MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 154
  1. #126
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #127
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Heeft Nicky verrloren, heb het party gemist
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  3. #128
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Heeft Nicky verrloren, heb het party gemist
    Ja.

  4. #129
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb geen Ziggo, heeft iemand een geode stream link?

  5. #130
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Hesgoal.sc.

  6. #131
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Hesgoal.sc.
    Top, thanks!

  7. #132
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Wat een BAAS die Verhoeven.

  8. #133
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Kickass!

  9. #134
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Zo!!
    Die commentator snapt er wel niet veel van. De eerste ronde was idd voor Jamal, maar daarna was het echt Rico die het langzaam overnam en hij bleeft maar wouwelen dat Jamal nog steeds beter was tot ver in de derde ronde.
    Ik snap ook niet dat Rico zo weinig lowkicks maakte. Ik geloof dat Jamel er niet 1 geblokt heeft.

  10. #135
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Die klappen die Rico kreeg in ronde 1 en zo bleef staan.
    Respect en waardig kampioen momenteel,hij groeit per partij lijkt wel.

  11. #136
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Godver Rico, wat een vechtershart. Die eerste ronde kreeg die gast klappen...

    Dit zijn pas klassiekers hoor...
    It's okay to be white

  12. #137
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Zo!!
    Die commentator snapt er wel niet veel van. De eerste ronde was idd voor Jamal, maar daarna was het echt Rico die het langzaam overnam en hij bleeft maar wouwelen dat Jamal nog steeds beter was tot ver in de derde ronde.
    Ik snap ook niet dat Rico zo weinig lowkicks maakte. Ik geloof dat Jamel er niet 1 geblokt heeft.
    Ik snap niet waar ze die gozer vandaan hebben getoverd. Gast snapt echt helemaal niets van het spelletje. Enorm hinderlijk. Tis wel knap, je geld verdienen met iets waar je de ballen geen verstand van hebt.

    T was geen hoge school kickboksen wat we zagen. Ook Duut die bijna geen enkele lowkick geeft en zelfde bij Rico. T was allemaal maar beuken en hopen dat je hem een keer vol raakt.

  13. #138
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Zo!!
    Die commentator snapt er wel niet veel van. De eerste ronde was idd voor Jamal, maar daarna was het echt Rico die het langzaam overnam en hij bleeft maar wouwelen dat Jamal nog steeds beter was tot ver in de derde ronde.
    Ik snap ook niet dat Rico zo weinig lowkicks maakte. Ik geloof dat Jamel er niet 1 geblokt heeft.
    Of bedoel je dat jij er weinig van snapt. 2e ronde was duidelijk voor Jamal! De jury besloot, verbaaazingwekkend!, anders. 3e ronde ging gelijk op met lichte voordeel voor Jamal. Tevens verdiende Rico10 tellen na een terechte knock down van Jamal. Kreeg hij ook niet. Allemaal weer voordeel voordeel voor de Thuis-speler. Neemt niet weg dat Ricoh terecht heeft gewonnen

  14. #139
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Rico vs Jamal.. wat een leuke beukpartij!! Spannend ook. Wat een conditie beest die Rico zeg, harde kin ook, dekking hoog. 1 en 2de ronde waren sowieso voor Jamal.
    Ik dacht een knockdown te zien bij Rico maar blijkbaar was het niet zo volgens die rooie scheids...
    Volgende keer beter voor JBS. Ik hoop voor hem dat hij sterker en gemotiveerd terugkomt.
    Rico is momenteel een machine. Jammer dat er te weinig competitie is in de heavyweights.
    Maar Rico vs Guto zou ik wel willen zien misschien in Glory 53 Brasil?
    Badr komt ook terug in maart.. ik denk een opwarm partij.

    Helaas voor Michael Duut, hij deed te weinig.
    Die Thai was toch een maatje te groot voor Zouggary, wat een K.O. Die Thai had het van Roosmalen al lastig gemaakt in Glory 41.
    Holzken zou toch misschien gaan nadenken om van gym te veranderen hij wordt steeds minder. Was te passief.. jammer had graag gezien dat hij gewonnen had.
    Londt vs Marshall tja dit dacht ik al. Die pens moet weg bij Londt, ik hoop voor hem dat 2018 een betere sportieve jaar wordt en dat hij meer combinaties zal geven in zijn toekomstige partijen en aan een betere conditie gaat werken.
    Die Tyjani komt er nog wel. Die Bulgaar van Mikes Gym was goed!

    Leuke fightcard.. Ahoy was uitverkocht.
    Veel mensen hebben gekeken als ik het zo zie op sociale media en in mijn omgeving.
    Last edited by Eindbaas; 10-12-2017 at 09:31.

  15. #140
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Of bedoel je dat jij er weinig van snapt. 2e ronde was duidelijk voor Jamal! De jury besloot, verbaaazingwekkend!, anders. 3e ronde ging gelijk op met lichte voordeel voor Jamal. Tevens verdiende Rico10 tellen na een terechte knock down van Jamal. Kreeg hij ook niet. Allemaal weer voordeel voordeel voor de Thuis-speler. Neemt niet weg dat Ricoh terecht heeft gewonnen
    Onzin; 1 goede ronde en de rest in de achteruit en hopen dat je kunt counteren. Rico snapt de regels van Glory helemaal en maakt er maximaal gebruik van.Remy zei het voor de wedstrijd ook al; het lijkt wel of veel kickboksers trainen voor 1 a 2 rondes. Duut heeft allemaal vet over de broek heen hangen; Jamal tot over zijn enkels. Zorg nou gewoon dat je je voeding op orde hebt en dat je er klaar voor bent als je de ring in stapt. Kunnen die MMA'ers ook allemaal.

  16. #141
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Conditie was bij hoop vechters echt slecht. Mijn conditie is ook niet top maar ik ben geen prof wedstrijd vechter.
    Huidige generatie zie ik ook weinig combinaties maken met stoten en trappen.

  17. #142
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Of bedoel je dat jij er weinig van snapt. 2e ronde was duidelijk voor Jamal! De jury besloot, verbaaazingwekkend!, anders. 3e ronde ging gelijk op met lichte voordeel voor Jamal. Tevens verdiende Rico10 tellen na een terechte knock down van Jamal. Kreeg hij ook niet. Allemaal weer voordeel voordeel voor de Thuis-speler. Neemt niet weg dat Ricoh terecht heeft gewonnen
    10 tellen na een knock down... Jaja, jij snapt het wel...

  18. #143
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het een mooie spannende partij, ik vond dat ze beide goed vochten.
    Alleen ik mis de laatste tijd afronden met lowkicks in het kickboksen, ik denk dat veel vechters niet zo hard zijn als de trappers van vroeger, denk aan aerts hoost die waren niet bang om op blocks te trappen.

  19. #144
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik hoop dat Jamal zo door blijft trainen want het was al 5 keer beter dan afgelopen keer. Dus echt fit worden, niet schijnfit. Dan kan hij ook wat technischer gaan vechten en minimaal 3 ronde voluit beuken. Dan is hij heel gevaarlijk.

  20. #145
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Al met al een top gala. Veel k.o.'s etc.

    Matchmaking kan nog altijd strakker!

  21. #146
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Inderdaad zeer goede partijen en strak lopend gala. Ahoy is ook een mooie locatie hiervoor, in de ArenA ga je geen kut zien als je niet aan de ring zit.

    Meest teleurstellend vond ik Holzken, ik had het idee dat Nabiyev niet wist wat 'm overkwam. Die voelde zich in de speeltuin...
    Verder klote voor Zouggarry, wat een zware KO zeg..hopen dat ie er niet teveel aan overhoudt.
    It's okay to be white

  22. #147
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Als Jamal blijft samenwerken met Andrew Houtveen en samen met Nick Hemmers wat meer aan zijn conditie, bokstechniek en lowkicks gaat doen dan zie ik hem over twee jaar weer goed met de titel strijden.Hij zal veel meer kans maken. In de tussentijd zijn partijen blijven winnen. Gewoon blijven ontwikkelen dat doet Rico ook.

    Klote voor die lange Yousri stond twee rondes voor.. Misschien een rematch in Brazilië?

    Wat vinden jullie van Rico Verhoeven vs Guto Inocente?

  23. #148
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Rico vs Jamal.. wat een leuke beukpartij!! Spannend ook. Wat een conditie beest die Rico zeg, harde kin ook, dekking hoog. 1 en 2de ronde waren sowieso voor Jamal.
    Ik dacht een knockdown te zien bij Rico maar blijkbaar was het niet zo volgens die rooie scheids...
    Volgende keer beter voor JBS. Ik hoop voor hem dat hij sterker en gemotiveerd terugkomt.
    Rico is momenteel een machine. Jammer dat er te weinig competitie is in de heavyweights.
    Maar Rico vs Guto zou ik wel willen zien misschien in Glory 53 Brasil?
    Badr komt ook terug in maart.. ik denk een opwarm partij.

    Helaas voor Michael Duut, hij deed te weinig.
    Die Thai was toch een maatje te groot voor Zouggary, wat een K.O. Die Thai had het van Roosmalen al lastig gemaakt in Glory 41.
    Holzken zou toch misschien gaan nadenken om van gym te veranderen hij wordt steeds minder. Was te passief.. jammer had graag gezien dat hij gewonnen had.
    Londt vs Marshall tja dit dacht ik al. Die pens moet weg bij Londt, ik hoop voor hem dat 2018 een betere sportieve jaar wordt en dat hij meer combinaties zal geven in zijn toekomstige partijen en aan een betere conditie gaat werken.
    Die Tyjani komt er nog wel. Die Bulgaar van Mikes Gym was goed!
    Word lastig mbt Holzken, die heeft een eigen gym maar heb heen idee met wie hij zich allemaal voorbereid. Los van sportscholen zie je vaak dat vechters elders bijv ergens sparren als voorbereiding zoals Rico in het verleden deed in Utrecht.

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Leuke fightcard.. Ahoy was uitverkocht.
    Veel mensen hebben gekeken als ik het zo zie op sociale media en in mijn omgeving.
    Het leefde zeker, zelfs de NOS bericht tegenwoordig omtrent het kickboksen. Wie had dat kunnen denken?

  24. #149
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Trainde Nieky eerst niet bij Siam Gym?

  25. #150
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Trainde Nieky eerst niet bij Siam Gym?
    Ja daar heeft hij wel getraind daarvoor ook bij Mike’s gym volgens mij.
    Maar ben ik de enige due vind dat het kickboxen bij nieky achteruit is gegaan sinds hij ook aan het boxen is.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •