MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4

Thread: Siam Gym

  1. #1
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default Siam Gym

    Beste allen,

    ik ben op zoek naar contactgegevens van Siam Gym en specifiek een vechter van hun genaamd Ilias Bali.
    Mocht iemand mij kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

    Alvast bedankt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Waarom dan?
    En kijk eens op facebook....
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #3
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Waarom dan?En kijk eens op facebook....
    Facebook inmiddels gevonden. Thanks. Ik WAS op zoek naar de prive-gegevens van Ilias Bali, inmiddels zijn ze bekend. Het is absoluut niet mijn intentie om Siam Gym te schaden in dit verhaal, maar hoopte op deze manier meer informatie te kunnen krijgen. Siam Gym heeft hier dus niks mee te maken. Excuus hiervoor. Maar de beste man Ilias is er afgelopen weekend vandoor gegaan met o.a. sieraden, de laptop en een tablet uit het huis bij mijn schoonouders. Dit moet dus weer even opgehaald worden bij hem...

  4. #4
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Facebook inmiddels gevonden. Thanks. Ik WAS op zoek naar de prive-gegevens van Ilias Bali, inmiddels zijn ze bekend. Het is absoluut niet mijn intentie om Siam Gym te schaden in dit verhaal, maar hoopte op deze manier meer informatie te kunnen krijgen. Siam Gym heeft hier dus niks mee te maken. Excuus hiervoor. Maar de beste man Ilias is er afgelopen weekend vandoor gegaan met o.a. sieraden, de laptop en een tablet uit het huis bij mijn schoonouders. Dit moet dus weer even opgehaald worden bij hem...

    Damn, klinkt niet best...zal vast per ongeluk gegaan zijn om dat soort random dingen mee te nemen....

    Succes.
    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •