MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 76
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Nou niet helemaal volgens mij. FOG kan aangeven aan de burgemeesters dat Enfusion zich niet aan de afspraken houd door gestrafte vechters toch te laten vechten en dat veiligheid van medewerkers en publiek dus niet gegarandeerd is. Dan zal de burgemeester van de stad waar ze een gala willen houden vrijwel zeker geen vergunning verstrekken voor dat gala.

    FOG kan aangesloten vechters ook verbieden bij Enfusion te knokken en als je niet bent aangesloten bij FOG mag je sowieso niet knokken in Nederland toch ? Of zijn ze nog niet zover ?

    Ergens moet je op je strepen gaan staan als je een stukje van je goeie naam terug wilt hebben als sport.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Behalve als je geen zeggenschap hebt buiten NL. Dan doet Enfusion niets fout, omdat ze zich niets van FOG hoeven aan te trekken buiten NL.

    Verder ben ik het met je eens hoor, maar ik ben bang dat er heel makkelijk onder strafmaatregelen van de FOG uit te komen is door Jaraya alleen in het buitenland in te zetten. Heel suf inderdaad.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Zo! Een boodschap aan het adres van de juryleden die in de toekomst Jaraya's wedstrijden gaan jureren. Je MOET hem laten winnen anders krijg je een knal voor je kanis.

  4. #54
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Die organisatie is toch van Edwin van Os ? Kan iemand hem even gaan interviewen waarom ze dit zo doen ? Als organisatie wil je dit toch ook niet ?

  5. #55
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    eigenlijk gewoon triest dit
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #56
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

  7. #57
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by paul fighter View Post
    Prima straf voor zoiets.Frustrerend dat Enfusion al aangeeft dat ze de FOG hard in hun gezicht uitlachen.
    It's okay to be white

  8. #58
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die organisatie is toch van Edwin van Os ? Kan iemand hem even gaan interviewen waarom ze dit zo doen ? Als organisatie wil je dit toch ook niet ?
    'K krijg net te horen dat Edwin van Os binnenkort via social media zal reageren.

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    'K krijg net te horen dat Edwin van Os binnenkort via social media zal reageren.
    Als hij dit recht gaat proberen te lullen is het knap dat hij recht op blijft staan (dat is namelijk best lastig zonder ruggegraat).

  10. #60
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Fighting Talents trainers, Hicham El Gaoui got a six-month suspension, Osama El Gaoui received three-months. Reggae Coutinho was also handed two-months.
    The FOG said that they do not know if the VVA will respect the verdict.
    It's okay to be white

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Hij staat later in het jaar al op de matchmaking van Enfusion in België en er zijn geruchten dat Glory hem wil contracteren

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #64
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Hij staat later in het jaar al op de matchmaking van Enfusion in België en er zijn geruchten dat Glory hem wil contracteren

    Met die jurybeslissingen bij Glory af en toe mag Jaraya zich wel even onder behandeling laten stellen, want anders knalt ie er elke keer bovenop.
    It's okay to be white

  15. #65
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    De VVA is niet gemachtigd om de schorsing van de FOG over te nemen. Jaraya kan dus gewoon weer z'n gang gaan.
    It's okay to be white

  16. #66
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Dus Edwin van Os zegt tegen zijn vechters: Als het je niet bevalt dan sla je er maar op.
    Wat een sufkut.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Met die jurybeslissingen bij Glory af en toe mag Jaraya zich wel even onder behandeling laten stellen, want anders knalt ie er elke keer bovenop.
    Lol!

  18. #68
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wat een waanzin, als je de sport van zijn slechte naam af wil helpen (en ik neem aan dat enfusion dat met oog op de toekomst ook wil, vooral buiten de kringen waarin meneer Jaraya zich begeeft), zouden ze er goed aan doen deze jongen die het echt veel te hoog in zijn bol heeft, lange tijd te schorsen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  19. #69
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Wat een waanzin, als je de sport van zijn slechte naam af wil helpen (en ik neem aan dat enfusion dat met oog op de toekomst ook wil, vooral buiten de kringen waarin meneer Jaraya zich begeeft), zouden ze er goed aan doen deze jongen die het echt veel te hoog in zijn bol heeft, lange tijd te schorsen.

    Enfusion heeft genoeg talent rondlopen om het geheel interessant te houden. Hebben ze die knakker niet voor nodig. Jaraya is nu besmet, maar misschien dat sommige groepen daar geen probleem mee hebben, zie Badr.

  20. #70
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    90% van de Marokkaanse fans heeft er geen problemen mee. Ik denk zelfs dat ze vinden dat hij ernstig benadeeld wordt. Dat zie je gewoon terug op Facebook, ik ben nooit zo vatbaar voor social media maar als er echt zoveel reacties zijn dan moet je het wel serieus gaan nemen.

  21. #71
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Enfusion heeft genoeg talent rondlopen om het geheel interessant te houden. Hebben ze die knakker niet voor nodig. Jaraya is nu besmet, maar misschien dat sommige groepen daar geen probleem mee hebben, zie Badr.
    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    90% van de Marokkaanse fans heeft er geen problemen mee. Ik denk zelfs dat ze vinden dat hij ernstig benadeeld wordt. Dat zie je gewoon terug op Facebook, ik ben nooit zo vatbaar voor social media maar als er echt zoveel reacties zijn dan moet je het wel serieus gaan nemen.
    Generaliseerde bullshit. Misschien de wat jongeren gasten en mensen die eens in de zoveel tijd een kb partij zien.

    Zelfs Badr is niet zo over de scheef gegaan. Hari heeft vele harten veroverd, dat kan je niet zeggen van Jaraya. Die moet zich nog bewijzen tegen de toppers.

  22. #72
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Generaliseerde bullshit. Misschien de wat jongeren gasten en mensen die eens in de zoveel tijd een kb partij zien. Zelfs Badr is niet zo over de scheef gegaan. Hari heeft vele harten veroverd, dat kan je niet zeggen van Jaraya. Die moet zich nog bewijzen tegen de toppers.
    Laten we vooral niet over Badr beginnen, die's nog erger dan Jaraya. Maar Jaraya is nog jong, hopelijk komt hij tot inkeer.

    En ik generaliseer helemaal niet.
    It's okay to be white

  23. #73
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik generaliseer ook niet, heb een half uur comments gelezen en werd daar beetje droevig van. En de leeftijd kan best erg laag zijn geweest maar het viel me niet mee. Met 90% v/d Marokkaanse fans bedoel ik zijn fans he, ik heb het idee dat er relatief weinig zijn afgehaakt.
    Ik was ook fan maar dat is wel klaar nu. Van Badr blijf ik op een bepaalde manier altijd wel fan/volger.

  24. #74
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Laten we vooral niet over Badr beginnen, die's nog erger dan Jaraya. Maar Jaraya is nog jong, hopelijk komt hij tot inkeer.

    En ik generaliseer helemaal niet.
    Ik heb Badr nooit een jury lid zien slaan. Daar blijf je van af. Dit is echt misplaatst tof overkomen door Jaraya.

    Sinds Ozcan 2 is hij veranderd. Maarja hopen dat ie' hard terug komt en vele monden snoert.


    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik generaliseer ook niet, heb een half uur comments gelezen en werd daar beetje droevig van. En de leeftijd kan best erg laag zijn geweest maar het viel me niet mee. Met 90% v/d Marokkaanse fans bedoel ik zijn fans he, ik heb het idee dat er relatief weinig zijn afgehaakt.
    Ik was ook fan maar dat is wel klaar nu. Van Badr blijf ik op een bepaalde manier altijd wel fan/volger.
    Commentaar lezen dat moet je echt niet doen en al helemaal niet op social media haha.

    De echte fans staan er neutraal in. Het is niet meer wat het was. De laatste jaren alleen maar anti-climax terwijl het daarvoor het tegenovergestelde was.

    Volgen? Natuurlijk, maar verwacht niks. Verassingen zijn altijd welkom.

  25. #75
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ik heb Badr nooit een jury lid zien slaan.
    Nope, maar Badr slaat verder iedereen en alles wiens kop 'm niet aanstaat. Van een hotelklerk blijf je ook af. Dat vind ik nog even een stapje erger dan een, hopelijk, eenmalig incident.


    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Maarja hopen dat ie' hard terug komt en vele monden snoert.
    Graag, want hij was gewoon steengoed, maar hij zakt wat in. Misschien omdat hij gewoon eens moet wisselen van gym. Als Jaraya zich gewoon netjes verontschuldigt, z'n straf accepteert en later weer de pannen van het dak kickbokst, dan ben ik fan hoor.

    Maar z'n huidige arrogante houding, mediastilte (ook vanuit het Enfusion-kamp trouwens) doen me twijfelen of dit bij een incident blijft. Misschien vindt hij het wel normaal, zo lijkt het nu wel in ieder geval.

    De VVA (Belgische vechtsportfederatie) wil trouwens de tuchtraad naar Jaraya laten kijken. Dus misschien is ie toch nog de lul.
    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •