MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Goed dat hij martijn de jong bij zich heeft, die gast zit er al jaren in en kan hem goed begeleiden tijdens zijn nieuwe avontuur.
    Ik wil meer nederlanders zien, en waar ik ook naar uitkijk is een goede thai die goed heeft leren worstelen en grappelen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik denk niet dat die bestaan

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Saki krijgt $72500 voor deze pot incl 50000 bonus en reebok. Dat is 10000 om te komen en 10000 om te winnen. Geen vetpot
    http://thesportsdaily.com/mma-manife...tendance-gate/

  4. #29
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Saki krijgt $72500 voor deze pot incl 50000 bonus en reebok. Dat is 10000 om te komen en 10000 om te winnen. Geen vetpot
    http://thesportsdaily.com/mma-manife...tendance-gate/
    Lager dan 10/10 gaat het in de UFC niet. Ik hoop dat hij tekengeld heeft gehad anders zou ik als ik hem was een andere manager gaan zoeken.

  5. #30
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Lager dan 10/10 gaat het in de UFC niet. Ik hoop dat hij tekengeld heeft gehad anders zou ik als ik hem was een andere manager gaan zoeken.
    Heeft niks met managen te maken, UFC betaalt gewoon weinig, zeker als het je 1e gevecht is in de organisatie. Er staan op deze hele kaart maar weinig uitschieters, alleen OSP.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Heeft niks met managen te maken, UFC betaalt gewoon weinig, zeker als het je 1e gevecht is in de organisatie. Er staan op deze hele kaart maar weinig uitschieters, alleen OSP.
    Saki kan met zijn staat van dienst in het kickboksen echt wel meer vragen dan 10/10 dus het heeft weldegelijk met managen te maken.

  7. #32
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Eigenlijk geloof ik ook niet dat hij zo weinig kreeg.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #33
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Saki kan met zijn staat van dienst in het kickboksen echt wel meer vragen dan 10/10 dus het heeft weldegelijk met managen te maken.
    UFC is een bedrijf en iedereen start onderaan de ladder. Ongeacht de staat van dienst in het kickboksen moet Saki zich eerst nog bewijzen in MMA, hij kwam met een 0-1 record binnen. Dan kan je echt niet zo hoog van de toren blazen als jij vindt.
    Ze hebben ongetwijfeld geprobeerd er meer uit te halen, maar het zat er gewoon (nog) niet in.

  9. #34
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Eigenlijk geloof ik ook niet dat hij zo weinig kreeg.
    x2
    It's okay to be white

  10. #35
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Eigenlijk geloof ik ook niet dat hij zo weinig kreeg.
    Misschien bouwt zijn vergoeding wel op per wedstrijd. Dat zou wel logisch zijn. Eerst zich bewijzen als MMAer en dan weten ze zeker dat hij het waard is om veel voor te betalen. We zullen het zien na zn volgende wedstrijd.
    ,,,,,
    (>.<)

  11. #36
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Hij ging weg bij Glory om het geld en dat hij de titelpartij niet kreeg. Dan gaat hij niet in de UFC tikken voor 10/10
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #37
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Hij ging weg bij Glory om het geld en dat hij de titelpartij niet kreeg. Dan gaat hij niet in de UFC tikken voor 10/10
    Ja dat maakt het wel ongeloofwaardig idd
    ,,,,,
    (>.<)

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Heel de wereld heeft zijn spectaculaire debuut gezien. Dana White twitterde: WOW dus ik denk dat het met de verdienste van Saki wel komt. Wat veel belangrijker is dat hij binnen is en dat zijn fan base weet dat hij bij de UFC zit. In Japan en Turkije is hij een super ster dus qua kijkcijfers een kanon. Dus hoe vaker hij wint hoe beter voor hem.Ik denk dat hij zich geen betere manager kan wensen dan Martijn de Jong.

  14. #39
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Heel de wereld heeft zijn spectaculaire debuut gezien. Dana White twitterde: WOW dus ik denk dat het met de verdienste van Saki wel komt. Wat veel belangrijker is dat hij binnen is en dat zijn fan base weet dat hij bij de UFC zit. In Japan en Turkije is hij een super ster dus qua kijkcijfers een kanon. Dus hoe vaker hij wint hoe beter voor hem.Ik denk dat hij zich geen betere manager kan wensen dan Martijn de Jong.
    Werk jij ook voor Golden Glory?
    ,,,,,
    (>.<)

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [QUOTE=ChingChong;1321468]Werk jij ook voor Golden Glory?[/QUOTE GG Powerrrrrrrrrrrrrrr

  16. #41
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Heel de wereld heeft zijn spectaculaire debuut gezien. Dana White twitterde: WOW dus ik denk dat het met de verdienste van Saki wel komt. Wat veel belangrijker is dat hij binnen is en dat zijn fan base weet dat hij bij de UFC zit. In Japan en Turkije is hij een super ster dus qua kijkcijfers een kanon. Dus hoe vaker hij wint hoe beter voor hem.Ik denk dat hij zich geen betere manager kan wensen dan Martijn de Jong.

    Met 8500 aanwezigen is Saki nog niet de publiekstrekker die je zou wensen in Japan...ik denk dat we Saki niet groter moeten maken dan hij is, maar stadions zal hij niet meer uitverkopen. Nouja, in Turkije misschien, maar da's logisch.
    It's okay to be white

  17. #42
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Met 8500 aanwezigen is Saki nog niet de publiekstrekker die je zou wensen in Japan...ik denk dat we Saki niet groter moeten maken dan hij is, maar stadions zal hij niet meer uitverkopen. Nouja, in Turkije misschien, maar da's logisch.
    Ik denk dat hij in Europa nog wel erg populair is. Als ie naar Nederland komt koop ik een kaartje.
    ,,,,,
    (>.<)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •