MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default War Machine, former MMA fighter Jonathan Koppenhaver, sentenced to life in prison

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Terecht
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Die gast spoort dus echt niet. Mooi dat de samenleving van 'm verlost is.
    Mack is ook gek als een deur trouwens...
    It's okay to be white

  4. #4
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Hij kan vrij komen op zijn 71e ofzo.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Wat een gek, niet meer vrij laten.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Heb nog wel eens met hem getraind in Las Vegas. Spoorde toen ook al niet, maar dat lijkt me wel duidelijk als je je naam wettelijk laat veranderen War Machine. Zegt ook wat over het land dat ze dat laten doen trouwens. Opgeruimd staat netjes.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    beter zo
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Volgens mij is dit al oud nieuws.

  9. #9
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Volgens mij is dit al oud nieuws.
    Twee dagen oud, om precies te zijn.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ben ik dan de enige die het nogal een zware straf vind?
    Bedoel, de gast een mafkees, helemaal waar. Maar het is niet zo dat hij 3 mensen in koele bloede vermoord heeft of zo.
    Hij heeft z'n vriendin maandenlang mishandeld, en uiteindelijk heeft hij dronken en onder invloed van drugs z'n vriendin betrapt met een kerel en is toen doorgedraaid.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Ben ik dan de enige die het nogal een zware straf vind?
    Bedoel, de gast een mafkees, helemaal waar. Maar het is niet zo dat hij 3 mensen in koele bloede vermoord heeft of zo.
    Hij heeft z'n vriendin maandenlang mishandeld, en uiteindelijk heeft hij dronken en onder invloed van drugs z'n vriendin betrapt met een kerel en is toen doorgedraaid.
    tanden eruit, neus gebroken, kaak gebroken, ribben gebroken, gescheurde lever, hij heeft dr verkracht. Hij zit knipogen te geven in de rechtzaal aan de OvJ. Persoonlijk vind ik dat Life without the possibility of Parole beter was geweest.


  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Twee dagen oud, om precies te zijn.

    Ik snap hem al het was inderdaad in 2014 gebeurd maar 2 dagen geleden het vonnis.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Normaliter zou je wel korter krijgen maar het feit dat hij een getraind vechtsporter is (je bent dan een wapen) en dat hij zichzelf War Machine heeft genoemd werken niet in je voordeel.
    Daarnaast heeft hij een historie van geweldsdelicten voordat hij MMA prof werd.

    De rechter heeft gezegd dat niet zozeer het wraakmotief de reden van de lange straf was maar het beschermen van de samenleving.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    tanden eruit, neus gebroken, kaak gebroken, ribben gebroken, gescheurde lever, hij heeft dr verkracht. Hij zit knipogen te geven in de rechtzaal aan de OvJ. Persoonlijk vind ik dat Life without the possibility of Parole beter was geweest.
    Dat knipogen, heb je daar een bron van? Ik lees overal statements dat hij enorme spijt heeft. En zelfs dat hij blij is met het vonnis.

    Nogmaals, ik vind een zware straf terecht. Maar levenslang(borgtocht mogelijkheid op z'n 71e) is gewoon té. Hij is geen moordenaar en/of pedofiel. Hij is doorgedraaid nadat hij z'n vriendin in bed/huis vond met een ander(al had hij haar daarvoor mogelijk ook al geestelijk/lichamelijk mishandeld).

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Idd een vrij pittige straf. Denk ook omdat hij nou niet bepaald een blanco strafblad al heeft met geweldsdaden. Maar ja ze zijn niet overal zo makkelijk als in Nederland. Hier loopt iemand als Volkert van der G. die met voorbedachte rade iemand vermoord naar een paar jaar al weer vrij rond.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    "I don’t think you’re a monster – I think you’re a human being,” she said. “I don’t discount those, but there also have to be consequences for what happened, and I have to look out for the well being of the community as I consider the appropriate sentence. I do think a substantial amount of time is warranted, not only for punishment’s sake, but avoiding danger to the community.”

    Optelsom, lijkt me.
    It's okay to be white

  17. #17
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Dat knipogen, heb je daar een bron van? Ik lees overal statements dat hij enorme spijt heeft. En zelfs dat hij blij is met het vonnis.

    Nogmaals, ik vind een zware straf terecht. Maar levenslang(borgtocht mogelijkheid op z'n 71e) is gewoon té. Hij is geen moordenaar en/of pedofiel. Hij is doorgedraaid nadat hij z'n vriendin in bed/huis vond met een ander(al had hij haar daarvoor mogelijk ook al geestelijk/lichamelijk mishandeld).
    blijkbaar was het een handkusje..

    He may be War Machine, but he wants the world to know he’s all heart.The human deadly weapon formerly known as Jonathan Koppenhaver was in a Las Vegas court Tuesday as motions were being heard in his sexual-assault and attempted-murder trial when he allegedly made an unwanted amorous gesture at the very pregnant prosecutor.
    “Judge, for the record, Mr. Koppenhaver just blew a kiss at me,” Chief Deputy District Attorney Jacqueline Bluth announced.
    Defense attorney Brandon Sua said he never saw the smooch.
    Bluth retorted: “I’m not going to make up that he blew a kiss at me, which I find offensive.”
    Like a scolded schoolboy, the shackled 33-year-old MMA fighter, clad in an orange jumpsuit, took a verbal reprimand from Judge Elissa Cadish. “Mr. Koppenhaver, stop. You are not to make any gestures of any kind toward counsel. Don’t go there,” she said.




    “Yes, ma’am,” the grinning gladiator said.
    http://www.thedailybeast.com/war-mac...-case-in-court
    Last edited by new_world_order; 08-06-2017 at 15:44.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •