MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 57

Thread: saki in the ufc

  1. #26
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Volgens mij gunt iedereen het Saki. Saki is één van de meest populaire kickboksers in NL. Het lijkt me eerder heel vervelend om overal haters te moeten zien. En je moet toegeven dat dit een rare move van de UFC is.
    2x Ben het absoluut met je eens. Waar ik niet tegen kan is het continu bashen op sporters die een dubbele nationaliteit hebben. Het is inderdaad een rare move van ome Dana en consorten. Ik had eerder Paulo Boer, Djamil Chan of Hubert Geven verwacht (om er maar een paar te noemen). Volgens mij heeft Bert ook nog een aantal sloopkogels rondlopen. Ik ben zelf geen fan van de nieuwe weg die de UFC in slaat met hun zogenoemde moneyfights. Neemt niet weg dat ik elke goed getrainde vechtsporter het gun. Als daarna blijkt dat ze het niet aankunnen of zich als een idioot gedragen, heb ik een foutieve inschatting gemaakt. So be it.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  2. #27
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    2x Ben het absoluut met je eens. Waar ik niet tegen kan is het continu bashen op sporters die een dubbele nationaliteit hebben. Het is inderdaad een rare move van ome Dana en consorten. Ik had eerder Paulo Boer, Djamil Chan of Hubert Geven verwacht (om er maar een paar te noemen). Volgens mij heeft Bert ook nog een aantal sloopkogels rondlopen. Ik ben zelf geen fan van de nieuwe weg die de UFC in slaat met hun zogenoemde moneyfights. Neemt niet weg dat ik elke goed getrainde vechtsporter het gun. Als daarna blijkt dat ze het niet aankunnen of zich als een idioot gedragen, heb ik een foutieve inschatting gemaakt. So be it.
    Nja, die discussies over dubbele nationaliteit en loyaliteit naar NL toe zal je altijd wel houden, twee paspoorten hebben is natuurlijk ook een debiele situatie.

    Eerst maar eens afwachten of de geruchten over Saki inderdaad waar zijn. Sowieso heerlijk om hem weer te kunnen zien vechten, al was z'n laatste partij niet om aan te zien trouwens. Dubai-motivatie, waarschijnlijk 😄

  3. #28
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Nja, die discussies over dubbele nationaliteit en loyaliteit naar NL toe zal je altijd wel houden, twee paspoorten hebben is natuurlijk ook een debiele situatie.

    Eerst maar eens afwachten of de geruchten over Saki inderdaad waar zijn. Sowieso heerlijk om hem weer te kunnen zien vechten, al was z'n laatste partij niet om aan te zien trouwens. Dubai-motivatie, waarschijnlijk 😄
    Ik denk dat de Nederlandse (light)heavyweight top in het kickboksen uitdaging te kort komt. Toen kon ik, lastiger de uitslag van een tournooi/partij voorspellen. Saki, Spong, Peter A., Romy, al dat soort gasten konden elkaar op willekeurig moment van tafel vegen.

    Ik heb niet zoveel moeite met een dubbele nationaliteit, wel met de gedragingen van sommige daarmee (maar die discussie is er denk ik een voor de Pit ).

    Ik ben blij dat de sport in een steeds meer positief daglicht komt te staan. Mede door toppers zoals Struve, Gegard, de Randamie en Coenen. Hoop nog steeds op Moose vs Rockhold en Struve vs Drago in Rotterdam. Alle leuke partijen daarnaast zou een kers op de taart zijn.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  4. #29
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik heb niet zoveel moeite met een dubbele nationaliteit, wel met de gedragingen van sommige daarmee (maar die discussie is er denk ik een voor de Pit ).
    Inderdaad, niet hier graag, haha!

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik ben blij dat de sport in een steeds meer positief daglicht komt te staan. Mede door toppers zoals Struve, Gegard, de Randamie en Coenen. Hoop nog steeds op Moose vs Rockhold en Struve vs Drago in Rotterdam. Alle leuke partijen daarnaast zou een kers op de taart zijn.
    Op tv wordt het nu ook zo veel vaker uitgezonden dan een aantal jaar geleden, jammer dat de UFC's in Europa niet meer live worden uitgezonden. Misschien als RTL7 (A1 WCC), Spike (WFL en Bellator), Ziggo (Glory) en RTL5 (Holzken) meer succesvol worden met hun programmering, dat de UFC's ook weer in beeld komen bij de adverteerders...ik heb trouwens geen idee waarom FOX daarmee gestopt is, zo van het één op andere moment. (Dit rijtje tv exposure is trouwens ongekend natuurlijk)
    It's okay to be white

  5. #30
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Dank je wel Kemal.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Dank je wel Kemal.
    X2

  7. #32
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik zag Saki op zn instagram story trainen met mma handschoenen. Wellicht een teken van wat gaat komen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #33
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Check zijn facebook, hij heeft officieel verkondigd dat hij bij de ufc heeft getekend, leuk nieuws hoor go saki.

  9. #34
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default


  10. #35
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik vind dit serieus best wel cool, hij stapt niet in een hele sterke divisie en zie hem echt wel potten breken. Benieuwd ook bij welk camp hij gaat trainen!
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  11. #36
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Denk dat hij goed af zou Zijn bij ATT die hebben al veel goede strikers voorzien van een goede tdd

  12. #37
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    gaat die HW vechten ?

  13. #38
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Light HW

  14. #39
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Yes, ik gun het hem wel.
    Hierna zullen er meer volgen, en jongens steun a.u.b. ons Nederlands vechters.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  15. #40
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Het zou leuk zijn als ie het goed doet, en waarschijnlijk "brengen" ze hem ook goed met een tegenstander die niet persé naar de grond wil. Maar MMA als kickbokser onder de knie krijgen is nou eenmaal niet zo eenvoudig als even wat extra tijd steken in worstelen en bjj/grappling.

    Voor de UFC is hij alleen interessant vanwege zijn fanbase, maar ik denk dat ie geen potten gaat breken. Misschien dat ie alleen voor spektakel kan zorgen in zijn 1e partij, maar daarna wordt ie echt voor de leeuwen gegooid en is het sprookje snel over.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    leuk filmpje!

  17. #42
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Een Blachowicz zou een mooie start zijn voor hem. Top 10 lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij die verslaat.

  18. #43
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik denk dat hij snel klaar is met Manuwa hoor

  19. #44
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Klopt, denk dat Manuwa een hoog gerankte vechter is die hij kan hebben.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Tegen Shogun zou mooi zijn
    Max. 400 x 125

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Tegen Shogun zou mooi zijn
    Die blijft niet staan met Saki. 10 jaar geleden misschien, maar die denkt alleen aan payday en zo min mogelijk schade oplopen lijkt me. Maar als Saki een beetje TDD leert kan hij tegen mindere worstelaars best wat leuke partijen neer zetten. Anders gewoon HW.... daar loopt niet veel rond met een echte take down.

  22. #47
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jullie doen er wel heel makkelijk over, alsof er in de UFC prutsers rondlopen. De tijd dat alleen Nederlanders goede strikers waren is over jongens. Ik hoop echt van harte dat Saki kampioen wordt (bij wijze van) maar het striken in MMA tegen jongens als Manuwa, nou laat ik het zo zeggen dat het erg lastig zou worden.

  23. #48
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik durf met volle overgave te beweren dat Overeem, Germaine, Joanna en nu Saki de beste strinking in de UFC hebben. Dat zijn toch redelijk wat nederlanders.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  24. #49
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Het Oranje bril seizoen is weer geopend

  25. #50
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Overeem staat wat mij betreft niet in dat lijstje. En dat zeg ik als fan.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •