MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 57

Thread: saki in the ufc

  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default saki in the ufc

    gerucht gaat dat saki een contract voor 4 partijen heeft getekend bij de ufc. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Hij zei laatst al dat er iets groots aan kwam. Ben benieuwd, zou echt heel dik zijn.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #4
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Zonder MMA ervaring?? Denk het niet.... al weet je het tegenwoordig nooit met de UFC (zie; CM Punk)
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie hem graag een pak slaag krijgen in de UFC, maar dan tegen een can tijdens een undercard. Make it happen Dana.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik kan ook niemand bedenken van wie hij zou winnen, maar voor de show is het wel vet.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Vier gevechten?? Voor iemand die al sinds 2014 geen serieuze partij meer gevochten heeft??
    Dat zou wel een spectaculaire ontwikkeling zijn ja.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ali mokdad is een van de bronnen die dit zegt deze man heeft het vaker aan het rechte eind als het om Saki gaat.

    normaliter zou de UFC dit niet doen maar met de nieuwe eigenaren weet je het maar nooit.

    Het gevecht begint altijd staand dus heeft saki altijd een kans tegen iedereen denk dat je hem te snel afschrijft

  9. #9
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Geloof er niks van.. Saki is niet bekend bij het UFC publiek, is duur en heeft geen MMA/grappling ervaring.
    ,,,,,
    (>.<)

  10. #10
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    " is duur en heeft geen MMA/grappling ervaring."
    .
    Dat van de $$$ weet ik niet, maar dit is toch de nationale sport in Turkije?
    .
    http://turkije.nl/newsimages//thumbn...eworstelen.jpg

  11. #11
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Hij woont overigens in Dubai, hoeveel goede gyms hebben ze daar?

  12. #12
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Zelfs tegen een "can" - dat zijn er echt heel weinig bij ufc tegenwoordig - zie ik t somber in voor " turkish tyson".
    Can by asswhooping!

  13. #13
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Saki heeft denk ik minimaal 1000x zoveel Turkse fans achter zich dan welke NL vechter NL fans achter zich heeft staan. Gaat om PPV en saki gaat meer verkopen dan bijvb struve. Hij heeft een glory titel en verschillende kickboks titles. Dus hoezo je niet stapt waarom de UFC hem een contract bied snap ik serieus niet😂

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als hij als HW gehaald wordt en ze matchen hem een beetje goed kan hij nog wel een paar leuke partijen laten zien. Maar vind de stap naar UFC wel wat groot. Dan zou ik Bellator logischer vinden.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Hopelijk is het waar, we zien te enige van Saki de laatste tijd. Al ben ik benieuwd op welk gewicht hij dan gaat vechten, en of hij al enkele jaren MMA trained(zoals b.v. Rico en Souwer dat wel doen).
    Last edited by YoMarK; 11-05-2017 at 12:58.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Hopelijk is het waar, we zien te enige van Saki de laatste tijd. Al ben ik benieuwd op welk gewicht hij dan gaat vechten, en of hij al enkele jaren MMA trained(zoals b.v. Rico en Souwer dat wel doen).
    zit net te zoeken , saki heeft in 2004 een mma partij gevochten en verloren ging toen KO tegen James zicic in Liverpool

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het is al weer afgeschoten, hoor ik nu. Originele Tweet is ook al weer verwijderd. Volgens Giovanni Tijn kon er geen overeenkomst gemaakt worden en hij had twee bronnen, een teammaatje van Saki en iemand bij de UFC.

    Ik kan me ook niet voorstellen dat Saki voor 1500 Reebok dollars en 20k + 20k gaat vechten als ie dat ook niet bij Glory gaat doen, met z'n eigen sponsors.

    https://twitter.com/TjinMMA
    It's okay to be white

  18. #18
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Nou, topic kan dicht dan.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik heb het ook van een betrouwbare bron gehoord dat ze Saki willen contracteren en in Rotterdam willen laten vechten

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik heb het ook van een betrouwbare bron gehoord dat ze Saki willen contracteren en in Rotterdam willen laten vechten
    x2

  21. #21
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Het zou geweldig zijn. Saki is ontzettend leuk om naar te kijken. Gun hem het beste. Haters gonna hate. Jammer dat sommige mensen iemand anders het succes niet gunnen. Lijkt me behoorlijk klote om zo'n rancuneus bestaan te leven.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  22. #22
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Het zou geweldig zijn. Saki is ontzettend leuk om naar te kijken. Gun hem het beste. Haters gonna hate. Jammer dat sommige mensen iemand anders het succes niet gunnen. Lijkt me behoorlijk klote om zo'n rancuneus bestaan te leven.
    2x

    Wel hoop ik hem weer te zien. Pfff bij Glory zette hij prachtige partijen neer.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik misgun het saki niet maar gun het anderen meer. Met anderen bedoel ik jong opkomend mma talent uit Nederland.

  24. #24
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Het zou geweldig zijn. Saki is ontzettend leuk om naar te kijken. Gun hem het beste. Haters gonna hate. Jammer dat sommige mensen iemand anders het succes niet gunnen. Lijkt me behoorlijk klote om zo'n rancuneus bestaan te leven.
    Volgens mij gunt iedereen het Saki. Saki is één van de meest populaire kickboksers in NL. Het lijkt me eerder heel vervelend om overal haters te moeten zien. En je moet toegeven dat dit een rare move van de UFC is.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default


    @ T15: Of je reageert nu eens op een normale wijze op een post of je gaat lekker een ander forum zoeken waar ze dit wel op prijs stellen, ik word er nu echt moe van. Dit was de laatste keer dat ik er wat van zeg, de volgende keer is het een regelrechte ban.

    OSU!
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •