MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default lazaar vs bonjasky .. the start of a war ?

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Ismael Lazaar

    6 hrs ·


    Hè Rémy, je noemt jezelf the flying dutchman toch? Ik wil je met alle liefde nog voor 1 keer de ring uit laten vliegen vanwege je commentaar zaterdag op mijn partij tegen Rico! Van jou win ik gegarandeerd en anders vecht ik GRATIS! Jij mag zeggen waar en wanneer talkshow boy! #youtalktomutchbullshit #bitch ������ #bestestuurluistaanaanwal

  3. #3
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Beetje respectloos van Remy om zo over lazaar te praten .. die toch met zijn glory debuut tegen een dominante kampioen staat te knokken en het 5 rondes volhoud ..
    Dat hij verder ook jongens als zakaria zouggary niet kent .. laat een beetje zien dat hij of onder een steen heb geleefd of in de k1 dagen is blijven hangen ..

    De reactie van Lazaar is mijn ogen de reactie van een strijder . ik ben benieuwt of Remy de druk van lazaar kan weerstaan mochten ze in de ring belanden ,, ik denk het niet

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Make it happen!

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Tja, ik vind het allemaal een beetje niveauloos. Remy zit daar nou eenmaal om commentaar te geven maar is ook op zoek naar een money fight.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    ik zit niet op bonjaski vs lazaar te wachten ;-)

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoef geen tweede comeback te zien van Bonjasky. Zijn eerste comeback was al slecht. Verlies partijen tegen Anderson Silva, Jamal Ben Saddik en K.O geslagen worden door Tyrone Spong. Remy kan beter zijn energie focussen in tv shows. Lazaar zou ik in de toekomst wel vaker willen zien bij Glory. Lazaar vs Morusanu zou een knalpartij zijn! Hoop kroeghoeken te zien, gegarandeerd een K.O.
    Last edited by Eindbaas; 22-05-2017 at 21:14.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Lazaar moet eerst tussen de 200 en 300 kilo afvallen en dan op zoek gaan naar een moneyfight. Remi had gelijk. Ze hadden net zo goed een bokszak op kunnen hangen. Het feit dat hij 5 ronden blijft staan zegt niet zoveel. Ik snap lazaar wel. Er is nu eigenlijk geen goed betaalde partij te vinden dus gaat hij de gevestigde orde maar lastig vallen.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Beetje Amerika praktijken, beetje trashtalk kan nooit geen kwaad.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •