MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 93 of 93
  1. #76
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Tja Manhoef gewonnen Hmm kweet het niet,wel gegund sowieso.
    Vond die Agun tegen vallen,tegen Zimmerman was die Top.
    Sikking heeft de meeste tafels verkocht zij boy boy Hahaha daarom gewonnen.
    Jammer dat ze lucht zo kut is,wel een strijder die sikking.
    Dikste partij waren die 2 mocros pfff wat een Beukers zeg.
    Voor de rest mooi gala wel,mooi aangekleed.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Wat een topgala was dit met als highlights Khabez vs Mahiedine en Boy boy vs Sikking. Wat een strijder is die Fred, maar ik kon de partij met geen fantasie aan Sikking geven. Partij van Manhoef kon ik wel inkomen, 1e 2 rondes nipt gewonnen. Dit was idd niet de beste Aygun, kuur niet helemaal lekker gevallen zo te zien...was trillerig en onrustig. Motorisch ook niet zoals ik van hem gewend ben.

  3. #78
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Aygun vond ik dit keer ook tegenvallen...
    Langzaam, onnodig klappen incasseren en snakte hevig naar adem de laatste derde ronde.

    Khbabez, Kwasi, Rigter en Stoica waren goed bezig voor het huidige HW niveau. Khbabez mag wat meer vet omzetten in spiermassa, kan het een topper worden. Ik volg hem al vanaf zijn partij tegen Ismael Lazaar.
    Bij mij op werk hebben ze het ook uitgebreid over WFL gehad en uiteraard het WK boksen: Joshua vs Takam. Kan je zien dat Tv uitzendingen gewoon heel belangrijk zijn voor een sport om te groeien bij het grote publiek.

  4. #79
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Heb wel genoten. Was wel lekker zondagavond prime-time kickboksen op tv te zien. Goede matchmaking met gasten die echt kwamen om te knokken. Dat Boy-Boy verloor was wel een schande van de jury. Ik zag dat er 121.000 kijkers waren. Volgens mij voor Spike hele goede aantallen. Ben benieuwd of ze zonder een main-event a Manhoef vs Bonjasky en de media exposure daarom heen bij de Final8 nog zulke aantallen krijgen.

  5. #80
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Zeker goed cijfers.

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Vond die Agun tegen vallen,tegen Zimmerman was die Top.
    Ja dit leek wel een andere Aygun

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #82
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Het valt mij wel op bij kickboksen dat veel zwaargewichters niet echt in fightshape zijn, 3x3 min en ze blazen al tijdens de eerste ronde.
    Die nieuwe jongen was wel overtuigend, die redouan even 2 sweeps gaf en daarna stopte.

  8. #83
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Levi rigters won vorig jaar het rings toernooi. Heb hem toen 2 partijen zien vechten op 1 avond. Totaal 6 rondes. Sloeg in de finale in ronde 3 totaal het licht uit de ogen van zijn tegenstander. Hier een link van die partij
    https://youtu.be/TZTAgQxOnKQ

  9. #84
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    11 nov is trouwens weer de finale van rings. Eindtoernooi van de amateurs. Vorig jaar geweest, zat voor een paar tientjes aan de ring. Vond het heel vermakelijk. Ga nu weer. Is leuk gala om bij te wonen

  10. #85
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    11 nov is trouwens weer de finale van rings. Eindtoernooi van de amateurs. Vorig jaar geweest, zat voor een paar tientjes aan de ring. Vond het heel vermakelijk. Ga nu weer. Is leuk gala om bij te wonen
    RINGS is al jaren een topevenement. Strak op tijd beginnen, niet teveel partijen en waar voor je geld.

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Rectificatie uitslag partij Fred Siikking vs Boy Boy Martin

    Oct 31, 2017 Martial Arts Ringcontactsport evenement World Fighting League, gehouden dd 29 oktober 2017 in het Topsportcentrum te Almere, onder auspiciën van de Sectie Ringcontactsporten FOG.



    Kickboxing partij Fred Sikking (Vos Gym) vs Boy Boy Martin (The Colosseum):

    Nadat de uitslag van de partij Fred Sikking vs Boy Boy Martin bekend was gemaakt kwam één van de juryleden er achter dat hij abusievelijk één briefje verkeerd had ingevuld, door Rode hoek met de Blauwe hoek te verwisselen
    De uitslag is hierdoor in het voordeel van Sikking uitgevallen terwijl dat voor Martin had moeten zijn.

    Het hoofd van jury heeft vervolgens na overleg met de Ringscheidsrechter en de juryleden besloten terugte komen op de eerder genomen beslissing en vervolgens in plaats van Fred Sikking de winst toe te kennen aan Boy Boy Martin.

    De uitslag is nu Fred Sikking vs Boy Boy Martin (WOP)

    www.mixfight.com

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  13. #88
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Netjes van ze.
    It's okay to be white

  14. #89
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Goed dat het recht is gezet. Niet meer dan terecht!

  15. #90
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Goed dat het recht gezet is. Maar ik snap niet helemaal dat 1 jurylid, 1 briefje verkeerd heeft geschreven. en daarom de uitslag is omgedraaid. Volgens mij zijn er 3 juryleden en ze hadden allen Sikking als winnaar (decision was unanimous). Maar goed... Het zal wel. Dat Boy boy had moeten winnen was iedereen wel duidelijk.

  16. #91
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Goed dat het recht gezet is. Maar ik snap niet helemaal dat 1 jurylid, 1 briefje verkeerd heeft geschreven. en daarom de uitslag is omgedraaid. Volgens mij zijn er 3 juryleden en ze hadden allen Sikking als winnaar (decision was unanimous). Maar goed... Het zal wel. Dat Boy boy had moeten winnen was iedereen wel duidelijk.
    Dat vind ik ook heel apart. Maar goed Boy Boy kan door naar de final 8.

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Reactie van Fred Sikking

    Dames en Heren
    Er is de laatste uren veel gebeurd omtrent mijn optreden bij de WFL final 16. Zoals inmiddels bij vele bekend is de uitslag van mijn wedstrijd tegen Boy Boy Martin omgezet naar winst voor mijn tegenstander. De oorzaak ligt bij de Jury/scheidsrechter het gevolg ligt echter bij mij. Of de uitslag wel of niet terecht is laat ik verder aan anderen over. De verantwoordelijkheid leg ik ook zeker niet bij de World Fighting League of Boy Boy Martin. Als hij deze wedstrijd heeft gewonnen neem ik mijn verlies als een man. Verder ben ik trots dat ik op dit prachtige gala mij heb mogen meten met deze grote kampioenen. Dankbaar ben ik de organisatie en in het bijzonder Melvin Manhoef dat ik onderdeel mocht zijn van dit spektakel. Winst of verlies ik heb alles gegeven en gestreden zoals men van mij gewend is.
    Als laatste wil ik alle fans bedanken voor hun steun en aanmoedigingen ik had jullie graag de volgende ronde weer een mooie partij willen geven.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #93
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Reactie van Fred Sikking

    Dames en Heren
    Er is de laatste uren veel gebeurd omtrent mijn optreden bij de WFL final 16. Zoals inmiddels bij vele bekend is de uitslag van mijn wedstrijd tegen Boy Boy Martin omgezet naar winst voor mijn tegenstander. De oorzaak ligt bij de Jury/scheidsrechter het gevolg ligt echter bij mij. Of de uitslag wel of niet terecht is laat ik verder aan anderen over. De verantwoordelijkheid leg ik ook zeker niet bij de World Fighting League of Boy Boy Martin. Als hij deze wedstrijd heeft gewonnen neem ik mijn verlies als een man. Verder ben ik trots dat ik op dit prachtige gala mij heb mogen meten met deze grote kampioenen. Dankbaar ben ik de organisatie en in het bijzonder Melvin Manhoef dat ik onderdeel mocht zijn van dit spektakel. Winst of verlies ik heb alles gegeven en gestreden zoals men van mij gewend is.
    Als laatste wil ik alle fans bedanken voor hun steun en aanmoedigingen ik had jullie graag de volgende ronde weer een mooie partij willen geven.
    Sikking heeft klasse.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •