereden ga ik er ook niet expres op klappen omdat ik 'gelijk heb'. Nee, vond het geen leuke actie van groenhart en kan me de emoties op dat ogenblik goed voorstellen.
    Reps.

    Ja en dan ook nog smerig juichen alsof je een grote winst heb behaald, dat vond ik nog laffer dan zijn stoot(zelfs een van mijn fans hier is het daarmee eens) want zo zie je zijn echte karakter. Daarom vond ik het dan ook prachtig dat hij precies op dat moment een blote vuist op zijn kaak kreeg. Die 2 jongens verdienen geen vervolging maar medailles. Respect!

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Reps.

    Ja en dan ook nog smerig juichen alsof je een grote winst heb behaald, dat vond ik nog laffer dan zijn stoot(zelfs een van mijn fans hier is het daarmee eens) want zo zie je zijn echte karakter. Daarom vond ik het dan ook prachtig dat hij precies op dat moment een blote vuist op zijn kaak kreeg. Die 2 jongens verdienen geen vervolging maar medailles. Respect!


    Omgaan met ongesteldheidssymptomen

    Onder premenstrueel syndroom aan het begin van dit artikel, zijn een aantal symptomen benoemd die bij een vrouw kunnen voorkomen als ze ongesteld moet worden. Deze symptomen bestaan uit een aantal fysieke en emotionele symptomen. Er zijn vrouwen die helemaal geen last hebben van fysieke of emotionele symptomen. De andere vrouwen kunnen er in meer of mindere mate last van hebben of hun omgeving kan van deze hormonale wijzigingen in het lichaam door de verandering in het gedrag last hebben. Tijdens de ongesteldheidsperiode zijn deze hormonale wijzigingen verdwenen en als je de komst van deze hormonale wijzigingen in je lichaam kunt voorspellen, dan kan een vrouw er ook iets voor zichzelf of de omgeving aan doen.

    Huisarts

    Als een vrouw niet precies weet hoe ze het beste met de ongesteldheidssymptomen kan omgaan, dan kan er het beste een afspraak met de huisarts worden gemaakt.


    Praat eens met je huisarts jongen.


    op de vot dermit

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Als je in de botsautootjes op de kermis zit wel. En dat is een betere analogie dan wat jij schetst.

    Dat er genoeg vechters zijn die wel hadden ingehouden is waarschijnlijk waar, maar Groenhart dus niet. Je kan het onsportief vinden, maar wel volledig binnen de regels, in een bloedsport.

    Twee dwazen, met welke achtergrond dan ook, die daarna de ring bestormen gaat natuurlijk nergens over en is niet goed te praten.
    Behalve dan door de welbekende forumclown T15.

  19. #19
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by VetteVis View Post
    Het was binnen de regels zei Groenhart, maar je hebt ook een grijs gebied waarin je je sportiviteit moet laten gelden. Grigiorian was niet neer, maar je zag wel dat hij ergens erg last van had en om hem dan van achter op zijn bek te slaan omdat hij 'nog op zijn benen staat', vind ik wel heel onsportief.

    Als ik in het verkeer rijd en hij springt op groen en ik zie dat een auto door rood is gereden ga ik er ook niet expres op klappen omdat ik 'gelijk heb'. Nee, vond het geen leuke actie van groenhart en kan me de emoties op dat ogenblik goed voorstellen.
    Onzinnige vergelijking met het verkeer. Groenhart staat daar om te winnen en fouten af te straffen. In de auto zit je ook om rekening te houden met anderen.

    Grigorian maakte de fout om zelf te beslissen dat hij medische verzorging nodig heeft terwijl hij gewoon slechts een knietje op de grond had hoeven zetten voor een 8-count en doktersadvies.

    Als je één iemand anders de schuld moet geven is het de scheids, die zat te slapen. Groenhart deed gewoon zijn werk goed.

    Net als bij De Randamie bleken de regels bij Glory toch ook heel duidelijk en is er consensus.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    @T15,
    Je lult weer een hoop onzin!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Als je in de botsautootjes op de kermis zit wel. En dat is een betere analogie dan wat jij schetst.

    Dat er genoeg vechters zijn die wel hadden ingehouden is waarschijnlijk waar, maar Groenhart dus niet. Je kan het onsportief vinden, maar wel volledig binnen de regels, in een bloedsport.

    Twee dwazen, met welke achtergrond dan ook, die daarna de ring bestormen gaat natuurlijk nergens over en is niet goed te praten.
    Behalve dan door de welbekende forumclown T15.
    Dus tot nu toe geef je toe dat zijn stoot onsportief was en zijn gejuich arrogant(jouw woorden) en toch ben je te bang om je forum maatjes tegen te spreken? Het verbaast me altijd nog als ik hier volwassen ventjes zie die hun eigen (echte) gevoelens niet durven te uiten omdat de lokale liberale josti crew hier met zn allen hun keutels proberen te gooien op mensen die een andere mening hebben. Grow some balls.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik kan me voorstellen dat het ging over dat jij medailles wilt uitreiken aan mensen die mishandeling plegen en daarbij het imago van de sport schaden. Als dat je echte denkwijze is dan zou ik ggz eens bellen als ik jou was.

  23. #23
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    https://www.metronieuws.nl/nieuws/sport/2017/06/groenhart-deed-niks-fout-ik-zou-hetzelfde-doen

    Leuk stukje hierover in de Metro, met Ernesto Hoost en Gilbert Yvel.

    ‘Riot in the ring’, ‘Groenhart takes cheap shot’. Zomaar wat koppen in de internationale pers na het optreden van Murthel Groenhart bij het kickboksgala Glory 42 in Parijs afgelopen weekend. De Amsterdammer raakt zijn tegenstander Harut Grigorian vol in het gezicht met zijn linkerknie, waarop de Armeniër zich verdwaasd omdraait en wegloopt. Murthel bedenkt zich niet en hoekt Grigorian met een directe rechtse:

    HEL BREEKT LOS

    Dan breekt de hel los. Die rechtse van Murthel is de opmaat van een ongekende chaos. Terwijl de nietsvermoedende Nederlander zijn overwinning viert, stormen twee man de ring in. Een van hen raakt Groenhart vol in het gezicht. „Zonder handschoenen voelde ik die vuist door mijn kin en kaak gaan”, zegt de verbaasde Murthel na het gevecht in een interview met de ringmaster. „Het doet veel pijn. Ik heb echt zoiets van: ‘kom op gasten, dit is een sport, dit hoort erbij’. Maar soms worden mensen te emotioneel en raken ze te fel betrokken. Maar hier kijken ook kleine kinderen thuis naar. Dat hoort niet, je blijft uit de ring als toeschouwer.”


    Terwijl Murthel zijn verhaal doet, is het publiek verdeeld. Er wordt geapplaudisseerd voor de Nederlander, maar er klinkt ook boegeroep. „Ik deed niks fout”, zegt Murthel. „De eerste regel van de sport is dat je jezelf altijd moet beschermen. Hij gaf niks aan, de scheidsrechter greep niet in, dus maakte ik het af met een rechtse hoek.”
    BIZAR GEVECHT

    Coach Mike Passenier verwijt zijn pupil niks. „Het was een bizar gevecht en wat er is gebeurd is heftig. Dit komt zelden voor, maar Murthel zag een opening en hij knalt hem erop. Beiden zitten in de hitte van het gevecht. Een belangrijke partij, want de winnaar mag straks voor de titel gaan. Op dat moment moet je alles geven en scherp zijn en je niet af laten leiden. Grigorian was niet scherp en die ene seconde was fataal. Hij zei na de partij zelfs dat hij hetzelfde zou hebben gedaan.”
    Collega-coach Thom Harinck is het met Passenier eens: „Het oogt niet zo sportief, maar het was geen amateurwedstrijd. Er stond een titelgevecht op het spel. Die jongen stopt er opeens mee, maar je weet niet wat ’ie gaat doen. Wat als Murthel zijn dekking had laten zakken, dat Grigorian zich had omgedraaid en hem had neergemept?”
    TWEE KNEUZEN

    „Precies”, haakt medevechter Gilbert Yvel in. „Dan had iedereen Murthel voor sukkel uitgemaakt. „Grigorian was gewoon even de weg kwijt na dat knietje. Volgens mij vergat hij even dat hij nog in het gevecht zat. Murthel maakt daar goed gebruik van. Als je bij het voetballen alleen op de keeper afkomt en die draait zich om, dan scoor je toch ook gewoon? Weet je wat pas onsportief is? Dat er twee kneuzen de ring in komen en Murthel willen toetakelen. Een van die gasten is zelf een vechter. Hij weet dat het erbij hoort wat Murthel deed. Als toeschouwer moet je uit de ring blijven.”
    K1-legende Ernesto Hoost is het met Yvel eens. „Dit is slecht voor de sport, het zag er agressief uit wat die gasten deden. Maar Murthel valt niks te verwijten. In mijn hoogtijdagen als vechter had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Of ik er nu ook toe in staat zou zijn? Dat weet ik niet. Maar dat is dan mijn zwakte. Murthel heeft niks fout gedaan.”

    It's okay to be white

  24. #24
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Die Darpinyan is zelfs nog trainer (geweest) van veel jongens in Hoorn, dat zal Ernesto ongetwijfeld ook weten. Ben je lekker mee met zulke trainers.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dus tot nu toe geef je toe dat zijn stoot onsportief was en zijn gejuich arrogant(jouw woorden) en toch ben je te bang om je forum maatjes tegen te spreken? Het verbaast me altijd nog als ik hier volwassen ventjes zie die hun eigen (echte) gevoelens niet durven te uiten omdat de lokale liberale josti crew hier met zn allen hun keutels proberen te gooien op mensen die een andere mening hebben. Grow some balls.
    Heeft meer met gezond verstand te maken dan met het wel of niet hebben van ballen. Je argumentatie slaat weer nergens op, omdat het een (juichen en stoot enigszins onsportief vinden) het ander ( het idioot vinden om dan als toeschouwer/vriend/familie de ring in te stappen) niet uitsluit. Maar dat begrijp je zelf ook wel.

    Iedereen met enige ervaring in deze sport denkt er hetzelfde over. Onze forumtroll niet. Prima. Hoop dat je ze zo groot hebt als een skippybal. Kan je met jezelf spelen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •