MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1

    Default Kickboxing Ranking Belgie- Nederland

    Wij gaan weer starten met een ranking en hebben jullie hulp hierbij nodig! Dus alle feedback is welkom.Lees eerst aub even de regels door.
    • Alleen vechters die in Belgie of Nederland trainen of vandaan komen worden meegenomen in de ranking.
    • Win je van vechter x dan kom je boven vechter x te staan. Verlies je van een lager geklasseerde vechter dan neem 1 plaats lager in de ranking en komt de vechter van wie je verloren hebt boven je staan.Win je van vechter x dan kom je boven vechter x te staan. Verlies je van een lager geklasseerde vechter dan neem 1 plaats lager in de ranking en komt de vechter van wie je verloren hebt boven je te staan.
    • Vechters die 18 maanden niet actief zijn in gewichtsklasse worden uit de ranking verwijderd.
    • Vechters die enkel deelnemen aan internationale events worden worden door ons ingeschaald in de ranking
    • Resultaten worden gemeten vanaf het jaar 2016 !!!
    • Aan de ranking wordt nog gewerkt dus feedback is welkom


    -67kg klasse

    1. Robin van Roosmalen
    2. Ilias Bulaid
    3. Serhiy Adamchuk
    4. Mosab Amrani
    5. Zakaria Zouggary
    6. Walid Hamid
    7. Buray Bozaryilmaz
    8. Zakaria Tijarti
    9. Masaro Glunder
    10. Lofogo Sarour
    11. Wail Karroumi
    12. Youssef El Haji
    13. Anil Cabri
    14. Quincy Jones
    15. Melvin Wassing
    16. Redouane Boukerch
    17. Paul Jansen
    18. Baris Karabas
    19. Edson Fortes
    20. Juan Javier Barragan
    21. Khalid Elmoukadam
    22. Younes Smaili
    23. Elnur Gadimov
    24. Mohamed Didouh
    25. Anass Aaras
    26. Jackie Dings
    27. Damencio Patty
    28. Hakim el Cadi
    29. Sabri Ben Henia
    30. Richaymond Lopez
    31. Samir Lopes
    32. Farao Jassem
    33. Artur Jaskul
    34. Siyar Fakhari
    35. Atillan Gungor
    36. Brahim Boukerch
    37. Fouad Abdi
    38. Zahid Zairov
    39. Yassir El Atmioui
    40. Tarik Lyachat
    41. Jaouad EL Khababi
    42. Jusef Moujahid
    43. Mac Rakkon
    44. Mustafa Kazmaz
    45. Ruben Narain
    46. Olivier De Feyter
    47. Tony Jas
    48. Andrush Andre Grigorian



    -85kg klasse

    1. JASON WILNIS
    2. IBRAHIM EL BOUSTATI
    3. HICHAM EL GAOUI
    4. ERUTGRUL BAYRAK
    5. ERROL KONING
    6. FILIP VERLINDEN
    7. YOUSRI BELGRAOUI
    8. BOUBAKER EL BAKOURI
    9. REDA ZAIDI
    10. TOM DUIVENOORDE
    11. KHALID EL BAKOURI
    12. Gilberto van Es
    13. BOEDZ BOEDA
    14. MOHAMED RIZKI
    15. PATRICK VA REES
    16. SAMIR BOUKHIDOUS
    17. BADR FERDAOUS
    18. MARINO SHOUTEN
    19. MAURICIO CARDOSO
    20. ELIZIO CABRAL
    21. AYOUB ALLACH
    22. JOEY SMITS
    23. SANTINO VERBEEK
    24. ROBIN MILAN CIRIC
    Last edited by BeNeRanking; 26-06-2017 at 13:43.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2

    Default

    Up

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Alleen vechters die in Belgie of Nederland trainen of vandaan komen worden meegenomen in de ranking.

    Dus vechters met een Nederlands of Belgisch paspoort begrijp ik. Maar waar ligt dan de grens met .... die in Nederland en Belgie trainen? Als je dus bv een Thai hier een paar weken heb om te trainen en les geven en die draait een partij en wint die in Nederland of Belgie dan staat die er dus ook in?
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Alleen vechters die in Belgie of Nederland trainen of vandaan komen worden meegenomen in de ranking.

    Dus vechters met een Nederlands of Belgisch paspoort begrijp ik. Maar waar ligt dan de grens met .... die in Nederland en Belgie trainen? Als je dus bv een Thai hier een paar weken heb om te trainen en les geven en die draait een partij en wint die in Nederland of Belgie dan staat die er dus ook in?
    Vechters die hier tijdelijk verblijven worden niet opgenomen in de ranking.(Je moet hier echt leven om in de ranking opgenomen worden)

  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ik begrijp het niet.
    It's okay to be white

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vind het allemaal prachtig maar wie ben je ? en wie bepaalt die ranking ? Verzin je dat thuis in je slaapkamer of ben je van een stichting oid ?
    En waarom is mijn vorige post weggegooid ?

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Wat heb je aan een Nederlandse/Belgische ranking als je bijv een Wereld ranking hebt bij GLORY. Ja ik weet het niet alle prof vechters zitten daar maar toch wel de betere op dit moment die mee doen met de competitie.
    https://www.glorykickboxing.com/en/fighters/rankings

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat heb je aan een Nederlandse/Belgische ranking als je bijv een Wereld ranking hebt bij GLORY. Ja ik weet het niet alle prof vechters zitten daar maar toch wel de betere op dit moment die mee doen met de competitie.
    https://www.glorykickboxing.com/en/fighters/rankings

    Omdat hier alleen deelnemers op staan die enkel voor Glory uitkomen en totaal niet representatief.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by BeNeRanking View Post
    Omdat hier alleen deelnemers op staan die enkel voor Glory uitkomen en totaal niet representatief.
    Ga ik nog een keer. Waarom is jouw ranking dan wel representatief ?

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ga ik nog een keer. Waarom is jouw ranking dan wel representatief ?
    Omdat hier iedereen in wordt opgenomen! Win je van een vechter x kom je boven vechter x te staan. Dus geen ranking die organisatie gebonden is. Feedback voor betering is ook altijd welkom!

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by BeNeRanking View Post
    Omdat hier iedereen in wordt opgenomen! Win je van een vechter x kom je boven vechter x te staan. Dus geen ranking die organisatie gebonden is. Feedback voor betering is ook altijd welkom!
    Maar wie bepaalt die eerste ranking dan ?

    Wat ik eigenlijk bedoel is: Je maakt een account aan en post ineens een ranking hier out of the blue. Normaal gezien zou je eerst even uit kunnen leggen wie je bent, wat je komt doen en wie die ranking maken. Zeker als je wilt dat dit een interactief gebeuren gaat worden.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BeNeRanking View Post
    Omdat hier iedereen in wordt opgenomen! Win je van een vechter x kom je boven vechter x te staan. Dus geen ranking die organisatie gebonden is. Feedback voor betering is ook altijd welkom!
    Er is geen puntensysteem ofzo? Stel een vechter die op nummer 10 in de ranking staat wint 1x van Robin van Roosmalen, staat hij dan meteen op de eerste plaats?

    Hoe bepaal je de score van je ranking? Als ik jou was zou ik eens lezen hoe Boxrec het doet.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Het grote probleem is dat het een zooitje is in de kickbokssport met al die bonden en al die commerciele titels. Zelfs promotors creeren zelf titels naast de bonden. Als iedereen nu eens zou afspreken om samen, buiten al die intergalactische enz enz eigen titels, iig 1 gemeenschapelijke Nederlandse titel met ranking te hanteren zou je de meest schitterende en waardevolle titels en partijen krijgen hier op eigen bodem.

    Zo lang dit niet het geval is vind ik het bovenstaande idee wel goed om enigszins een overzicht te krijgen. Enkele jaren geleden heeft Jim al zoiets lange tijd gedaan. Als een individu zich hier voor inzet zal het op deze manier al veel tijd kosten. Een echt puntensysteem is denk ik niet te doen als je niet een organisatie ben en het alleen moet doen.

    En idd is t vreemd als de nummer 10 wint van de nummer 1 hij gelijk de nummer 1 is. Al is het omdat de nummer 1 bv opgeeft door een blessure. Andere kant mag je van uit gaan dat een beetje matchmaker wel gewaagde partijen neerzet ipv een nummer 1 vs nummer 10. Maar het is wel een eerlijk systeem want er kan niet aan gerommeld worden.

    Zoals al gezegd ideaal is het niet maar omdat er geen echte officiele ranking is een goed initiatief wel om enigszins een overzicht te krijgen.

    Wel zal het lastig worden om vechters te beoordelen die weinig tegen landgenoten vechten maar internationaal de een na de andere verslaan in te schalen. Neem bv Regian Eersel waar ik laatst een interview mee had. Die heeft bij grote organisaties als WLF in China en Lion Fight in Amerika vele grote internationale toppers verslagen maar door toch door vele onbekend omdat hij niet hier in actie komt. terwijl hij zijn laatste 8 partijen allemaal daar op KO won.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    By the way komt er ook zo een ranking voor de dames?
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  15. #15
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Je hoort ook af te wegen tegen wie je verliest vind ik.

    En is het een idee om simpelweg de punten op te tellen van alle ronden per partij? Dan kan je verschil maken door weliswaar partijen te verliezen, maar door rondes te winnen heb je wel voordeel ten opzichte van een vechter die ook verliest en geen rondes wint. En mocht je een keer winnen van de nr 1, betekent dat niet automatisch dat je boven hem komt te staan. Want dat is een beetje een suffe beredenering.
    It's okay to be white

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •