MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

    Default


  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Groenhart wordt ook nog bedreigd...

    http://www.tmz.com/2017/06/14/murthe...sial-knockout/
    It's okay to be white

  4. #29
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Op social media ja. Je moet oppassen met bagatelliseren maar dat vind ik toch niet zo ernstig. Verhoeven werd destijds ook enorm op zijn huid gezeten door Roemenen die hem gingen neersteken na zijn strijd met Ghita.

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Op social media ja. Je moet oppassen met bagatelliseren maar dat vind ik toch niet zo ernstig. Verhoeven werd destijds ook enorm op zijn huid gezeten door Roemenen die hem gingen neersteken na zijn strijd met Ghita.
    Tuurlijk. Sommige gasten houd je gewoon niet tegen en dit zal allemaal vast wel meevallen. Het blijft bizar. Groenhart op TMZ.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Heeft meer met gezond verstand te maken dan met het wel of niet hebben van ballen. Je argumentatie slaat weer nergens op, omdat het een (juichen en stoot enigszins onsportief vinden) het ander ( het idioot vinden om dan als toeschouwer/vriend/familie de ring in te stappen) niet uitsluit. Maar dat begrijp je zelf ook wel.
    Dus je probeert te zeggen dat je een relatief objectieve mening hebt en niet per se een kant kiest(aangezien Groenhart fans het hier niet met je eens zijn over zijn onsportieve gedrag) maar alsnog kies je hun kant zonder er op aan te spreken, en ik had die onthullingen van je eruit moeten dwingen. Mijn punt is dat je laf bent, zoals velen durf je je ware gevoelens niet te uiten omdat men je hier met meerdere aanvallen als je een andere mening hebt. Ik heb daar geen last van, integendeel. Een deel van je projecteert met je 'troll' dit en troll dat. Je wou dat je zoals mij was, recht voor z'n raap en geen zwakke meelopertje.
    Iedereen met enige ervaring in deze sport denkt er hetzelfde over.
    BS. Degene die hem een paar klappen verkochten hebben meer ervaring in deze sport dan mixfight leden, en ik heb met genoeg jongens in deze sport gesproken die ermee eens zijn.

    En denk maar niet dat Groenhart fans zo'n klasse hebben, zoals het gedrag tegenover een waardige kampioen met klasse zoals Cedric Doumbe:


    1:37

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post

    En hij gaat maar door met zijn slachtoffercomplex.

    Murthel, leer maar eens van Cedric wat een echte gentleman is, geen neppe.

  8. #33
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het houdt je wel bezig zeg. Ik begin het hele voorval nu zieliger voor jou te vinden dan voor Grigorian.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Het houdt je wel bezig zeg. Ik begin het hele voorval nu zieliger voor jou te vinden dan voor Grigorian.
    Geen enkel argument(en ja, daar zijn forums voor) alleen maar zwakke one-liners zodat je josti maatjes je backup geven. Dat is de definitie van een troll en toch projecteer je dat op anderen. Als je iets beters kan bijdragen dan "Groenhart wordt bedreigd, wat erg *hier is een TMZ link*" laat het maar horen.

  10. #35
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Geen enkel argument(en ja, daar zijn forums voor) alleen maar zwakke one-liners zodat je josti maatjes je backup geven. Dat is de definitie van een troll en toch projecteer je dat op anderen. Als je iets beters kan bijdragen dan "Groenhart wordt bedreigd, wat erg *hier is een TMZ link*" laat het maar horen.

    Mij heb je nooit horen zeggen dat je een trol bent hoor. En m'n mening over dit voorval heb ik al eerder verteld, die hoef ik niet - in tegenstelling tot jij - 100x tot in den treure te herhalen. Dan wordt je op een gegeven moment gewoon een beetje sneu. Vooral aangezien degenen waar het om gaan er helemaal geen probleem mee hebben en iedereen al weer verder is gegaan met z'n leven. Behalve jij.
    Jij blijft op je bank maar als een Calimero doorzeuren alsof Groenhart jou gebitchslapped heeft. Je komt er niet overheen lijkt het wel. Of wel?
    It's okay to be white

  11. #36
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Mij heb je nooit horen zeggen dat je een trol bent hoor. En m'n mening over dit voorval heb ik al eerder verteld, die hoef ik niet - in tegenstelling tot jij - 100x tot in den treure te herhalen.
    Jij bent degene die steeds updates post, niet ik. En dan kwam je vandaag nog zelfs bijna met tranen TMZ troep posten en je sensatiezucht "Oh mijn God Murthel wordt bedreigd door kinderen op social media hoe verschrikkelijk oh alle mensheid"

    Ik ga in discussie met mensen die mij quoten niet andersom. Jij kunt dat niet hebben want wederom heb ik het lef om een andere mening te hebben dan majesteit met haar one-liners.


    Vooral aangezien degenen waar het om gaan er helemaal geen probleem mee hebben en iedereen al weer verder is gegaan met z'n leven. Behalve jij.
    En jij, degene die Groenhart's slachtoffercomplex bijvult met belachelijke roddelsite links.

    En wie nog meer? Oh ja:
    Vervolgens heeft GLORY Kickboxing een verklaring uitgegeven waarin wordt beweerd dat zij de vervolging starten op de personen die onrechtmatig de ring binnengingen en Groenhart aanvielen.
    Blijkbaar is dit nog lang niet voorbij. En wie heeft die informatie hier gepost? Weer jij. Hahaha.

    Je hebt echt de aandacht span van een goudvis met alzheimer. Blijf jezelf maar tegenspreken e-type en toon je hypocrisie verder, jij hebt duidelijk een hardere tik gekregen dan Grigorian of Groenhart.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    T15 keur jij mishandeling goed of niet?

  13. #38
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Jij bent degene die steeds updates post, niet ik. En dan kwam je vandaag nog zelfs bijna met tranen TMZ troep posten en je sensatiezucht "Oh mijn God Murthel wordt bedreigd door kinderen op social media hoe verschrikkelijk oh alle mensheid"

    Ik ga in discussie met mensen die mij quoten niet andersom. Jij kunt dat niet hebben want wederom heb ik het lef om een andere mening te hebben dan majesteit met haar one-liners.




    En jij, degene die Groenhart's slachtoffercomplex bijvult met belachelijke roddelsite links.

    En wie nog meer? Oh ja:


    Blijkbaar is dit nog lang niet voorbij. En wie heeft die informatie hier gepost? Weer jij. Hahaha.

    Je hebt echt de aandacht span van een goudvis met alzheimer. Blijf jezelf maar tegenspreken e-type en toon je hypocrisie verder, jij hebt duidelijk een hardere tik gekregen dan Grigorian of Groenhart.
    Goed man, je hebt er weer meer werk van gemaakt dan ik. Naast Groenhart hou ik je ook nog bezig !
    'k Heb in het verleden wel gemerkt dat er met jou in principe nooit zo te discussieren valt zonder dat je kwaad wordt, begint te bazelen, of prive-berichtjes gaat sturen. En je trapt er weer in, ouwe boksert.
    It's okay to be white

  14. #39
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Goed man, je hebt er weer meer werk van gemaakt dan ik. Naast Groenhart hou ik je ook nog bezig !
    'k Heb in het verleden wel gemerkt dat er met jou in principe nooit zo te discussieren valt zonder dat je kwaad wordt, begint te bazelen, of prive-berichtjes gaat sturen. En je trapt er weer in, ouwe boksert.
    Dit is wat er overblijft van een typische one-liner etter als ze er alleen voor staat. Je verloor met het argumenteren en ook met genuanceerde beledigingen dus om eruit te komen speel je de "oh het was maar een grapje". Wie is er nu de trol e-type Dit is al de tweede definitie die je zelf weergeeft.

    Zoek maar een andere thread waar je een bokszak voor iemand kunt spelen, als we weer TMZ links nodig hebben met sappige sensatiezucht zullen we je wel PM'en(en ik heb je geen prive-bericht gestuurd deugniet, ik heb je via de rep functie bedankt voor al je green R. door de jaren heen).
    Last edited by T15Boxing; 15-06-2017 at 21:57.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    mishandeling
    Is dat je beschrijving van wat er met een juichende Groenhart is gebeurd nadat hij een tegenstander van achter KO sloeg, iets wat zelfs de huidige kampioen walgelijk vond? Dat is een linkse vraagstelling.

  16. #41
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dit is wat er overblijft van een typische one-liner etter als ze er alleen voor staat. Je verloor met het argumenteren en ook met genuanceerde beledigingen dus om eruit te komen speel je de "oh het was maar een grapje". Wie is er nu de trol e-type Dit is al de tweede definitie die je zelf weergeeft.Zoek maar een andere thread waar je een bokszak voor iemand kunt spelen, als we weer TMZ links nodig hebben met sappige sensatiezucht zullen we je wel PM'en(en ik heb je geen prive-bericht gestuurd deugniet, ik heb je via de K functie bedankt voor al je green K. door de jaren heen).
    Nee, het was geen grapje, verre van dat, je laat je gewoon makkelijk uitlokken. Net als die Armeense mishandelaars tijdens Glory 42. Doorzichtig, laten we het daar maar op houden.
    It's okay to be white

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Is dat je beschrijving van wat er met een juichende Groenhart is gebeurd nadat hij een tegenstander van achter KO sloeg, iets wat zelfs de huidige kampioen walgelijk vond? Dat is een linkse vraagstelling.
    Ja, dat is mishandeling. Dus ze zullen die knakkers wel gaan vervolgen.En wat Groenhart deed is volgens de regels en hij was dom geweest als hij het niet had gedaan. Vonden ook Gregorian zelf, Hemmers en Pasenier. Glory heeft gewoon kut-scheidsrechters.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Geef eens gewoon antwoord op mijn vraag.

  19. #44
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jullie laten je allemaal uit de tent lokken jongens.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •