MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 65 of 65
  1. #51
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    puff, niet veel zeg. Enfusion had er 5000 ofzo...

    (welkom terug trouwens)
    Het was bijna uitverkocht capaciteit Sporthallen Zuid is niet al te groot, iets van 2500.

    (en tnx )
    Last edited by rollermanskunk; 02-10-2017 at 19:29.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    echt zonde. 2100 dat waren vroeger alleen al de VIP tafels......

  3. #53
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    73.000 is natuurlijk helemaal niks, daar kun je geen business mee bouwen in Nederland.

  4. #54
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Het niveau van het Contenders toernooi was echt bedroevend.

    Dat een vechter van het kaliber Duut nu voor de titel mag vechten, geeft toch aan hoever Glory verwijdert is van K-1?!
    Mee eens.
    Had hem wel willen zien tegen die Hadar.

  5. #55
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    73.000 is natuurlijk helemaal niks, daar kun je geen business mee bouwen in Nederland.
    Kijkcijfers van Ziggo Sport zijn sowieso niet al te denderend. Alleen F1 scoort.

  6. #56
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    73.000 is natuurlijk helemaal niks, daar kun je geen business mee bouwen in Nederland.

    Misschien hebben ze een verkeerde partner gekozen in Ziggo, ik moet eerlijk bekennen dat ik geen aankondiging gezien heb op tv. Dit soort dingen moet natuurlijk wel flink gepromoot worden.

    Interviews met RVR zie ik alleen op de site van omroep brabant, bijvoorbeeld...en dan alleen maar over dat ie MMA gaat doen.

    Misschien kunnen ze Jaraya contracteren, hem weer een scheids laten slopen en daar de nieuwe Badr van maken. Bad guys scoren nou eenmaal. En dan bedoel ik niet via het "trash-talk" van Rico.
    It's okay to be white

  7. #57
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Alistair gaat op facebook ook even los op Rico:

    ''Hahahah Rico (the comedian) back at it! First saying who’s Alistair and then a second later calling me out for a kickboxing match. We both know that I fight in the ‘King-Tiger league of real combat sports’ so anybody wanting that fame, money - and real GLORY - come to the UFC. I’ll be happy to welcome anybody to the big boy league. If not stay at (little) Glory and keep on fighting empty venues until Badr Hari is back''

    Rico zijn trashtalking om hem in de markt te zetten (want dat is het gewoon, marketing) wordt wel vervelend.


    Rico Verhoeven: "Who is Alistair?" De ideal schoonzoon personage paste Rico beter.


  8. #58
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Paar leuke post interviews.

    GLORY Kickboxing CEO, Jon J Franklin on Rico Verhoeven vs. Badr Hari 2 being a priority for the promotion. Jamal Ben Saddik's recent battle with cancer being covered up with a false statement by GLORY that Saddik was involved in a motorbike incident which, Jamal refuted when interviewed by, Kris Dekker at GLORY 45 Amsterdam. As well as the upcoming GLORY 46 China event; and the future strategy for the promotion in China to overcome rivals, Kunlun Fight & WLF. Plus, Michael Duut's return to form winning the GLORY 45 Light-heavyweight Contender Tournament.

    Cor Hemmers reassures fans that GLORY Kickboxing are working on making Collision 2: Badr Hari vs. Rico Verhoeven, happen for next year. As well as explaining what upcoming fighters need to take into account and work on to secure a professional fighting career & Yousri Belgaroui's rapid rise to the top who, will fight the winner of Simon Marcus vs. Alex Pereira at, GLORY 46 China for the GLORY middleweight title.

    Robin van Roosmalen defended his GLORY Kickboxing title against Serhiy Adamchuk at GLORY 45 Amsterdam and addressed his future with GLORY; explaining why he's now pretty much headed to new challenges in MMA instead of kickboxing. As well as his thoughts on how Amdamchuk didn't really bring the fight to him, despite getting rocked in the fifth round by that cartwheel kick.

    Nieuwe vistekaartje voor de sport.

    Het was een dag vol verrassingen en spannende gevechten tijdens Glory 45. Reporter Ouassima was aanwezig bij het event in Amsterdam en sprak na de gevechten met kickboksers Imad Hadar en Robin van Roosmalen. Ook blikte ze vooruit op het aankomende gevecht tussen Rico Verhoeven en Jamal Ben Saddik op 10 december.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Misschien hebben ze een verkeerde partner gekozen in Ziggo, ik moet eerlijk bekennen dat ik geen aankondiging gezien heb op tv. Dit soort dingen moet natuurlijk wel flink gepromoot worden.

    Interviews met RVR zie ik alleen op de site van omroep brabant, bijvoorbeeld...en dan alleen maar over dat ie MMA gaat doen.

    Misschien kunnen ze Jaraya contracteren, hem weer een scheids laten slopen en daar de nieuwe Badr van maken. Bad guys scoren nou eenmaal. En dan bedoel ik niet via het "trash-talk" van Rico.
    Ik heb ook helemaal geen reclame gezien op Ziggo dat er GLORY 45 zou worden uitgezonden op het gratis kanaal van Ziggo.
    Zag ook weinig Glory vechters hun partijen promoten op FB of TV.
    Zo lang ze maar niet denken bij Glory en Ziggo dat het vanzelf gaat. Enfusion bijv had hun gala al ruim van te voren aangekondigd en hun die-hard fanboys op FB hebben ook veel reclame voor ze gemaakt en dat geldt ook voor hun vechters.
    Promoten is zeer belangrijk dat geldt ook nog steeds als je in het land van Kickboksen een gala wil organiseren.
    Jaraya zie ik voorlopig niet bij GLORY vechten. Gaat binnenkort vechten voor KUNLUN.

  10. #60
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Deze partij van de undercard was in mijn ogen 1 van de hoogtepunten van de avond:


  11. #61
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    iemand de video van Hessling op Glory45??


    Hier Zouggary vs Glunder


    It's okay to be white

  12. #62
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default



  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  14. #64
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Die yousri moet gewoon een paar kilos zwaarder worden en een klasse hoger vechten, of vechten op het gewicht waar hij mee rond loopt.
    Met ziijn 1m 96 het leek net twee verschillende gewichtsklassen.
    Last edited by tarantula; 09-10-2017 at 21:58.

  15. #65
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Dacht ik ook aan. Misschien opschuiven naar de licht-zwaargewicht klasse en uiteindelijk gewoon zwaargewicht worden daar hebben ze sowieso een te kort aan talent op dit moment. Yousri kan het makkelijk hebben met die lange lengte van hem.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •