MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 65
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het wedkantoor is inmiddels open voor Glory 45!!

    link
    It's okay to be white

  3. #28
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Het wedkantoor is inmiddels open voor Glory 45!!

    link
    Top!

    We follow Robin van Roosmalen, Imad Hadar, Manny Mancha, and Mladen Brestovac on Wednesday of fight week.




  4. #29
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Zo lang Imad zijn hoofd koel houdt en zijn eerste partij slim vecht en zijn punten pakt, dan zie ik hem wel in de finale komen, dat geldt ook voor Michael Duut, zo lang hij maar niet weer als een dolle hond onnodig gaat clinchen zoals tegen Bouzidi in Glory 41.
    Wie weet wint die Amerikaan of die onbekende Italiaan dit toernooi wel..



    Main event wordt op Ziggo Sport uitgezonden om 21.15 uur

  5. #30
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Die Duut bij de weging pfff wat een gestoorde gek is dat zeg.
    Doet net of die koning in ze klasse is.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default


  7. #32
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default


  8. #33
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default




  9. #34
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Mooiste partij van de vechtkaart was voor mij Zouggary vs Glunder. Zouggary terecht gewonnen! Ronde 2 en 3 waren voor hem.
    Yousri Belagroui heeft laten zien wie de toekomstige champ zal zijn en hij was dominant in deze partij. Stevige knie op Jason Wilnis in de eerste rond daar zat een flinke scheur boven zijn oog zeg. Schilt stijl.
    Pfff wat een pannenkoek die Macha, jammer voor Hadar voor zijn arm.. misschien een rematch tegen deze amateur om zijn Glory record op te krikken?
    Michael Duut heeft zijn emoties onder controle dan zie je gelijk dat hij partijen met gemak kan winnen.
    Jammer voor Hesdy Gerges maar wat een geweldige hoge trap zeg van die Mladen. Knock out of the night! Hopelijk zien we Hesdy Gerges nog dit jaar nog vechten, misschien Glory Lyon?
    Van Roosmalen is en blijft de champ. Adamchuk werdt pas in de laatste ronde wakker.
    December krijgen we dus Heavyweight titel gevecht Rico vs Jamal. GLORY: Redemption.

  10. #35
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Wannneer gaat Zouggary op de Main Card vechten??! Wat een knaller is dat zeg, in Den Bosch ook al en nu weer. Zet dat ventje op een podium, Glory!

    Verder heerlijk event weer. Wat een partijen. Zo zonde van Hadar, klote blessure, hopelijk neemt ie de tijd om het voldoende te laten genezen. Duut deed het goed tegen die pannenkoeken en Van Roosmalen had gelijk: wat voor uitdaging heeft hij nu nog in het kb....

    Kut voor Gerges, wat gun ik die kerel zijn succes en ooit een titelgevecht. Maar dit was klote zeg.
    It's okay to be white

  11. #36
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Ja echt kut voor Gerges zo hard er voor getraind maar dat heb je in de zwaargewichten een goede trap of stoot kan zo de beslissing zijn in een partij. Maar die Mladen Brestovac is ook een van de betere op dit moment in de HW. Ik hoop dat Glory Gerges nog dit jaar laat vechten. Eerst die Chicken Lewis Perry twee keer afgezegd door bangheid en nu in eigen huis een zware K.O krijgen.. zit hem niet mee.
    Zouggary mogen ze wat vaker promoten bij Glory.
    Robin van Roosmalen zal zijn titel moeten verdedigen tegen contender toernooi winaar Kevin Vannostrand op 1 december in New York. Maar dat zal die met gemak winnen van die Amerikaan. Leuke partij voor het Amerikaanse publiek. Maar misschien zie we hem weer wel af en toe een MMA partij pakken wat die wel vaker doet.

    Die lange staredown was ook vet tussen Rico en Jamal.. ze waren bij Glory even vergeten iemand op tijd te sturen om ze uit elkaar te halen haha.
    Het publiek in Amsterdam was geen fan van Rico met het geboe..
    Las dit ook in het AD
    https://www.ad.nl/andere-sporten/ver...ring~a1d6434b/

  12. #37
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Enige partijen die leuk waren:

    Gerges vs Brestovic
    Danenberg vs Uega
    RVR vs Adamchuk

    Rest viel tegen.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Die Duut bij de weging pfff wat een gestoorde gek is dat zeg.
    Doet net of die koning in ze klasse is.
    Gaat inderdaad helemaal nergens meer over

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Enige partijen die ik leuk vond:

    Gerges vs Brestovic
    Danenberg vs Uega
    RVR vs Adamchuk

    Rest vond ik tegenvallen.
    *fixed

  15. #40
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Gerges was zo klaar,had het echt te doen met hem pfff stond echt ff met een bek vol WTF maar je ziet het.
    95 kilo toernooi tja zonder van die Hadar want had hem graag gezien tegen Duut.
    Duut eigenlijk een beetje mazzel want Amerikaan had geen zin meer,die had ze pakkie al gehad van Hadar,maar die komt er wel.
    Jammer van Glunder.
    En de partij van Wilnis was ook niet verkeerd,die Yousri was duidelijk beter.

  16. #41
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Alistair gaat op facebook ook even los op Rico:

    ''Hahahah Rico (the comedian) back at it! First saying who’s Alistair and then a second later calling me out for a kickboxing match. We both know that I fight in the ‘King-Tiger league of real combat sports’ so anybody wanting that fame, money - and real GLORY - come to the UFC. I’ll be happy to welcome anybody to the big boy league. If not stay at (little) Glory and keep on fighting empty venues until Badr Hari is back''

    Rico zijn trashtalking om hem in de markt te zetten (want dat is het gewoon, marketing) wordt wel vervelend.



  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Glory kampt wel met een probleem. Zou er al geld worden verdient? Rico vecht tegen Bigfoot?? een chinees avontuur? waarom zou Alistair gaan kickboksen bij Glory die was al kampioen bij de K1 die veel betere vechters had toen dan Glory nu. Saki heeft nu zijn kans bij de UFC nadat ze bij Glory hem hebben laten lopen.

  18. #43
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Hoeveel toeschouwers waren er eigenlijk? 'k Vond de kaartjes best aan de dure kant. Uiteindelijk wel een mooie card, maar toch...

    Kijkcijfers bij Ziggo waren 73.000. Voor Ziggo prima, vergelijkbaar met F1 kwalificatie en Premier League voetbal.
    It's okay to be white

  19. #44
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Hoeveel toeschouwers waren er eigenlijk? 'k Vond de kaartjes best aan de dure kant. Uiteindelijk wel een mooie card, maar toch...

    Kijkcijfers bij Ziggo waren 73.000. Voor Ziggo prima, vergelijkbaar met F1 kwalificatie en Premier League voetbal.
    Naar mijn weten was het uitverkocht.

    Ik vond het toch wel een vermakelijke kaart. Al was die Mancha een totale mismatch voor dit toernooi zeg. Wat hebben ze bij Glory in godsnaam aan scouts rondlopen als dit het beste is dat ze kunnen vinden?

    Brestovac is wel weer goed bezig, ik gun die man het succes wel. Hopelijk kan hij dit trucje ook binnenkort eens bij Verhoeven nogmaals over doen, want die jongen begint wel erg tenenkrommend arrogant te worden zeg. Die discussie met Bonjasky was echt een schande, zijn "trash talk"naar Ben Saddik was niet veel beter. Ik was altijd wel op de hand van Verhoeven, omdat ik hem al sinds de C-klasse een beetje volg en hier en daar wel tegenkwam. maar dit gaat nergens meer over, ik hoop nu gewoon dat hij het aflegt tegen Bigfoot, Ben Saddik of Hari (En ik ben zacht gezegd absoluut geen fan van Badr).

    Verder heb ik wel enorm genoten van de partij van Kevin Hessling. (Ik keek dan wel door een roze bril) maar wat een knalpartij zette hij neer. 3 rondes lang vol druk zetten.

  20. #45
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Naar mijn weten was het uitverkocht.
    Da's mooi.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    waar blijft de tegenstand? Jamal slaat Rico ko en dan? Jamal vs Bonjasky? Weer een pensionado.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Het niveau van het Contenders toernooi was echt bedroevend.

    Dat een vechter van het kaliber Duut nu voor de titel mag vechten, geeft toch aan hoever Glory verwijdert is van K-1?!

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Het niveau van het Contenders toernooi was echt bedroevend. Dat een vechter van het kaliber Duut nu voor de titel mag vechten, geeft toch aan hoever Glory verwijdert is van K-1?!
    Manny Mancha.........wat was dat nou?

  24. #49
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Hoeveel toeschouwers waren er eigenlijk? 'k Vond de kaartjes best aan de dure kant. Uiteindelijk wel een mooie card, maar toch...

    Kijkcijfers bij Ziggo waren 73.000. Voor Ziggo prima, vergelijkbaar met F1 kwalificatie en Premier League voetbal.
    2100

  25. #50
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    2100

    puff, niet veel zeg. Enfusion had er 5000 ofzo...

    (welkom terug trouwens)
    It's okay to be white

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •