MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default FILEMON STOPT MET FILEMON SLAAT DOOR!

    Filemon werd in elkaar gebeukt door een 13 jarige. Afgemat tijdens zijn terrortrainingen in Thailand. Maar dat blijkt nu allemaal voor niks te zijn geweest. Filemon stop. Hij gooit de handdoek definitief de ring in.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Filemon Wesselink neemt het toch niet op tegen Ajouad El Miloudi in de ring. Volgens BNN zit de presentator er "fysiek en mentaal doorheen door aanhoudende blessures en angst voor het gevecht".
    Nu Wesselink zich heeft teruggetrokken voor het kickboksgevecht, dat op 3 juni zou worden gehouden in Groningen, komt de vijfde en laatste aflevering van Filemon slaat door te vervallen.
    "Een halfjaar lang heb ik keihard getraind om in de ring een kickbokswedstrijd te vechten. In het begin ging het trainen goed, totdat ik begon te sparren", zegt de presentator, die momenteel in Italië is om verslag te doen van de Ronde van Italië.
    "Vanaf toen kreeg ik blessure op blessure; vijf keer gekneusde ribben, een oor dat weken dicht zat en ik heb minstens een maand mank gelopen. Dit is me niet in de koude kleren gaan zitten."
    Chagrijnig

    Via Facebook reageert El Miloudi op het nieuws: "Ik ben even heel chagrijnig geweest omdat ik 6 maanden lang veel heb moeten doen en laten. Laatste weken alleen maar broccoli en eieren gegeten en 2 keer per dag getraind. Verjaardagen en bruiloften heb ik geskipt en door heel weinig koolhydraten te eten was ik vaak chagrijnig en moe."
    Ik ben in 6 maanden 17 Kilo afgevallen voor deze wedstrijd", vervolgt El Miloudi. "Blessures, stress en hard werken; jullie snappen dat de klap dan heel hard aankomt. (...) "Uiteindelijk kan ik niks anders dan Filemon te respecteren, het is wat het is. Ik heb respect voor zijn keuze en vind het dapper dat hij durft toe te geven dat het te zwaar is. Respect voor en grote dank aan iedereen die mij heeft getraind, gesteund en geholpen."
    Spijtig

    Wesselink werd getraind door drievoudig wereldkampioen Remy Bonjasky. In de laatste aflevering van Filemon slaat door, die zondagavond wordt uitgezonden, is te zien hoe hij zijn trainer en tegenstander op de hoogte brengt van zijn besluit. El Miloudi werd getraind door wereldkampioen Ramzi Tamaditi.
    "Ik vind dit erg spijtig voor Remy. Hij is een uitstekende kickbokser en trainer en heeft keihard gewerkt om van mij een kickbokser te maken. Hij beschikte met mij alleen niet over het allerbeste materiaal."
    Als Wesselink "anders had gekund", had hij daar naar eigen zeggen zeker voor gekozen. "Ik ben echt tegen mijn fysieke en mentale grens opgelopen, met het gevolg dat ik nu echt naar mijn lichaam en geest moet luisteren om te voorkomen dat het me anders schade op gaat leveren voor de toekomst."

    Nu.nl

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Pfff jammer is dit, had net kaartjes gekocht. Niet dat ik speciaal naar het noorder was gegaan om naar hem te kijken, maar ik vond het wel een leuk nadat het programma had gekeken. Waarom vecht El Miloudi niet tegen iemand anders? Dat lijkt me ook wel leuk.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Ajouad El-Miloudi
    Ik ben even heel chagrijnig geweest omdat ik 6 maanden lang veel heb moeten doen en laten. Laatste weken alleen maar broccoli en eieren gegeten en 2 keer per dag getraind. Verjaardagen en bruiloften heb ik geskipt en door heel weinig koolhydraten te eten was ik vaak chagrijnig en moe. Ik ben in 6 maanden 17 Kilo afgevallen voor deze wedstrijd. Ik begon in januari op 87 Kilo en volgende week zou ik gaan vechten op 70 kilo. Blessures, stress en hard werken; jullie snappen dat de klap dan heel hard aankomt.Uiteindelijk kan ik niks anders dan Fillemon te respecteren, het is wat het is. Ik heb respect voor zijn keuze en vind het dapper dat hij durft toe te geven dat het te zwaar is. Respect voor en grote dank aan iedreeen die mij heeft getraind, gesteund en geholpen.
    Bijzondere bedankt: mijn trainer Ramzi Tamaditi, mijn manager Hanneke, mijn goede vriend Bilal Yakhlaf, Tim krachttrainer, Angela diëtist, Salah voedingsdeskundige, Kamal chabrani, Mohamed Khamal, iedereen van Witte geit producties en alle anderen die mij steunde en hielpen. LOVE YOU





  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jammer, maar ik zag het somber in voor Filemon.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default


  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Het is ook niet te doen, in zo'n korte tijd iemand zover krijgen om een wedstrijd te doen.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Het is ook niet te doen, in zo'n korte tijd iemand zover krijgen om een wedstrijd te doen.
    Fysiek kan dat volgens mij prima. Zelfs bij iemand waarvan het erop lijkt dat hij zijn hele leven niet naar de gymles is geweest. Maar mentaal is het wel even iets anders idd. Was zelfs 6 jaar niet genoeg geweest denk ik. Jammer. Altijd leuk als de sport op een positieve manier aandacht krijgt. En het programma was best aardig.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet waarom maar ik had het toch wel verwacht dat die op zou geven voor het gevecht. Fillemon is niet een doorzetter of een sportman.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Die ajouad had hem sowieso een pakje geven,nee dat is niks voor die Fillemon joh.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag Fillemon ooit een muay thai partij draaien tegen een dame, hij ging meerdere malen hard neer. Dit was zo'n 10 jaar geleden bij Robert Jensen's programma. Ik weet dat ik dit niet hallucineer maar kan het niet terugvinden.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  13. #13

    Default

    https://m.youtube.com/watch?v=oquY26PUQUEIk post zelden wat maar kan me dit moment nog goed herinneren, ilonka elmont VS filemon.
    Last edited by bartbrutus; 28-05-2017 at 14:40.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik weet niet waarom. Maar altijd een hekel aan Filemon gehad. Sympathieke gozer lijkt het me ondanks zijn onnozele overkomen.. Had hem graag neer zien gaan in de ring haha

  15. #15
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Misschien kan die tegenstander van Fillemon tegen een ander?
    Als hij echt zo boos is?

    Want ik snap niet dat je ja zegt tegen een partij tegen hem? Ik ben blij dat de partij niet doorgaat, want dat kan alleen ongelukken opleveren.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Filemon is een watje maar dat is helemaal niet erg. Ze hadden hem moeten matchen aan iemand van hetzelfde kaliber die het net zo eng, spannend etc had gevonden. Deze jongen heeft nogal een grote waffel waardoor Filemon geïmponeerd raakte. Dat hebben ze echt fout gedaan, anders hadden we nu wel een partij. Het was een leuk programma en positief voor de sport. Totdat deze gast erin kwam met zijn grote waffel. Match hem lekker tegen een beginnende c klasser joh

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Super sportieve reactie van Ajouad trouwens

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Fil is een prima vent, qua programma's wat die doet doet die het in optiek wel goed.
    Echter zag je de stress bij hem toen die zijn tegenstander zag, het "psychologische" spelletje verloor die al gelijk.
    Van Filemon weten we inmiddels ook dat die wat autistische trekjes heeft, maar een wat "andere" tegenstander had hem denk ik er wel doorheen gekregen.

    Toch denk ik ook dat de tijdsdruk voor hem een probleem werd, hij had meer de tijd moeten krijgen om te trainen en dan was het hem wel gelukt.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Zwakste kin aller tijden. Een spar jab(op minder dan 50% kracht) van een meid en hij gaat letterlijk KO.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Super sportieve reactie van Ajouad trouwens
    Zeker, ik denk niet dat ik mij zo rustig had kunnen houden..

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Idd denk dat ik wel een scheld kanon had afgevuurd op Fillemon.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Super sportieve reactie van Ajouad trouwens
    Inderdaad. Late reactie door vakantie. Filemon zou in het geheel geen partij geweest zijn voor Ajouad. Gozer die al wegkijkt bij een staredown. Ajouad is zeker op te kweken als een vechter, maar Filemon ? Denk dat we niet moeten vergeten dat het heel wat is om A klappen te krijgen en B klappen te geven en dan gewoon doorgaan. Is onze wereld en de meesten hier zijn dit gewoon. Heb zelf ook het nodige uitgedeeld maar ook het nodige mogen ontvangen ( 1 x KO en 3 x neus gebroken). Heb mijn eigen broer een open botbreuk geschopt tijdens een wedstrijd en daarna jankend mee naar het ziekenhuis om te gipsen. hahaha. We moeten dus niet vergeten dat de meeste mensen niet in staat zijn dit te doen. In de ring of kooi heb je geen vrienden. Na afloop prima, maar tijdens ? HAKKEN ! Al met al vind ik het sneu voor Ajouad.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  23. #23
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Tegen je eigen broer vechten vind ik wel heel erg hardcore. Maar goed, ik heb in Hrvatska ook wel eens een pistool op mijn hoofd gehad dus ik weet dat jullie ook hardcore zijn

  24. #24
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik vond het wel een vermakelijk programma, denk alleen echt dat veel mensen van buiten de vechtsportwereld geen idee hebben van de impact van een partij draaien en alles wat daarbij komt kijken. Ik denk dat het ook wel voor die Ajouad geldt. Nu leek het makkelijk omdat hij tegen Filemon moest maar ik had ook wel willen zien hoe hij het tegen een jongen had gedaan die iets sterker in zn schoenen stond.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  25. #25
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ik ben altijd van mening geweest dat een trainer je alles kan leren behalve 1 ding dat is "vechter" zijn
    Ik denk dat Da iets is wat in je moet zitten , dat heb je of heb je niet en fillemon (wat geen schande is) is duidelijk geen vechter net als nog 14 miljoen andere in Nederland

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •