MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default The Ultimate Fighter 25: discussion thread [SPOILERS]

    Effe m'n hart luchten, wat een mongool die Garbrandt. Loopt alleen maar te zeiken op TJ, ziet 'm nooit trainen en durft bij de partijen haast niet bij de octagon te komen, je ziet 'm zelfs niet in de octagon na verlies van z'n teamleden. Hij zit daar duidelijk alleen maar voor zichzelf, beetje janken dat ie niet tegen verliezen kan...duh....

    Perfect dat Tom gewonnen heeft trouwens, hij zal het niet tot het eind redden, maar wat een grote gunfactor heeft die knakker met z'n snoepwinkeltje.

    Goed...nu relaxed genoeg voor Koningsdag
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik ben ook voor team Dillashaw!
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik ben het met je eens. Misschien ook zo geknipt maar in de 2e aflevering nog erger dan in de 1e. Komt waarschijnlijk ook doordat hij verliest. Faber gaat er ook de hele tijd in mee. TJ heeft er nooit wat over gezegd en is altijd de bad guy geweest maar nu lijkt het allemaal iets genuanceerder te zijn dan dat.

  4. #4
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Beetje saai deel 3. Beetje tien minuten wrestlefucken en dat was het dan. Cody had gelijk, degene die Taylor straks vol op z'n kin raakt wint via KO.
    It's okay to be white

  5. #5
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    3-0 voor team Dillashaw! Lekker dit.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Moet je hem wel raken. Beetje makkelijk praten en respectloos ook van die cody.

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Moet je hem wel raken. Beetje makkelijk praten en respectloos ook van die cody.
    Cody is ook een gefrustreerd kutventje, maar Taylor werd een keer geraakt en zakte direct door z'n knieen. Dat kan best nog eens gebeuren.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Taylor werd vol geraakt maar plaatste een shoot en legde hem op zijn rug. Mehdi is geen pannenkoek en werd 10 minuten volledig gedomineerd.
    Ik zie niemand hier hem knockout slaan en dan de winst pakken.

    TJ had een goed punt. Cody is alleen met zijn obsessie voor TJ bezig en niet met zijn team.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Net 4 even gekeken. Begint een eentonig verhaal te worden dit.

  10. #10
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Deze partij was ook wel een beetje voorspelbaar...prima matchup voor team TJ.
    It's okay to be white

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Godver, gewoon een ballon in je neus...tering, Team Garbrandt heeft het echt zwaar....Wel goed dat dat suffe gebekvecht een beetje op de achtergrond is beland...tenminste geen Rousey vs Tate seizoen...dat was wel een beetje deprimerend. Maar 'k ben nog niet echt superenthousiast over het niveau van de gevechten...wil niemand die extra $5000 winnen dan??
    It's okay to be white

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    We zijn weer terug naar de kleuterschool. Nu speelt niet alleen cody de randdebiel maar zijn coach ook. Ondertussen gaat de winning streak van TJ gewoon verder. Faber was tegen McGregor toch wel de good guy maar heeft klaarblijkelijk niet het overwicht op zijn team om hun zich te laten concentreren op hun vechters ipv op TJ.

    Denk een onterechte stoppage maar echt verdedigen deed hij zich ook niet meer.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Stoppage was inderdaad vrij snel, maar hij had - mentaal en fysiek - al opgegeven na 2 mislukte guillotine pogingen. Het was in ieder geval geen intelligent verdedigen meer.
    En hij was nog wel zo overtuigd van zijn eigen guillotine....

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Stoppage was inderdaad vrij snel, maar hij had - mentaal en fysiek - al opgegeven na 2 mislukte guillotine pogingen. Het was in ieder geval geen intelligent verdedigen meer.
    En hij was nog wel zo overtuigd van zijn eigen guillotine....
    Ik vind die 2 rondes wel een uitvinding hoor. Je kan gewoon vol voor de overwinning gaan. Uit een guillotine komen en gelijk vol er op zie je in gewone partijen eigenlijk niet meer. Ronde uitzitten; adem pakken en de volgende ronde terugkomen.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Jammer van Gilbert; ik had het hem wel gegund. Maar na zo'n partij zullen ze hem nog wel een kans geven in de UFC verwacht ik.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Jammer van Gilbert; ik had het hem wel gegund. Maar na zo'n partij zullen ze hem nog wel een kans geven in de UFC verwacht ik.
    Gilbert is een goeie vechter, en alhoewel ie zijn handschoenen er letterlijk bij neergooide vandaag, als UFC hem een kans geeft gaat hij die uiteraard grijpen.

    Dit was een hele dikke pot die beide kanten op kon gaan.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •