MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 131
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Wat een prima reclame voor de sport, die Bisping.
    Bisping is gewoon de nieuwe Sonnen. Switched constant van normaal weldenkend persoon naar volkomen idiote trashtalker en weer terug.Love him or hate him. Je gaat in ieder geval kijken.Ik vind het een van de meest onderschatte UFC'ers. Maar dat zijn niet veel mensen met me eens ben ik bang.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Bisping is gewoon de nieuwe Sonnen. Switched constant van normaal weldenkend persoon naar volkomen idiote trashtalker en weer terug.Love him or hate him. Je gaat in ieder geval kijken.Ik vind het een van de meest onderschatte UFC'ers. Maar dat zijn niet veel mensen met me eens ben ik bang.

    Dat trashtalken vind ik niet eens zo heel erg, helaas hoort dat er tegenwoordig bij. Al vind ik de vergelijking met Sonnen mank gaan, daar zat geen venijn in zoals dat er nu wel bij lijkt te moeten horen, Sonnen was tegelijkertijd grappig in zijn overdrijven.

    Ik bedoel meer dat Bisping in dat interview met Conan echt overkomt als de stereotype oerdomme Britse zuipende vechtersbaas die hij waarschijnlijk buiten de UFC om gewoon is en na zijn retirement gewoon weer naar zal terugkeren.

    En ja, ik ga kijken. Maar vooral omdat ik benieuwd ben of dat nieuwe middeltje van post-USADA GSP werkt.
    It's okay to be white

  3. #28
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Bisping lijkt niks te hebben waar GSP nog niet tegen gestaan heeft, ik geen hem echt een dikke kans op de overwinning.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #29
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik hoop dat TJ het haar van Cody goed in de war maakt. Flapdrol.

    Bisping versus GSP interesseert me niet echt. Hoop dat Bisping wint en dan een echt titelgevecht gaat houden.
    Zo heeft ieder zijn voorkeuren. Cody een flapdrol...? Heb je Cody-Cruz gezien? Een van de mooiste technische partijen van de laatste jaren. Heeft daarbij ook nog een sociaal hart. Kan je me uitleggen wat de reden is dat je Cody een flapdrol vindt?

    En dan een voorkeur voor Bisping? Op welke grond dan wel? Het kan zijn dat ik iets mis, maar ik sluit me aan bij de omschrijving van Bisping van forumbroeder e-type.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Zo heeft ieder zijn voorkeuren. Cody een flapdrol...? Heb je Cody-Cruz gezien? Een van de mooiste technische partijen van de laatste jaren. Heeft daarbij ook nog een sociaal hart. Kan je me uitleggen wat de reden is dat je Cody een flapdrol vindt?En dan een voorkeur voor Bisping? Op welke grond dan wel? Het kan zijn dat ik iets mis, maar ik sluit me aan bij de omschrijving van Bisping van forumbroeder e-type.
    Je hebt overduidelijk TUF 25 niet gezien. Elke aflevering de hele aflevering was Cody aan het lullen over TJ en hoe hij zijn team in de steek had gelaten. TJ liet zich de pis niet lauw maken. Vervolgens verloor Cody ook nog met een spelletje nadat hij eerst voor stond en zijn team verloor alles door slechte keuzes van Cody. Er zijn weinig mensen in de wereld die een slechtere verliezer zijn dan Cody. Echt een kneus eerste klas die vent. iedereen die TUF 25 heeft gezien heeft ineens meer sympathie voor TJ en een stuk minder voor Cody.Bisping loopt al heel lang mee en zorgt altijd voor spektakel. Dat dom lullen van hem is pas van de laatste jaren omdat dat nou eenmaal moet om een title shot te krijgen. Hij loopt niet vecht voor een goede knokpartij. Wil altijd vooruit. Ik vind dat hij meer krediet verdiend dan hij krijgt.

  6. #31
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het is allemaal toneelspel jongens. En de jongens die wel redelijk zichzelf zijn zoals een Miocic en Woodley zijn daarom niet populair.

  7. #32
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Helwani doet promo, en...



    It's okay to be white

  8. #33
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Helwani doet promo, en...
    CAN WE GET SOME EXCITEMENNNNNNT
    ,,,,,
    (>.<)

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Helwani doet promo, en...



    Haha mooie gozer die Helwani


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #35
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  11. #36
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  12. #37
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  13. #38
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Heb opzicht wel zin in deze card

  14. #39
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Bisping is echt een klein kind... Zo irritant mogelijk doen en dan verbaasd en de onschuld uithangen als er een reactie komt.
    Bisping, meer geluk dan wijsheid dat die man die belt heeft binnengehaald. "won"van Silva, omdat Silva meer aan het spelen was dan met punten maken. Bisping gaat zelfs KO maar mag doorgaan omdat het in de bel gebeurde.
    Title shot vs Rockhold was een fluke van de bovenste plank. (Wel dom van Rockhold om met die kin omhoog te gaan jagen.) maar als Bisping nog 5x tegen Rockhold staat, wint hij er niet 1 meer.
    Title Defense tegen Henderson... ik snap dat Bisping wat recht wou zetten, maar Henderson was al ver over zijn top heen, en verre van een titelkandidaat. En nog scheelde het weinig of Henderson pakte die belt af van Bisping.
    Nee,
    Ik heb het totaal niet op Bisping... De paper champ tot hij tegen een legitieme uitdager die belt verdedigd.
    Als ik zo die belt zou dragen zou ik niet eens stoer durven praten tegen mijn spiegelbeeld. laat staan andere vechters belachelijk maken.

  15. #40
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    De MW-divisie is in 1 jaar tijd gedegradeerd van de koningsklasse tot middelmatig in de UFC. En dat allemaal omdat een toevalstreffer champ is geworden en moest blijven. Ja Bisping aardige vechter maar als je hem nu tegen Withtaker zet dan vliegt hij de hele kooi door. En dan nog 2 kandidaten die de kans niet hebben gekregen en een outsider in de persoon van Gegard die nu helemaal weg is.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Daar komt de anti-bisping brigade weer aan. Bisping begrijpt als geen ander dat dit exact de manier is waarop je partijen verkoopt. Haat of Liefde. Hij heeft zichzelf ruim 10 jaar de tyfus geknokt en dit is de tijd om zijn pensioen bij elkaar te harken. En jullie gaan kijken om hem te zien verliezen dus jullie dragen bij aan zijn pensioenpremie.

    Er is maar 1 manier om aan de Mcgregor/Bisping ellende te ontsnappen en dat is als niemand er meer aandacht aan schenkt en niemand kijkt. Maar dat gaat niet gebeuren.
    Mousasi heeft 1 jaar te laat begrepen dat hij dit moest doen en nu zit hij bij Bellator. Triest maar waar.

  17. #42
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Daar komt de anti-bisping brigade weer aan. Bisping begrijpt als geen ander dat dit exact de manier is waarop je partijen verkoopt. Haat of Liefde. Hij heeft zichzelf ruim 10 jaar de tyfus geknokt en dit is de tijd om zijn pensioen bij elkaar te harken. En jullie gaan kijken om hem te zien verliezen dus jullie dragen bij aan zijn pensioenpremie.

    Er is maar 1 manier om aan de Mcgregor/Bisping ellende te ontsnappen en dat is als niemand er meer aandacht aan schenkt en niemand kijkt. Maar dat gaat niet gebeuren.
    Mousasi heeft 1 jaar te laat begrepen dat hij dit moest doen en nu zit hij bij Bellator. Triest maar waar.
    Ja en? 10 jaar de tyfus geknokt? dat heeft Diego Sanchez ook gedaan bijvoorbeeld.. zullen we die ook maar een titleshot kado geven?
    Vergelijk Bisping ook niet met McGregor. Bisping mag nog niet eens aan die ierse tok snuffelen. Bisping is gewoon een oprecht irritante kutvent, McGregor speelt een act gewoon goed. En die is tenminste origineel.

    Maar ondanks zijn karakter, vond ik het in eerste instantie mooi toen hij die belt pakte. Maar toen hij de top van de divisie zo opzichtig ging ontwijken, daalde hij in aanzien. Toen hij andere vechters belachelijk ging maken, terwijl hij zelf de pittige tegenstanders bleef ontwijken verloor hij helemaal mijn respect. Hij gedraagt zich als een klein kind. en daarom zie ik graag dat Whittaker, Romero of eventueel GSP hem weer wat respect bij hem naar binnen ramt.
    Last edited by onne1983; 31-10-2017 at 15:01.

  18. #43
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik maak me overigens niet zo druk om het gedrag, dat punt ben ik helaas allang gepasseerd. Ik vind hem gewoon verreweg niet de beste vechter in deze divisie. Meer is het niet.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ja en? 10 jaar de tyfus geknokt? dat heeft Diego Sanchez ook gedaan bijvoorbeeld.. zullen we die ook maar een titleshot kado geven?
    Vergelijk Bisping ook niet met McGregor. Bisping mag nog niet eens aan die ierse tok snuffelen. Bisping is gewoon een oprecht irritante kutvent, McGregor speelt een act gewoon goed. En die is tenminste origineel.

    Maar ondanks zijn karakter, vond ik het in eerste instantie mooi toen hij die belt pakte. Maar toen hij de top van de divisie zo opzichtig ging ontwijken, daalde hij in aanzien. Toen hij andere vechters belachelijk ging maken, terwijl hij zelf de pittige tegenstanders bleef ontwijken verloor hij helemaal mijn respect. Hij gedraagt zich als een klein kind. en daarom zie ik graag dat Whittaker, Romero of eventueel GSP hem weer wat respect bij hem naar binnen ramt.
    Wat is dan precies het verschil met McGregor ? Die kiest ook zijn eigen tegenstanders uit en die heeft zelfs nog nooit een titel verdedigt.
    Bisping is geen irritante kutvent; Jij vind hem een irritante kutvent. Belangrijk verschil. Dat vind ik van McGregor. Imitatie van Sonnen en Bisping. Maar dan slechter.

    Bisping draait mee sinds 2004 en staat 30-7. Multiple fights of the night. Heeft een paar beste oorlogen uitgevochten. Je kunt hem een eikel vinden maar hij is 1 van de betere UFC vechters en pakt nu zijn moment of fame nadat hij eerder onterecht van title shots is afgehouden.

  20. #45
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wat is dan precies het verschil met McGregor ? Die kiest ook zijn eigen tegenstanders uit en die heeft zelfs nog nooit een titel verdedigt.
    Bisping is geen irritante kutvent; Jij vind hem een irritante kutvent. Belangrijk verschil. Dat vind ik van McGregor. Imitatie van Sonnen en Bisping. Maar dan slechter.

    Bisping draait mee sinds 2004 en staat 30-7. Multiple fights of the night. Heeft een paar beste oorlogen uitgevochten. Je kunt hem een eikel vinden maar hij is 1 van de betere UFC vechters en pakt nu zijn moment of fame nadat hij eerder onterecht van title shots is afgehouden.
    +4 van de 7 waren tegen bewezen juiceheads Vitor, Wanderlei, Henderson en Sonnen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  21. #46
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wat is dan precies het verschil met McGregor ? Die kiest ook zijn eigen tegenstanders uit en die heeft zelfs nog nooit een titel verdedigt.
    Bisping is geen irritante kutvent; Jij vind hem een irritante kutvent. Belangrijk verschil. Dat vind ik van McGregor. Imitatie van Sonnen en Bisping. Maar dan slechter.

    Bisping draait mee sinds 2004 en staat 30-7. Multiple fights of the night. Heeft een paar beste oorlogen uitgevochten. Je kunt hem een eikel vinden maar hij is 1 van de betere UFC vechters en pakt nu zijn moment of fame nadat hij eerder onterecht van title shots is afgehouden.
    McGregor is verbaal 100x sterker. Origineler en grappiger. Bij McGregor is het zo overduidelijk een act, dat je er om kan lachen. Bij Bisping krijg je gewoon echt het idee dat hij zo irritant en kinderachtig is.
    Zijn staat van dienst is idd niet veel op aan te merken hoor, behalve dan dat hij de top van de divisie ontwijkt om tegen "mindere" (GSP en Henderson zijn voorbij hun prime) vechters uit te komen. McGregor ontwijkt een titelshot om tegen een kampioen uit te komen in een zwaardere gewichtsklasse en tegen 1 van de alltime GOAT in het boksen.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    McGregor is verbaal 100x sterker. Origineler en grappiger. Bij McGregor is het zo overduidelijk een act, dat je er om kan lachen. Bij Bisping krijg je gewoon echt het idee dat hij zo irritant en kinderachtig is.
    Zijn staat van dienst is idd niet veel op aan te merken hoor, behalve dan dat hij de top van de divisie ontwijkt om tegen "mindere" (GSP en Henderson zijn voorbij hun prime) vechters uit te komen. McGregor ontwijkt een titelshot om tegen een kampioen uit te komen in een zwaardere gewichtsklasse en tegen 1 van de alltime GOAT in het boksen.
    Dat blijft dan toch iets persoonlijks want ik vind McGregor helemaal niet grappig. Gewoon een sneue hond en een proleet. Sonnen was grappig.

    En Bisping heeft alle grote jongens al een keer gehad tijdens zijn carrière dus die is nu zijn money fights aan het doen. Overigens zou de hele top 10 Bisping dubbelvouwen maar dat wil ik nog wel eens zien. Zijn statistieken wijzen dat niet uit. McGregor en Bisping hebben 1 ding gemeen en dat is dat ze de divisie op slot gooien. Leuk dat McGregor 2 x tegen Diaz wil en gaat boksen maar geef dan je titel op. De rest wacht op je en gedraagt zich wel beschaafd. De persoonlijke vendetta van Bisping gooit ook de divisie op slot met het vertrek van Mousasi als gevolg. Dat vind ik wel jammer.

    Uiteindelijk is dit gewoon de schuld van de UFC. Die gasten hebben een contract en moeten knokken tegen degene die ze voor hun neus krijgen. UFC kan ook zeggen dat ze moeten dimmen. Maar doen ze natuurlijk niet.

    Mijn hoop:
    Bisping winnen en dan tegen een echte tegenstander. Als GSP wint gaat die weer het hele circus met oude bekenden af.
    Ik hoop ook dat TJ wint want Cody moet de nieuwe McGregor worden en dan heb je weer zo'n flapdrol er bij. Tj vind ik ietsje relaxter.

    Maar we gaan het meemaken.

  23. #48
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het wedkantoor is inmiddels open voor de Main Card van UFC 217!!


    klik hier
    It's okay to be white

  24. #49
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  25. #50
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •