MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Aldo is een grote kampioen geweest en heeft zijn divisie jaren gedomineerd, top vechter.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #27
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Als de champ een belt opgeeft is het natuurlijk logisch dat de interim champ de belt overneemt.

    De interim belts worden wel een grote grap in de UFC. Helft van de divisies heeft een interim champ gehad in 2016/2017.

  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Nu begrijp ik train2grow wel.
    Kijk naar de LHW, waar DC met Johnson om de interim moest vechten toen Jones wegviel. Echter, toen was er geen voormalig kampioen, Jones was gewoon al jaren heer en meester (of ze hadden 'm weer aan Shogun terug moeten geven, wehehe).

    Dan vergelijkbaar is HW, waar Cain 'm kwijtraakte en er ook een interimpartij werd opgezet tussen Hunt en Werdum. Ook toen was Cain al zo'n twee jaar kampioen, inactieve kampioen weliswaar, maar ze konden die belt moeilijk weer aan JDS geven.

    Dus deze stap van de UFC is zo gek nog niet, ook commercieel gezien, een prima stap dat Aldo de belt terugkreeg (trouwens via gevecht met Edgar) plus de interim tussen Pettis en Holloway. McGregor werd als het ware gediskwalificeerd.

    Maar toch, Aldo is never, ever een paper champion...dat kan gewoon niet....
    It's okay to be white

  4. #29
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Zijn partij tegen Edgar was om de interim titel. De enige reden dat hij de champ werd is omdat McGregor de titel niet verdedigde tegen Aldo.

  5. #30
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    De enige reden dat Mcgregor niet de welterweight champ is, is dat Woodley hem niet verdedigde tegen hem.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het probleem ligt niet bij Aldo of bij de interim titles maar bij de UFC die het goed vinden dat hun champs van alles doen behalve vechten en dat als ze vechten ze zelf bepalen of ze dat tegen de conciėrge van de school doen ipv tegen de nummer 2 op de lijst.

    Elke fucking tennisclub heeft een laddercompetitie waarbij je je weg naar boven moet knokken. Zelfs street outlaws snapt het principe. Maar de UFC niet.
    Simpel: nummer 2 daagt nummer 1 uit. Binnen 3 maand knokken. Zo niet:titel vacant en nummer 2 en 3 knokken om de titel. nummer 1 staat weer op 3 en begint overnieuw. Probleem is dat die gasten zover onder hun natuurlijke gewicht knokken dat ze het niet redden in 3 maand.

    En als ik toch bezig ben: top 10 knokt in UFC (elke 3 maand). Alles daaronder in Strikeforce op lokale shows. En dan promotie/degradatie gevechten.
    Half jaar uitgeschakeld door blessure ? Hop, terug naar Strikeforce.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het probleem ligt niet bij Aldo of bij de interim titles maar bij de UFC die het goed vinden dat hun champs van alles doen behalve vechten en dat als ze vechten ze zelf bepalen of ze dat tegen de conciėrge van de school doen ipv tegen de nummer 2 op de lijst.

    Elke fucking tennisclub heeft een laddercompetitie waarbij je je weg naar boven moet knokken. Zelfs street outlaws snapt het principe. Maar de UFC niet.
    Simpel: nummer 2 daagt nummer 1 uit. Binnen 3 maand knokken. Zo niet:titel vacant en nummer 2 en 3 knokken om de titel. nummer 1 staat weer op 3 en begint overnieuw. Probleem is dat die gasten zover onder hun natuurlijke gewicht knokken dat ze het niet redden in 3 maand.

    En als ik toch bezig ben: top 10 knokt in UFC (elke 3 maand). Alles daaronder in Strikeforce op lokale shows. En dan promotie/degradatie gevechten.
    Half jaar uitgeschakeld door blessure ? Hop, terug naar Strikeforce.
    Echt het slechtste bussines plan ooit.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Echt het slechtste bussines plan ooit.
    Want ? Jij ziet liever Bisping-GSP Of Conor die nog nooit een titel heeft verdedigd ?

  9. #34
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Je kan niet iemand die zich jaren heeft opgewerkt bij een blessure 10 plekken lager in een lagere divisie laten vechten.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Want ? Jij ziet liever Bisping-GSP Of Conor die nog nooit een titel heeft verdedigd ?
    Haha ja dit is precies wat ik wil.....

    Dat betekend niet dat je omschrijving hoe het op te lossen ook maar enigszins kan werken.

  11. #36
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik vind het idee wel aardig, verder is er nog wel wat aan te merken op de uitvoering. Paar plaatsten zakken met blessure lijkt me prima.

    MAAR het is het discussiėren niet waard want het gaat nooit gebeuren en het zal er ook nooit ook maar een beetje op gaan lijken. De MW-divisie is het perfecte voorbeeld van hoe de UFC werkt.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik vind het idee wel aardig, verder is er nog wel wat aan te merken op de uitvoering. Paar plaatsten zakken met blessure lijkt me prima.

    MAAR het is het discussiėren niet waard want het gaat nooit gebeuren en het zal er ook nooit ook maar een beetje op gaan lijken. De MW-divisie is het perfecte voorbeeld van hoe de UFC werkt.
    Klopt. Het gaat ook om het idee natuurlijk.

    Enne; is er niet 1 atleet waarvan iedereen zegt dat hij geen hersens heeft die al jaren het volgende roept ? "there are no title-fights, just money fights"

    Bellator laat overigens kansen liggen. Als die in plaats van random over-the-hill mensen weg te halen in zouden zetten op 2 a 3 divisies en daar wel een duidelijke structuur aan zouden brengen dan zouden ze meer kunnen doen met hetzelfde geld dan nu.

  13. #38
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Klopt. Het gaat ook om het idee natuurlijk.

    Enne; is er niet 1 atleet waarvan iedereen zegt dat hij geen hersens heeft die al jaren het volgende roept ? "there are no title-fights, just money fights"

    Bellator laat overigens kansen liggen. Als die in plaats van random over-the-hill mensen weg te halen in zouden zetten op 2 a 3 divisies en daar wel een duidelijke structuur aan zouden brengen dan zouden ze meer kunnen doen met hetzelfde geld dan nu.
    Volgens mij moet het woordje ''niet'' weg en dan bedoel je meneer Diaz neem ik aan? Die heeft inderdaad vrij weinig hersens.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Volgens mij moet het woordje ''niet'' weg en dan bedoel je meneer Diaz neem ik aan? Die heeft inderdaad vrij weinig hersens.
    En heeft al die jaren gelijk.

    Ik zou als liefhebber van de sport liever een goede en eerlijke structuur zien maar jan met de pet denkt er anders over klaarblijkelijk.
    En de eigenaren van de UFC ook.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    MMA is natuurlijk sports entertainment.

    Op het moment dat de UFC afstapt van het ppv model. Zal er wel veel veranderen. Tot die tijd, draait het voor vechters en promoters toch vooral om geld verdienen.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    En doordat Chris dan een enorm testosteronprobleem heeft trekt ze zich of terug of ze is geen schim van zichzelf
    Heb niks inhoudelijks toe te voegen waarvoor excuses, maar dacht echt dat je schreef dat ze zichzelf aftrok😄

    Iets wat ik niet onwaarschijnlijk acht bij haar

    (Moest het even delen, sorry)

  17. #42
    Join Date
    May 2005
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Aldo een paper champ noemen getuigt natturlijk van een type foutje...toch?
    Haha inderdaad... iemand die Aldo een paper champ noemt, komt niet geloofwaardig over.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •