MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 76
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    4- leden van de Fighting Talents uit Den Bosch zijn voorlopig uitgesloten van deelname aan evenementen die onder auspiciën van de Sectie RCS FOG worden gehouden.

    Naar aanleiding van hun betrokkenheid bij de onregelmatigheden (oa verbaal en of fysiek geweld alsmede gooien van voorwerpen tegen/naar de officials van Sectie) die hebben plaatsgevonden tijdens en na afloop van de A-klasse Kickboxing partij Mohammed Jaraya vs Redouan Laarkoubi op het gala, gehouden op 29 april 2017 te Zoetermeer, onder auspiciën van de Sectie Ringcontactsporten FOG, heeft het bestuur van de Sectie besloten, als voorlopige maatregel, dat onderstaande personen van Fighting Talents uit Den Bosch, met ingang van direct (01.05.17) uit te sluiten van evenementen van de Sectie:

    Mohammed Jaraya (A-klasse Kickboxing wedstrijdvechter)
    Ossama Elgaoui (Coach)
    Hicham Elgaoui (begeleider)
    Reggae Coutinho (begeleider)

    De voorlopige maatregel zal gelden tot en met het nader onderzoek dat de Sectie zal (laten) instellen naar de gang van zaken mbt genoemde onregelmatigheden. Na het onderzoek zal bekeken gaan worden of en zo ja tegen wie welke nadere maatregel genomen gaat worden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk doet de bond ook aangifte van mishandeling om een statement te maken.

  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by pdr View Post
    Hopelijk doet de bond ook aangifte van mishandeling om een statement te maken.
    Dat zou Tim van Duin dan privé moeten doen, maar ben ik wel met je eens ja.
    It's okay to be white

  4. #29
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Allemaal Close, maar in mijn ogen terecht. Als de partij close is, kan je ook nooit spreken van een onterechte beslissing IMO. Kan frustrerend zijn, maar dan moet je maar duidelijker het verschil aantonen.

    Ik vond dat de 1e partij tegen Ozkan niet close was. Hij verloor die duidelijk. De rest was wel close. Ik dacht dat Jaraya na drie ronden gewonnen had van Larkoubi. Ook tegen ben Mo was twijfelachtig.
    Maar ja als hij steeds aankondigt ze eruit te slaan en het dan niet doet.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het probleem zit hem vooral in de begeleiding van zo'n jongen. Goeie zaak dat ze die ook geschorst hebben.

    Ik fluit zelf wel eens jeugdvoetbal en daar zie je precies hetzelfde gedrag. Jongen maakt en verschrikkelijke overtreding, krijgt geel of rood en de trainer gaat uit zijn dak en roept vervolgens dat het onterecht is. Ouders vervolgens idem dito dus die jongen gaat op een gegeven moment geloven dat het gedrag wat hij vertoont normaal is. Deze jongen heeft talent dus zijn coaches spreken hem niet tegen want dan gaat hij misschien weg. Slechte zaak.

  6. #31
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Schandalige actie inderdaad. Zo zonde. Een x aantal partijen schorsen.

    Ik begrijp zijn frustratie, maar een verlies partij doet altijd vreselijke pijn. Maar om een jury aan te raken? Dat gaat er niet in. Teken een protest en koel af.

    Het begint alleen een beetje teveel in zijn hoofd door te dringen denk ik. Teveel opgehemeld etcetera, zie je ook in zijn interviews. Termen als ik ga iemand vernederen in plaats van ik ga iemand k.o. slaan is een wereld van verschil. Des te grappiger als je dan zo'n partij verliest.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Wel goed dat Illias Bullaid weg is gegaan bij die groep zijn nieuwe team komt een stuk volwassener over.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Schandalige actie inderdaad. Zo zonde. Een x aantal partijen schorsen.

    Ik begrijp zijn frustratie, maar een verlies partij doet altijd vreselijke pijn. Maar om een jury aan te raken? Dat gaat er niet in. Teken een protest en koel af.

    Het begint alleen een beetje teveel in zijn hoofd door te dringen denk ik. Teveel opgehemeld etcetera, zie je ook in zijn interviews. Termen als ik ga iemand vernederen in plaats van ik ga iemand k.o. slaan is een wereld van verschil. Des te grappiger als je dan zo'n partij verliest.
    Ik kan niet voor de vechter praten, maar waarom moet verliezen zo'n pijn doen? Hij vocht erg goed tegen erg goede tegenstand.
    Dan is verliezen geen schande, vooral als mensen jou willen zien vechten!

  9. #34
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ik kan niet voor de vechter praten, maar waarom moet verliezen zo'n pijn doen? Hij vocht erg goed tegen erg goede tegenstand.
    Dan is verliezen geen schande, vooral als mensen jou willen zien vechten!
    Juist! Jochie wordt te veel opgehemeld. Laarkoubi heeft terecht de vierde ronde gewonnen.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hij moet blij zijn als hij geschorst wordt, wat mij betreft gewoon uit de vechtsport weren.

  11. #36
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jullie moeten voor de grap op zijn facebook kijken. Dat wordt niks meer hoor met die gast, man man man.

  12. #37
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jullie moeten voor de grap op zijn facebook kijken. Dat wordt niks meer hoor met die gast, man man man.
    Lijkt Badr wel...
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  13. #38
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jullie moeten voor de grap op zijn facebook kijken. Dat wordt niks meer hoor met die gast, man man man.
    Inshallah dat het goed komt, wollah.
    It's okay to be white

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Idd is grappig ja.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #41
    Join Date
    May 2014
    Posts
    532
    vCash
    111758

    Default

    Dan weet je ook gelijk weer wat je aan hem hebt. Jammer, een jaar geleden leek het nog iemand die de sport veel goed zou kunnen doen met aantrekkelijke partijen en nu blijkt het tegenovergestelde...

  17. #42
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    20 jaar en kampt nu al met psygische problemen...déjà vu
    Hij wilt Bard nadoen met dat gesmijt,maar het is het allemaal niet.

  18. #43
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Lekkere boodschap geeft Enfusion af.

    Mohammed Jaraya returns to kickboxing despite pending investigation


    Mohammed Jaraya will return to the ring in September despite being handed a suspension by the Sectie Ringcontactsporten Federatie Oosterse Gevechtskunsten (FOG) in May. The Moroccan fighter will face Yassin Baitair on September 30, in an Enfusion League fight in Antwerp, Belgium. The event will be promoted by the Antwerp Fight Organisation.


    In May, Jaraya was temporarily banned from participating in events governed by the Sectie RCS FOG following an incident at Enfusion Live 49 in Zoetermeer, the Netherlands where he publicly attacked an official after losing a decision to Redouan Laarkoubi.

    The RCS FOG; who are one of the top officiating bodies in the Netherlands, suspended four people in total from Fighting Talents, pending a full investigation.
    Interestingly, Hicham El Gaoui — who was one of the four suspended — was booked by Enfusion the following week to compete at an event in Slovakia.
    Similar to teammate Gaoui, Jaraya will now be taken outside of FOG jurisdiction to Belgium for his next fight in the Enfusion League.

    This isn’t the first time in combat sports where a promoter has looked for alternate licensing when presented with a difficult set of circumstances.
    In 2012, Dereck Chisora was stripped of his boxing license by the British Boxing Board of Control following a brawl with David Haye in the build up to their fight. In spite of this, the match-up still went ahead as planned, but instead, promoter BoxNation/Team Sauerland was able to get it sanctioned by the Luxembourg Boxing Federation.

    If a fighter is approved by a different governing body, or decides to compete in another country, they are well within their rights to do so. However, with FOG being an instrumental part of the kickboxing scene in the Netherlands, including key areas such as: The Hague, Eindhoven and Groningen, Jaraya may face an uphill struggle if he hopes to fight there again in the near future.

    The final verdict from the governing body is expected to be announced very soon and the 21-year-old may face a lengthy suspension from competition in the Netherlands.
    It's okay to be white

  19. #44
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik had wel zoiets verwacht want Jaray is de oogappel van Enfusion zo gaat dat jammer genoeg.

  20. #45
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Maarja schorsing zal ie toch ooit moeten uitzitten. Of het is nooit meer vechten in Nederland.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Moet je nagaan wat een ontiegelijk bord die gasten voor hun kop hebben.
    Ik zou zeggen dat FOG dan enfusion ook moet schorsen in Nederland.

  22. #47
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt mij ook maar misschien kan dat juridisch niet.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Waarschijnlijk mag hij voorlopig geen partijen meer draaien NL en buiten NL is het geen probleem voor Enfusion, tenzij die weer een hoofdjurylid molesteert..

  24. #49
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Volgens mij is die hele FOG opgezet om te zorgen dat kickboxen niet verboden raakt in Nederland dus die zullen op hun strepen moeten gaan staan en een goed gesprek voeren met Enfusion.

    Want volgens mij is het de bedoeling dat burgemeesters gaan checken of je wel FOG bent aangesloten voordat je een gala mag organiseren. Of heb ik dat verkeerd begrepen ?

  25. #50
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Mja, maar als de FOG alleen maar wat te zeggen heeft over NL, dan kunnen ze moeilijk verbieden dat Jaraya in België vecht. En als Enfusion dat toelaat, kan de FOG niet zomaar heel Enfusion verbieden om events te houden in NL, omdat Enfusion volgens de regels niets fout doet.

    FOG is leuk voor NLse gala's en promotors, maar voor internationale organisaties vooralsnog een wassen neus blijkbaar.

    Het zou mooi zijn als Enfusion hun verantwoordelijkheid zou nemen en Jaraya zou straffen. Ik mag toch aannemen dat ook zij dit belachelijk gedrag vinden.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •