MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default World Fighting League MMA + Winactie


    World Fighting League is een gevestigde naam in de kickbokswereld, maar dit keer zal er geen ring aanwezig zijn op het gala. Op 27 mei zal WFL het eerste volledige MMA-gala in een full-size cage gaan opzetten in het Topsport centrum te Almere.

    De organisatie gaat zich nu uitbreiden en zich richten op Mixed Martial Arts. World Fighting League wil de groei van MMA binnen Nederland stimuleren en gaat voorzien in de vraag naar een bekend platform om Nederlands talent op te laten vallen. Daarom zal World Fighting League op 27 mei een volledig MMA-evenement houden, in een full-size cage.


    De organisatie gaat niet alleen kansen bieden aan lokale en landelijke atleten maar er zal ook ruimte gemaakt worden voor opkomend talent in een aantal amateurpartijen. Van vroegere helden naar jonge beginners, je zult alles gaan zien tijdens het gala en bereid je voor op een avond vol hoogwaardig Mixed Martial Arts.


    Omdat de organisatie al bekend is met het opzetten van grootse shows om hun kickboks evenementen heen zal het bij de MMA evenementen niet anders zijn. Ga er maar vanuit dat het groots aangepakt zal worden en verwacht een onvergetelijke show.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Partijen die bekend zijn tot nu:
    Pieter Buist - Samir Noory
    Paulo Boer - Brian Hooi
    Brian Lo-a-njoe - Harun Kina
    Tonny van Dijk - Omar Farouq
    Fernando Groenhart - Sully Bull

    Verder vechten Kuku en Agy Sardari hier ook naar mijn weten.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ricardo Fyeet is een ware veteraan van de sport en is nog niet klaar. 27 mei staat hij in de WFL kooi en dat beloofd natuurlijk vuurwerk.


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    http://mixfight.com/tickets

    De Groningse Paulo Boer (31) zal het gaan opnemen tegen de Haagse Brian Hooi (22).


    Paulo Boer:


    Paulo Boer is geboren in Recife, Brazilië en is op hele jonge leeftijd geadopteerd door Nederlandse ouders. Hij groeide op in een klein dorpje in Drenthe, Bovensmilde en woont nu in Groningen. Tegenwoordig is Paulo een familieman en houdt hij zich bezig met zijn gezin. Hij heeft ook een eigen personal training ondernemin en daarnaast houdt hij zich elke dag bezig met het verbeteren van zijn skills. Als kleine jongen begon Boer met Judo tot zijn vijftiende en stapte daarna over naar Kickboksen, toen hij in Keulen UFC 99 bijwoonde was hij gelijk verkocht. Hij begon met trainen en draaide op zijn 24ste zijn eerste partij, sindsdien heeft hij een record van 10-3-1 opgebouwd.
    Paulo Boer heeft bij WFCA de titel van -80 kilo gewonnen maar geeft aan dat zijn hoogtepunt het meedoen aan The Ultimate Fighter was. Als grote voorbeeld kijkt Paulo Boer op naar één van de beste Mixed Martial Artists alle tijden, Anderson Silva. Een samenwerking met Spike is volgens Boer geweldig en hij is blij dat hij mee kan doen aan het eerste MMA-evenement van World Fighting League. Toen we hem vroegen wat hij over zijn tegenstander wist was hij kort en duidelijk. Ik weet er niet veel over maar ik maak me niet zo druk om een ander het gaan meer om wat ik kan doen. Zijn boodschap voor zijn tegenstander was dan ook…
    “Hij heeft talent maar ik me niet zo druk, ik behandel elke tegenstander serieus maar ik wens hem sterkte.”



    Brian Hooi:
    Brian Hooi is een persoon die 100% voor vechten gaat en alleen maar bezig is met de sport. Hij is in 1994 geboren in Den Haag en heeft voor zijn leeftijd (22) een heel hoop aan ervaring opgedaan. Hij is opgegroeid in Transvaal waar de wijk is platgegooid en opnieuw opgebouwd is. Tijdens zijn jeugd had hij al een obsessie met de vechtsport en heeft een tijd aan Wing Chun gedaan, tijdens zijn schooltijd sparde hij veel op school op het schoolplein. Toen hij erachter kwam wat Mixed Martial Arts inhield was hij gelijk verliefd en heeft hij dat gelijk serieus opgepakt en Hooi geeft aan dat dit geen spelletje is voor hem, hij is dead serious. Hij is elke dag in de gym en het hele jaar in shape zodat hij alle wedstrijden die aangeboden worden kan pakken.
    Hij speelt dit niet maar hij leeft het naar eigen zeggen. Hij ziet het MMA meer als opkomende sport maar hij pakt het Oldschool aan om overal te vechten. Hij geeft aan toen hij Fedor Emelianenko zag en hoe hij iedereen versloeg hij zonder een heel atletisch lichaam en was zwaar onder de indruk. Toen hij 16 of 17 jaar oud was draaide Hooi al zijn eerste partij en heeft in die tijd een hoop partijen gedraaid. Zijn grote voorbeelden zijn Fedor Emelianenko, Muhammed Ali en Bruce Lee. Hooi geeft aan dat de basis van zijn vechtstijl gebaseerd is op zijn Wing Chun tijd en de filosofie van Bruce Lee spreekt hem erg aan. Op de vraag wat het voor hem betekend om voor World Fighting League te vechten, had hij het volgende te melden.
    “Ik zie het zelf als een kans om te laten zien dat MMA in Nederland een richting heeft en dat ik er 100% dedicated en committed ben. Ik ga er 100% voor, ik ben geboren in Nederland dus het is mooi als heel Nederland er van af weet.”



    Zijn boodschap voor zijn tegenstander is als volgt:
    “Sign the contract! Ik ben super gemotiveerd voor deze partij omdat dit niet een klein gala is maar een echt gala. Ik wil het publiek goed laten zien wat MMA is.”



    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Mooi evenement wordt dit!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Andy Souwer toegevoegd aan de Fight Card van World Fighting League MMA!!

    May 12, 2017 Andy zal op Zaterdag 27 mei voor het eerst in Nederland een MMA partij vechten. De kickbox legende heeft vorig jaar afscheid genomen van het Kickboxen om zich volledig te kunnen storten op zijn nieuwe liefde; MMA.


    Voor het eerst kan het Nederlandse publiek Andy Souwer live in actie zien in een octagon. In het kickboxen heeft hij alles gewonnen wat er te winnen viel en heeft hij het hoogst haalbare bereikt. Hij is er erop gebrand om dezelfde successen in het MMA te behalen en zal deze weg Zaterdag 27 mei gaan inzetten.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    mooie toevoeging hoor!
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Thanks WFL (en Wheelie voor het attenderen op de actie)! Ik kreeg zojuist het mailtje binnen .
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  13. #13
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Jaaaa ik heb ook gewonnen, ik win nooit iets! Thanks mixfight en organisatie ♥️♥️

  14. #14
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Heeft iemand een timetable?
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •