Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
Ze kunnen er op tijd achter komen, dit zijn drugs tests geen complexe kanker-research. Er zijn ook andere voorbeelden waarin het duidelijk was dat ze verdacht laat met een uitslag kwamen, en heel toevallig na het gevecht nadat alle geld is verzameld en USADA een grote percentage kan pakken.

En we hebben het hier over een verdachte individu als Jon Jones die net na een schorsing ivm steroids terug is. Juist dan horen ze extra op te letten en sneller te werken.

Als jij denkt dat USADA niet corrupt is ben je wel heel naïef. Ik krijg de neiging om je voor bedtijd een sprookjesboek voor te lezen.

Nee, lees alle feiten. Het uitslag wordt bekendgemaakt en de vechter kan kiezen om een zogenaamde B sample te geven en laten testen. Dat is dan het "extra testen".

Daarover gesproken hoe ver ben je al, 8 maanden?

Als Jones gewoon geen shit zou bouwen en zijn neus/medicatie clean houdt is die onzin ook niet nodig...
Hij heeft het zichzelf verziekt.
Hou zou de beste LHW ooit kunnen zijn, nu is zijn carriere/goat helemaal na de klote...

Om op de rest terug te komen, Hoe oud ben je kleuter?
Ik ga me niet tot je kinderachtige level verlagen en met zielige commentaren komen.
Zal maar de volwassene zijn in het verhaal...