MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ja joh, ik snap niet hoe je dat doet hoor. Je bent gewoon de enige die dit verwacht had.
    Zwak hoor dit. Toen ik zei dathij Werdum en later Overeem zou pakken werd ik uitgelachen. Voorspelde oktober 2015 al hier dat Miocic champ zou worden. Jullie hadden het destijds allemaal over Overeem en Velasquez
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Wehehe.

    Ze zal wel weer veel geld gewonnen hebben dit weekend. Let wel, echt geld.
    Nog steeds butthurt. Dit x niks ingezet helaas. Als je eens naar mijn tips zou luisteren zou je het wat breder hebben

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Maargoed, zie al steeds meer mensen bijdraaien en pro Miocic worden. Jullie zijn net zeilboten man, meewaaien met de wind. Stelletje rugloze teefjes

  4. #29
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Jij bent een nuthugger, omdat je toevallig zn neef kent roep je dit al zo lang. Struve heeft hem nog steeds knock out geslagen
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  5. #30
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Zwak hoor dit. Toen ik zei dathij Werdum en later Overeem zou pakken werd ik uitgelachen. Voorspelde oktober 2015 al hier dat Miocic champ zou worden. Jullie hadden het destijds allemaal over Overeem en Velasquez
    Goed gedaan hoor jochie echt knap van jou! Laat ze maar lullen hoor jij weet wel beter , letterijk en figuurlijk!

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Maargoed, zie al steeds meer mensen bijdraaien en pro Miocic worden. Jullie zijn net zeilboten man, meewaaien met de wind. Stelletje rugloze teefjes
    Dit was gewoon een gratis potje voor Stipe. Heeft niks met fan zijn te maken.JDS is al jaren uit zijn prime. Die man moet met pensioen.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Jij bent een nuthugger, omdat je toevallig zn neef kent roep je dit al zo lang. Struve heeft hem nog steeds knock out geslagen
    Ja alleen daarom! Goed argument. Ga niet meer voorspellingen doen of zeggen wie hem zal verslaan. Jullie hadden al rijk kunnen worden met mijn vorige voorspellingen

  8. #33
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Gewoon bannen jongens, anders ga ik zelf wel weg. Maakt me ook niet uit

  9. #34
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Bannen? Waar gaat dat over dan?

    Ben je pro Erdogan of zo en mag ik niet meer zeggen wat ik wil? Scheld of beledig niet en de domeinnaam eindigt op .nl

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Joh, Mino is ergens fan van en dat gaat lekker. Mooi laten gaan. Gun het Stipe ook wel.
    Volgende weer een echte tegenstander en dan gaan we het zien.

    Kampioenschap van Stipe is goed getimed. Tegen Alistair was hij rijp voor de sloop totdat die een denkfoutje maakte. En dat was gelijk zijn gevaarlijkste tegenstander want als die 10x tegen elkaar staan krijgt Stipe 8 keer klappen. Totdat de nieuwe garde er aan komt kan hij een mooie winstreak opbouwen.

  11. #36
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik wil die Ngannou weer zien vechten, hoop tegen Cain!
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #37
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Bannen? Waar gaat dat over dan?

    Ben je pro Erdogan of zo en mag ik niet meer zeggen wat ik wil? Scheld of beledig niet en de domeinnaam eindigt op .nl
    Ik vermoed dat Voor sommige de uitslag Miocic Vs Overeem nog steeds zuur is, en dan krijg je soort van misgunnen en excuses helaas.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Overeem had hem bijna. Het Nederlands elftal had het WK bijna en ik zie nog steeds half Nederland in barca en real kleding lopen. Nog minder sympathie blijkbaar in vechtsport

  14. #39
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik vermoed dat Voor sommige de uitslag Miocic Vs Overeem nog steeds zuur is, en dan krijg je soort van misgunnen en excuses helaas.
    Ik vind het ook nog steeds zuur. Had graag na Bas Ritten weer een Nederlandse kampioen in het zwaargewicht gezien. Maar we kunnen er niks anders van maken, Stipe heeft de laatste drie titelwedstrijden iedereen KO geslagen. Topsportman en terechte kampioen, hoe graag ik het Ali ook gun.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  15. #40
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Precies

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •