MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha Rico ooit draai trappen zien maken in een partij.
    Was gewoon aan spelen met hem.
    Mooi weg gedraaid uit de hoek trouwens en Bam die hoge trap.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Hahaha Rico ooit draai trappen zien maken in een partij.
    Was gewoon aan spelen met hem.
    Mooi weg gedraaid uit de hoek trouwens en Bam die hoge trap.
    Die hoopte op een spectaculaire KO daarom deed die dat , hadden we eindelijk iets gehad om een highlight van te maken ipv heel de tijd tikkertje te spelen

  3. #28
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Mooie pot van Rico. Ere wie ere toekomt...

  4. #29
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Precies, ere wie ere toekomt. Laatste 8 partijen 5 voortijdig beslist.

  5. #30
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    (K-1)

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    keurig gedaan van Rico vakkundig afgemaakt. Bigfoot kwam in ieder geval om te vechten en niet alleen zijn geld halen

  7. #32
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Gaan we die Van Damme draai trappen van Rico ook nog zien tegen Jamal of blijft Rico toch bij zijn vertrouwde saaie punten tikken vechtstijl?
    Hoofdpartij had wel een hoge circus gevecht gehalte iets wat die Chinezen geweldig vinden. Gala zag er wel mooi uit met die grote schermen en verlichting, dat mogen ze vaker doen bij Glory. 2018 gaat mooie tijd worden voor Glory in China. Dit keer hopen dat Ome Cor wel een fatsoenlijke vecht kaart kan neer zetten.

    Simon "The One" Marcus heeft zijn belt verloren aan die Braziliaan Alex Pereira die dit jaar nog verloren had van die lange Yousri Belgaroui.
    https://youtu.be/Ntr3DQDZoi

  8. #33
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Hoe Verhoeven van Sadik wint maakt niet uit, er zal vanuit kamp Sadik en de aanhang toch wel onzin komen.
    Bigfoot had geen schijn van kans, maar het is technisch en tactisch gewoon goed gevochten van Verhoeven. En netjes afgemaakt.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    denk je dat Verhoeven van Jamal ben Sadik gaat winnen?

  10. #35
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Gaan we die Van Damme draai trappen van Rico ook nog zien tegen Jamal of blijft Rico toch bij zijn vertrouwde saaie punten tikken vechtstijl?
    Hoofdpartij had wel een hoge circus gevecht gehalte iets wat die Chinezen geweldig vinden. Gala zag er wel mooi uit met die grote schermen en verlichting, dat mogen ze vaker doen bij Glory. 2018 gaat mooie tijd worden voor Glory in China. Dit keer hopen dat Ome Cor wel een fatsoenlijke vecht kaart kan neer zetten.

    Simon "The One" Marcus heeft zijn belt verloren aan die Braziliaan Alex Pereira die dit jaar nog verloren had van die lange Yousri Belgaroui.
    https://youtu.be/Ntr3DQDZoi

    Misschien ben ik te negatief,t zag r allemaal zeer proffesioneel en mooi uit,de meeste partijen daarintegen waren echt bras,tergend slecht zeg.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

  12. #37
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Kijk wel uit na die partij tegen Jamal.
    Als die fit is kan die het hem echt moeilijk gaan maken,geloof dat ie wel echt gebrand is.

  13. #38
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    denk je dat Verhoeven van Jamal ben Sadik gaat winnen?
    Ik kan me écht geen andere uitslag voorstellen. Ben Saddik is na 2 minuten al buiten adem.

    En ome Cor....? Tja

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Misschien binnenkort tegen Max Verstappen, die zag ik laatst Kendo oefenen. Dat is godverdomme toch het mooiste cross-over gevecht: een Kendo-vechtende F1-coureur tegen een Kung Fu-vechtende kickbokser.

    Ben Saddik is een mooie poortwachter, maar hij heeft de laatste tijd niet echt een denderende indruk achtergelaten. Met dat gevecht tegen Londt als ultiem dieptepunt. En toen was ie ook super gemotiveerd. Zie hij.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    denk je dat Verhoeven van Jamal ben Sadik gaat winnen?
    ja... je gaat me nu niet vertellen dat Sadik tegenwoordig altijd als laatste weggaat bij de training en het licht uit doet toch?

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    ja... je gaat me nu niet vertellen dat Sadik tegenwoordig altijd als laatste weggaat bij de training en het licht uit doet toch?
    Dat is zijn probleem. Hij gaat te laat naar bed. Eerst als laatste het licht uit op de sportschool en dan nog naar de Mac. Rust is belangrijk voor een topsporter. Kom je niet aan toe op deze manier.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Jamal Ben Bolleke wel een kans maakt.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  19. #44
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat is zijn probleem. Hij gaat te laat naar bed. Eerst als laatste het licht uit op de sportschool en dan nog naar de Mac. Rust is belangrijk voor een topsporter. Kom je niet aan toe op deze manier.














    blijf id gaten houden dat jamal 2x!!!!k@nker heeft overwonnen,voor mij is hij al de kampioen

  20. #45
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by uutje View Post
    blijf id gaten houden dat jamal 2x!!!!k@nker heeft overwonnen,voor mij is hij al de kampioen
    Ik begrijp dat je dat vind maar dat doet niks af aan het feit dat hij zijn talent verkwanselt door met 30kg overgewicht de ring in te stappen.En off topic; Het is een enorm misverstand dat je van kanker "wint" want dat impliceert dat je een loser bent als je er aan dood gaat. Het is gewoon mazzel als je behandeling aanslaat en je blijft in leven. Ook daarom vind ik het enorm dom dat hij zo slecht met zijn lichaam om gaat.

  21. #46
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het is een enorm misverstand dat je van kanker "wint" want dat impliceert dat je een loser bent als je er aan dood gaat. Het is gewoon mazzel als je behandeling aanslaat en je blijft in leven.
    *must spread...*

    Hopelijk vind JBS in Rico de motivatie om te knallen, want dat hij een topper kan worden is wel duidelijk.
    It's okay to be white

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •