MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 93
  1. #51
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Weet je wat ik altijd jammer gevonden heb aan bonjasky, zijn boksen.
    Zijn trappen en knieen waren perfect waarom niet je handen ook van dezelfde kaliber maken, die hoge dekking was ook niet verkeerd alhoewel zijn lichaam altijd open stond.

    Op zijn minst af en toe mee stoten met je tegenstander, of een echte jab cross of wat dan ook maken met de intentie om je tegenstander pijn te doen, in plaats van altijd die slaplinkerhoek met binnenkant handschoen inleiding om zijn lowkick te maken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Jammer voor red
    Levi was echt bikkelhard

  3. #53
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Wat een tenenkrommend commentaar....

  4. #54
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Lekker kuurtje

  5. #55
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Aantal leuke partijen gezien.
    Gun het Melvin van harte.
    Boy Boy had imo gewonnen.

  6. #56
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Leuk voor Melvin Manhoef om zo je afscheidspartij te winnen. Wat mij betreft mag Remy Bonjasky ook gelijk stoppen. Zonde dat hij voor de tweede comeback is gegaan. Hier valt op sportief gebied niks te halen! Laat hem maar talenten gaan coachen en op tv kickboksen promoten. Maar het is nu tijd voor de volgende generatie kickboksers. WFL heeft een leuke gala neergezet met leuke partijen met dank aan Spike. Jammer voor Boy Boy Martin had hem wel die winst gegeven.

  7. #57
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Aardig wat verrassende resultaten! Benieuwd naar alle beelden om het even terug te kunnen kijken.

  8. #58
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wie heeft het 77kg toernooi gewonnen?

  9. #59
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    Ik vondt iedere vechter echt wel Glory waardig,wat vinden jullie?

  10. #60
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Wie heeft het 77kg toernooi gewonnen?
    Spoiler.....






    Jay Overmeer!
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  11. #61
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Alle uitslagen zijn hier te vinden: https://www.round1network.com/news/7...-bonjasky.html

  12. #62
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik vond alleen Tevette vs. Welboren een zeer matige partij van niet al te hoog niveau. Main en co-main moet ik nog zien. Stoica vs. Parparyan zag er ook wel goed uit.

  13. #63
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Spoiler.....






    Jay Overmeer!
    Dat is wel heel dik, die is toch pas 20 ofzo?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #64
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Weet je wat ik altijd jammer gevonden heb aan bonjasky, zijn boksen.
    Zijn trappen en knieen waren perfect waarom niet je handen ook van dezelfde kaliber maken, die hoge dekking was ook niet verkeerd alhoewel zijn lichaam altijd open stond.

    Op zijn minst af en toe mee stoten met je tegenstander, of een echte jab cross of wat dan ook maken met de intentie om je tegenstander pijn te doen, in plaats van altijd die slaplinkerhoek met binnenkant handschoen inleiding om zijn lowkick te maken.
    Nee man, ik vond Remy destijds juist weer een mooie vechter tussen het al best bonte gezelschap. Schitterende KO's en zijn vuistwerk was helemaal niet heel slecht vond ik. Als je die partij tegen Sapp terugkijkt zie je hem toch flink uitdelen met zijn vuisten.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond die Fransman erg goed. Wat een beuker.

    Ook de jonge Levi Rigters maakte veel indruk door een topper als Cairo te declasseren.

    Dat Fred Sikking de overwinning kreeg was echt schandalig! Hij werd twee ronden lang de ring door geslagen. Hij had ook nog eens 8 tellen moeten krijgen.

    Al met al een vermakelijk gala. Ik ben benieuwd naar de Final 8.

  16. #66
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Gevecht Manhoef vs Bonjasky (terug) kijken: https://parra.nu/gevecht-terugkijken...elvin-manhoef/

  17. #67
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Weet je wat ik altijd jammer gevonden heb aan bonjasky, zijn boksen.
    Zijn trappen en knieen waren perfect waarom niet je handen ook van dezelfde kaliber maken, die hoge dekking was ook niet verkeerd alhoewel zijn lichaam altijd open stond.

    Op zijn minst af en toe mee stoten met je tegenstander, of een echte jab cross of wat dan ook maken met de intentie om je tegenstander pijn te doen, in plaats van altijd die slaplinkerhoek met binnenkant handschoen inleiding om zijn lowkick te maken.
    Ik vind hem ook maar matig kunnen boksen maar aan de andere kant heeft hij zowel Badr Hari als Semmy Schilt een knock down gegeven met zijn stoten toenterijd bij de k1

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik vond die Fransman erg goed. Wat een beuker.

    Ook de jonge Levi Rigters maakte veel indruk door een topper als Cairo te declasseren.

    Dat Fred Sikking de overwinning kreeg was echt schandalig! Hij werd twee ronden lang de ring door geslagen. Hij had ook nog eens 8 tellen moeten krijgen.

    Al met al een vermakelijk gala. Ik ben benieuwd naar de Final 8.
    Levi Rigters vs Red Cairo was verrassend, pas zijn 2e A partij zei hij toch ? Inderdaad indrukwekkend. Fred Sikking vs Boy Boy was een mooie partij maar die uitslag was echt triest

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #69
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Jaa die Rigters was idd verassend ja, niet verwacht.
    Klopt wheelie was een beuk partij, maar er was maar 1 winnar, en dat was niet Sikking.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap trouwens de hype rond Murat Aygun niet. Hij is echt langzaam en hij beweegt ook niet soepel. Veel te breed gebouwd.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik snap trouwens de hype rond Murat Aygun niet. Hij is echt langzaam en hij beweegt ook niet soepel. Veel te breed gebouwd.
    Was hij niet degene waarvan zijn bitje wel geteld 5x ofzo uit zijn mond viel? Partij vond ik niet echt indrukwekkend.

  22. #72
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by dennisyzf View Post
    Wat een tenenkrommend commentaar....
    Verschrikkelijk......
    Jeroen Post probeert het leuk te doen, maar het slaat nergens op.
    En dan nog die JayJAy, krijg je de kans om een vechter vragen te stellen na het gevecht en dan vraag je: "Heb je nog wat te zeggen tegen het thuis publiek?" of "Wil je nog wat zeggen tegen de mensen in de zaal".
    Kom op man, kon je echt niets beters verzinnen.

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Verschrikkelijk......
    Jeroen Post probeert het leuk te doen, maar het slaat nergens op.
    En dan nog die JayJAy, krijg je de kans om een vechter vragen te stellen na het gevecht en dan vraag je: "Heb je nog wat te zeggen tegen het thuis publiek?" of "Wil je nog wat zeggen tegen de mensen in de zaal".
    Kom op man, kon je echt niets beters verzinnen.
    Inderdaad. JayJay dacht zeker dat hij in een kinderprogramma zat. Wat een infantiele vragen.

    En het commentaar van Ernesto Hoost was zooooooooooooooooo ontzettend saai. Waarom zetten ze daar niet Fred Rooyers voor in de plaats?

  24. #74
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik snap de keuze voor Boske wel, net als de keuze voor Marloes, Hoost, en Fajah Laurens als ronde miss. Het is gewoon een bekende kop verbinden aan je gala en daar meer exposure mee krijgen en eerlijk is eerlijk, het werkt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  25. #75
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    En of het werkt. Kom vanochtend op mijn werk en het gesprek ging over Remy die klappen kreeg van Bankhoef. Waar de desbetreffende persoon natuurlijk al jaren actief volger van was . (Ik ken hem persoonlijk alleen van knooppunt Bankhoef als ik naar Nijmegen moet maar dat terzijde).

    Kortom; badr-rico en remy-melvin zetten kickboksen op de kaart.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •