MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 116 of 116
  1. #101
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Brock lesnar is ook één keer betrapt, voorheen was hij natuurlijk clean...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Brock lesnar is ook één keer betrapt, voorheen was hij natuurlijk clean...
    lol

  3. #103
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Jon Jones is geschorst voor 15 maanden door USADA.
    En is eind oktober weer vrij om de octagon in te stappen.

  4. #104
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Omdat hij iemand verlinkt heeft krijgt hij 15 maanden minder dan oorspronkelijk.

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  6. #106
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Omdat hij iemand verlinkt heeft krijgt hij 15 maanden minder dan oorspronkelijk.
    https://www.mmafighting.com/2018/9/1...-in-usada-case

    Nee....


    Hij kon 4 jaar schorsing krijgen, maar dat is nu teruggedraaid naar 15 maanden.

    Wat een vieze rat!

  7. #107
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik vind het lastig om dat te zeggen, het is zijn carriere of die van iemand anders. Wat zou je zelf doen als vechten het enige is wat je kan?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #108
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Ik vind dat helemaal niet lastig om te zeggen, ik zou dat zelf namelijk nooit doen, ook niet als vechten de enige optie zou zijn.


    Dus hij heeft al meerdere keren de boel en zichzelf verneukt, en om er nu gedeeltelijk onder uit te komen verraad ie maar even iemand anders?
    In mijn optiek kan dat echt niet hoor!

  9. #109
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Dan ken je het gezegde nog niet. “Vechters zijn net als hoeren”

  10. #110
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Ik vind dat helemaal niet lastig om te zeggen, ik zou dat zelf namelijk nooit doen, ook niet als vechten de enige optie zou zijn.


    Dus hij heeft al meerdere keren de boel en zichzelf verneukt, en om er nu gedeeltelijk onder uit te komen verraad ie maar even iemand anders?
    In mijn optiek kan dat echt niet hoor!
    ik ben het met je eens, maar ik vind mezelf wel redelijk normaal, en ik denk jij ook.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  11. #111
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het is vrij simpel; gebruiken loont. Het is of een gemiddelde vechter zijn of willens en wetens het risico lopen om gepakt te worden en de top te halen. Geldt voor elke sport.

  12. #112
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het is vrij simpel; gebruiken loont. Het is of een gemiddelde vechter zijn of willens en wetens het risico lopen om gepakt te worden en de top te halen. Geldt voor elke sport.
    Klopt. Dat zag je bijv in het wielrennen bij Lance Armstrong, zware teelbalkanker overwonnen en met toverdrank 7 x de Tour winnen.

  13. #113
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Klopt. Dat zag je bijv in het wielrennen bij Lance Armstrong, zware teelbalkanker overwonnen en met toverdrank 7 x de Tour winnen.
    Met het verschil dat je toen zonder toverdrank geen kans maakte. Ik weet dat bij 1 overwinning van Armstrong de complete top 20 bestond uit renners die daarna met doping in verband zijn gebracht. Armstrong is in mijn ogen onevenredig zwaar bestraft. Dat hele peleton fietste zo stijf van de doping rond, dat de gabberfeesten van Thunderdome er niks bij leken.
    In MMA is het probleem niet zo structureel als dat het bij het wielrennen is/was.

  14. #114
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Met het verschil dat je toen zonder toverdrank geen kans maakte. Ik weet dat bij 1 overwinning van Armstrong de complete top 20 bestond uit renners die daarna met doping in verband zijn gebracht. Armstrong is in mijn ogen onevenredig zwaar bestraft. Dat hele peleton fietste zo stijf van de doping rond, dat de gabberfeesten van Thunderdome er niks bij leken.
    In MMA is het probleem niet zo structureel als dat het bij het wielrennen is/was.
    Haha. Die laatste opmerkingen doet mij glimlachen. Ben ik namelijk niet zo zeker van.....

  15. #115
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Met het verschil dat je toen zonder toverdrank geen kans maakte. Ik weet dat bij 1 overwinning van Armstrong de complete top 20 bestond uit renners die daarna met doping in verband zijn gebracht. Armstrong is in mijn ogen onevenredig zwaar bestraft. Dat hele peleton fietste zo stijf van de doping rond, dat de gabberfeesten van Thunderdome er niks bij leken.
    In MMA is het probleem niet zo structureel als dat het bij het wielrennen is/was.
    Armstrong is zo hard aangepakt omdat hij structureel jaren een system had opgezet binnen zijn hele ploeg. Daarnaast heeft hij alles altijd ontkent en iedereen die er wat van zei kapot heeft gemaakt (pers, rechtszaken etc). En ja, als je de beste bent en alles blijkt tegen de regels dan val je ook het hardst. Maar hij wordt hier in de VS nog steeds wel gewardeerd voor zijn bijdrage tegen de kankervbestrijding. En hij was natuurlijk niet Frans

  16. #116
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    90% pakt iets. Gewoon topsport breed. Ik geloof niks meer.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •