Quote Originally Posted by ChingChong View Post
@ T15

Ik geef aan waarom ik denk dat Sem niet zo populair is. Het is niet belangrijk of hij dat is of niet, want OP wil gewoon weten welke mensen leuk zijn om te volgen en welke wedstrijden leuk zijn.

In plaats dat je mijn argumenten ontkracht en mijn woorden verdraait kun jij jouw argumenten geven waarom OP wel Sem zijn wedstrijden moet opzoeken.

Maar dat verwacht ik wel uit het verslag van Sem dat jij hier gaat plaatsen
Nou ja hij heeft het niet zo nodig want zijn prestaties spreken voor zich. Simpelweg:

-Versloeg iedereen die hij ooit heeft ontmoet in de ring. Ik denk niet dat er andere kickboxers zijn die dat kunnen zeggen.
-5 maal K-1 champion(had 6 kunnen worden ik vond dat hij Aerts versloeg in 2008. Weet je wat het kon er wel 10 worden als hij al die jaren niet had verspilt aan MMA) 4 ervan WGP, 3 ervan achter elkaar(niemand anders heeft dat gedaan). Heeft het record voor snelste WGP winst toen hij alle toppers in 09 eruit trapte.
-Heeft de K-1 superheavyweight titel 4 keer verdedigd.
-Heeft op zijn 38ste in 9 maanden alle toppers in Glory verslagen inclusief de titel en toernooi. Hij heeft in 1 dag Guidon, Saki, Verhoeven en Ghita verslagen.
-Alle toppers van bijna alle generaties verslagen. Hoost, Aerts, Sefo, Le Banner, Feitosa, Hunt, Kyotaro, Bonjasky, Hari, Gerges, Zimmerman, Verhoeven, Ghita, Saki. Veel van hun meerdere malen en altijd extreem dominant.
-Meest dominante vechter die ik me kan bedenken. Je kon hem alleen verslaan als hij zelf een grote fout maakte of als je naam Peter Aerts was.