MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Gratis kaarten A1 World Combat Cup Champions League Part 3



    In een Champions League-model van vier kwalificatietoernooien in Nederland, Duitsland en België en een finale op een Nederlandse toplocatie strijden internationale top kickboksers om de A1 World Combat Cup en duelleren Mixed Martial Arts-vechters om de MMA1 World Combat Cup.
    Het kwalificatietoernooi op Belgische bodem vindt plaats op 23 september 2017 in de Ethias Arena.

    Een spectaculair concept


    De A1 WCC introduceert een spectaculair concept waarbij sporters zich via vier kwalificatietoernooien kunnen plaatsen voor de finale. Onder de finalisten is een prijzenpot van in totaal 165.000 euro te verdelen!
    De broers Ali en Suleyman Gunyar leiden sinds 2000 hun eigen kickboksschool ‘Team Gunyar / All-*fit gym’. Sinds 2001 organiseren zij hun eigen combat cups, sinds 2010 doen ze dat onder de naam A1 World Combat Cup.
    A1 WCC-events zijn voor het publiek zeer toegankelijk en worden gekenmerkt door een ontspannen, gezellige sfeer en een indrukwekkende entourage. Deze events vonden, in samenspraak met de gemeente, plaats in Eindhoven. Door de groeiende populariteit van de sport, het positieve imago van de A1 WCC -events, het netwerk binnen de vechtsportwereld en de enorme talenten die de broers Ali en Suleyman ‘in hun stal hebben’ is er ruimte om de A1 WCC-organisatie en -events naar een ‘next level’ te brengen. De broers willen er samen met een aantal sterke partners een toonaangevend wereldmerk van maken met een onderscheidend concept ten opzichte van UFC en Glory!
    De mix van kickboksen en MMA-gevechten binnen een Champions League-model maken het concept spannend, uniek en krachtig. Het model heeft dan ook een grote aantrekkingskracht op vechters van wereldformaat.

    In Duitsland, Nederland en België


    De vier kwalificatietoernooien werden/worden gehouden in Duitsland, Nederland en België, de finale zal op een A-locatie in Nederland plaatsvinden.

    Toernooistructuur A1 WCC Kickboksen

    Per kwalificatietoernooi zijn er twee zwaargewicht-kickbokspoules. In beide poules vechten vier vechters twee partijen. De winnaar van een poule gaat naar de finale. Verliezers zijn uitgeschakeld. Bij de zwaargewicht-kickbokspartijen zijn er dus acht winnaars die in de finale strijden om de A1 World Combat Cup, inclusief de hoofdprijs van 80.000 euro.
    De Finale wordt ook in een knock-*outsysteem gevochten en begint met kwartfinales, daarna halve finales en uiteindelijk de finale. De winnaar moet dus drie partijen winnen voor de titel.

    Toernooistructuur MMA1 WCC


    Binnen het MMA-gedeelte is er per kwalificatie-evenement één poule met vier MMA-vechters in de gewichtsklasse -*70 kg. Ook hier geldt dat alleen de winnaar zich kwalificeert voor de Finale. Over de vier kwalificatie-events zijn er dus vier winnaars. Middels hetzelfde knock-*outsysteem strijden de vier winnaars tijdens de finale om de MMA1 World Combat Cup en het prijzengeld van 40.000 euro.

    Komend weekend vind in Hasselt, België het derde kwalificatie toernooi plaats en wij mogen voor dit evenement gratis kaarten weg geven.

    Wil jij zaterdag naar dit evenement laat het dan in een reactie hieronder weten, winnaars worden morgenavond bekend gemaakt

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Omdat ik dan de 50 euro niet meer hoef van Kevin omdat PSV toen kampioen werd ipv Ajax


    op de vot dermit

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Top! Gebroeders Gunyar zijn goed bezig.
    Ik zie Errol Zimmerman op de poster staan maar was hij niet uitgeschakeld voor dit toernooi door 40 plusser Adnan Redžović?

  4. #4
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    Goedemiddag zou graag willen gaan laat me weten.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Nally View Post
    Goedemiddag zou graag willen gaan laat me weten.
    Stuur mij vandaag een PM en dan zorg ik dat je 2 kaarten krijgt

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Top! Gebroeders Gunyar zijn goed bezig.
    Ik zie Errol Zimmerman op de poster staan maar was hij niet uitgeschakeld voor dit toernooi door 40 plusser Adnan Redžović?
    Eindbaas interesse in 2 kaarten ?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Eindbaas interesse in 2 kaarten ?
    Dank Wheelie! Maar ik kan helaas niet.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Thnx mixfight en a1wcc!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Thnx mixfight en a1wcc!
    have fun, wordt een mooi gala

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    uitslagen? ik zien een filmpje voorbij komen waar Eroll iemand ko slaat

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •