MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Dit maakt me echt niks uit. De UFC gaf Gegard toch nooit een titelgevecht. Nu kan hij tegen Rory op 185, Titel op 185, Rematch tegen Lawal, Phil Davis, Titel op 205 tegen Bader en misschien Manhoef. Dan zijn de 6 gevechten al weer voorbij, dan kan hij altijd nog naar de UFC.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    ,,,,,
    (>.<)

  2. #27
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Vind het ook wel een beetje jammer. Had hem graag tegen Bisping of Whittaker zien vechten. Maar dat zou dan pas midden 2018 worden....

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik las vanochtend dat UFC wel degelijk een zeer concurrerend bedrag heeft geboden want ze wilden hem graag houden.
    Maar nu heeft hij bedongen dat hij ook buiten Bellator mag vechten.

    Kan hij af en toe een payday pakken bij Rizin.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Je moet het interview met Helwani maar eens bekijken. Daar geeft hij ook aan dat de UFC uiteindelijk ook nog een redelijk bod heeft gedaan.

    Het is meer dat hij bij Bellator iets meer zeggenschap/zekerheid heeft.
    Kan me er iets bij voorstellen, want logisch gezien zou Mousasi nu de volgende in lijn zijn voor de titel bij de UFC. Maar eerst moet Bisping eens blessurevrij zijn(gevecht met Whittaker eind dit jaar op z'n vroegst), dus midden 2018 zou het dan op z'n vroegst voor Mousasi worden. Maar we hebben ook nog GSP, en we weten dat de UFC alles doet om op korte termijn PPV dollars binnen te harken....

  5. #30
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Eigenlijk heeft Bisping die hele divisie verneukt maar iemand zou sowieso teleurgesteld moeten worden. Romero en Whittaker staan wat mij betreft net boven Mousasi in de pikorde. 2014 was geen goed jaar voor Mousasi en dat verlies van Hall heeft hem net van het juiste pad geduwd.
    Maar het is gewoon zonde dat sponsorcontract van Reebok (want dat is het probleem) hem nu heeft doen besluiten bij Bellator te gaan vechten.
    Daar valt qua eer voorlopig helemaal niets te halen natuurlijk.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    “It’s not just basically the money,” Mousasi said. “Like I said, I’ve worked with Scott. When Scott promises something, he delivers. He’s an honest guy. He’s a mixed martial artist himself. He treats fighters with respect.”

    Robert Whittaker beat Yoel Romero for the UFC interim middleweight title Saturday night at UFC 213. Whittaker is very likely to get the next title shot against champion Michael Bisping. Mousasi thought that was his spot and said if the UFC gave it to him it could have swayed him to come back.
    “I thought I was ahead of him,” Mousasi said of Whittaker. “That’s my opinion. I respect Whittaker a lot, he’s nice guy. Congratulations for winning the belt. I think if they would have come and said, ‘You’re fighting for the interim belt,’ things would have gotten more interesting to me.”

    Ik denk dat hij hier gelijk heeft. Wittaker is er tussen geschoven. Prima gedaan en een topvechter. Maar ik denk dat Mousasi tegen Romero had gemoeten. Maar dan had UFC in een lastig parket gezeten want dan moet je onderhandelen met een interim champ.

    Hij heeft ook wel pech natuurlijk. Die lullige verliespot tegen Hall. Bisping die door mazzel een titleshot krijgt en wint.

  7. #32
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Toch als je Whittaker's record bekijkt sinds 2014 vind ik dat er net beter uit zien.
    Maar goed, het is nu wat het is.

  8. #33
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Denk dat we hem ook nog wel bij rizin gaan zien in Japan

  9. #34
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Dat denk ik ook

  10. #35
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn te weinig Nederlanders die een PPV willen kopen. Waarom denk je dat saki er zo in vloept? Er zijn veel Turken die saki willen zien vechten.
    Ik denk dat mede door het succes van NL vechters dat de K1 failliet is gegaan.
    Dan heb je 5 Nederlanders in de finale en 50.000 Nederlandse kijkers.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Er zijn te weinig Nederlanders die een PPV willen kopen. Waarom denk je dat saki er zo in vloept? Er zijn veel Turken die saki willen zien vechten.
    Ik denk dat mede door het succes van NL vechters dat de K1 failliet is gegaan.
    Dan heb je 5 Nederlanders in de finale en 50.000 Nederlandse kijkers.
    Dat moet het zijn geweest.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    De Ufc wordt steeds erger, eigenlijk is deze sprong naar Bellator pijnlijk en wanbeleid van Ome Dana. Mousasi hoort gewoon fatsoenlijke en eerlijke kansen te krijgen / een poging om die divisies bij de Ufc leeg te vegen. Maar meneer toont weinig show & uitstraling, duwt en schreeuwt niet, gooit niet met spullen tijdens persmomenten. Nee, we willen Bisping.. Jammer dat het zo moet. Wanneer gaan mensen zich roeren en eisen dat de allerbeste atleten tegen elkaar moeten!?Fijn dat Mousasi deze optie had en dit gewoon heeft gedaan, je wil je toch niet zo laten piepelen.

  13. #38
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Mousasi tegen shlemenko in oktober. Dat is lekker snel.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •