MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 62
  1. #26
    Join Date
    May 2013
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    nope Gegard Mousasi def. Alexander Shlemenko by unanimous decision (29-28 x3)
    Dat 3x betekent dat 3 juryleden de uitslag 29-28 hebben staan. Als ze alle ronden aan Mousasi hadden gegeven was het 30-27 geweest.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Dit was niet de beste Mousasi, maar dat was ook de verdienste van Shlemenko. Het was een kiele kiele uitslag, maar vind wel dat Mousasi terecht gewonnen heeft. Ronde 1 en 2 Mousasi, 3 Shlemenko.
    Last edited by Knoopwafel; 21-10-2017 at 16:54.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ronde 1 en 2 van mousasi. Het is een MMA partij. Mousasi is nooit in gevaar geweest en heeft shlemenko in ronde 1 en 2 bijna in een sub gezet. COntroleerde beide rondes grotendeels op de grond. NIks geen robbery
    Home mtk-gym.nl


  4. #29
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Prima resultaat! Goed zo Gegard, deze pakken en dan de UFC! Ik wil jou daar weer zien knallen.

  5. #30
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Gegard vocht 2 rondes met één oog, knappe overwinning dus.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  6. #31
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Gegard vocht 2 rondes met één oog, knappe overwinning dus.
    Na de eerste min van ronde 1 was zijn oog al dicht, bijna 3 rondes met een dicht oog gevochten `Chapeau!

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Oogkas gebroken lees ik her en der.

  8. #33
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Prima resultaat! Goed zo Gegard, deze pakken en dan de UFC! Ik wil jou daar weer zien knallen.
    dat zal denk ik niet meer gebeuren. blijft sowieso 2,5 jaar bij bellator. daarna misschien met pensioen. bellator titel pakken in middelweight en lhw

  9. #34
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    2,5 jaar? Hij heeft een contract voor 5 partijen en heeft er al 1 gedraaid dus. Ik denk dat als hij snel heelt en de rest gewoon afwerkt zoals altijd (namelijk zonder schade) dat hij met anderhalf jaar klaar is.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #35
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    2,5 jaar? Hij heeft een contract voor 5 partijen en heeft er al 1 gedraaid dus. Ik denk dat als hij snel heelt en de rest gewoon afwerkt zoals altijd (namelijk zonder schade) dat hij met anderhalf jaar klaar is.
    z'n contract duurt 28 maanden, naast de 6 gevechten..hij's al wat ouder, dus lekker rustig aan

    It's okay to be white

  11. #36
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    Mooie win van Costello van Steenis!

  12. #37
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.028
    vCash
    126000

    Default

    Is die partij van constello ergens te zien?

  13. #38
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    nope Gegard Mousasi def. Alexander Shlemenko by unanimous decision (29-28 x3)
    Haha eigenwijze. Begrijpt niet helemaal hoe het werkt. 2 rondes mousasi en 1 ronde Schlekenko. Daarom 29-28 mousasi

  14. #39
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Is die partij van constello ergens te zien?

    http://bellator.spike.com/fight/5k9q...lo-van-steenis

  15. #40
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeffrey1976 View Post
    Hoewel ik een heel groot van ben van Mousasi en erg blij bent dat hij heeft gewonnen, moet ik zeggen dat de uitslag erg discutabel is.
    1e ronde was erg overduidelijk voor Mousasi, 2e voor de rus, maar de 3e was ook duidelijk voor de rus in mijn ogen. Wat vinden jullie?
    Dat je niet van van Mousasi kan zijn 😂

  16. #41
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Ik ben blij dat Mousasi gewonnen heeft, maar je moet wel door een oranje bril kijken als je deze partij in zijn voordeel wil scoren hoor. 2de en 3de ronde was Schlemenko de betere.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Tweede ronde kon beide kanten op. Staand was de Rus beter maar kwam niet overtuigend door. Mousasi krijgt de takedown en domineert maar komt ook niet tot iets. Blijkbaar weegt de dominantie zwaarder dan het staande gedeelte.
    De laatste ronde was duidelijk voor de Rus maar blijkbaar niet genoeg voor een 10 8 ronde.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Big ben mcarthy was heel duidelijk dat Mousasi de 2e ronde ook had gewonnen

  19. #44
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Wat een hoop nitwits hier hahaha...
    Ja Man Ja

  20. #45
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Eerste ronde duidelijk voor Mousasi, tweede ronde iets minder duidelijk maar ik had hem ook aan Mousasi gegeven, derde ronde duidelijk voor de Rus.

    Slim uitgevochten met 1 oog.
    Die Mousasi is een beest, tweeënhalve ronde maar 1 oog hebben en niet gefinisht worden. Topper. Nu die titel.
    En al dat negatieve gelul op andere fora over Mousasi zijn allemaal van die ufc fan boys, kleuters en trollen.

  21. #46
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  22. #47
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post

    Toch z'n oogkas gebroken...gaat een tijdje duren voordat ie weer terug is. Hopelijk redt hij het voor maart...
    Verder, bizar interview zeg, al dat smack-talk gaat 'm niet zo goed af, zelfs Ariel moet erom lachen. Erg leuk dat ie z'n fans zo afbrandt.
    It's okay to be white

  23. #48
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Haha eigenwijze. Begrijpt niet helemaal hoe het werkt. 2 rondes mousasi en 1 ronde Schlekenko. Daarom 29-28 mousasi
    Een jurylid scoort een ronde 10-9 tenzij 1 van beiden extreem dominant is, dan scoort hij een 10-8.

    In dit geval 2 rondes voor mousasi en eentje voor Schlemenko.
    1e ronde 10-9 Mous
    2e ronde 10-9 Mous
    3e ronde 9-10 Schlem
    Dus elk jurylid scoorde 29-28 in het voordeel van Mousasi.

    Als het een split decision is zeggen ze bijvoorbeeld dat 2 juryleden 29-28 scoorden en eentje 28-29.

    Duidelijk ?

  24. #49
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Bert Kops View Post
    Wat een hoop nitwits hier hahaha...
    Dus omdat ik die 2de ronde net iets anders scoor dan jij hem voor je pupil scoort ben ik een nitwit? (ik neem aan dat de mensen die Schlemenko als winnaar zagen de "nitwits" zijn?

    Ik gun Gegard echt al het succes in de wereld en nogmaals, ben blij dat hij de winst heeft gekregen. maar persoonlijk vond ik dat Schlemenko genoeg had gedaan om die 2de ronde op zijn naam te krijgen. Heb de partij nu voor een 2de keer bekeken en achteraf vond ik de ronde iets closer dan ik hem de eerste keer beoordeelde, maar vond hem nog steeds licht in het voordeel voor de rus.
    Het gezeur over dat de Rus bestolen is, is natuurlijk onzin. Als een partij zo close is, en 3 juryleden zien het precies het zelfde, dan is er niks op aan te merken aan de uitslag.




    Verder wil ik nog even de prestatie van Costello prijzen, Debuut maken op het hoogste niveau en dan zo een een brute finish scoren is geweldig. Costello is een jongen die ik jaren geleden een keer aan het werk zag op een grappling toernooi in Rotterdam, waar hij domineerde, maar helaas gediskwalificeerd werd door een slam. Hij viel me wel op door zijn kracht en explosiviteit qua uiterlijk lijkt hij op een hele goede vriend van me. Ik weet dat het een rare reden is, maar daardoor ben ik hem een beetje blijven volgen. Ik hoop dat dit pas het begin is van een mooie succesvolle carrière.

  25. #50
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Dus omdat ik die 2de ronde net iets anders scoor dan jij hem voor je pupil scoort ben ik een nitwit? (ik neem aan dat de mensen die Schlemenko als winnaar zagen de "nitwits" zijn?

    Ik gun Gegard echt al het succes in de wereld en nogmaals, ben blij dat hij de winst heeft gekregen. maar persoonlijk vond ik dat Schlemenko genoeg had gedaan om die 2de ronde op zijn naam te krijgen. Heb de partij nu voor een 2de keer bekeken en achteraf vond ik de ronde iets closer dan ik hem de eerste keer beoordeelde, maar vond hem nog steeds licht in het voordeel voor de rus.
    Het gezeur over dat de Rus bestolen is, is natuurlijk onzin. Als een partij zo close is, en 3 juryleden zien het precies het zelfde, dan is er niks op aan te merken aan de uitslag.
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ik denk dat de heer Kops (voor wie ik veel respect heb) nog uit de tijd komt dat er vaak maar 1 autoriteit was en iedereen daar naar diende te luisteren.
    Gegard zijn oogkas aan puin en de winst over de streep trekken is een puike prestatie maar het was close. En wanneer een uitslag close is, dan is er in een jurysport altijd discussie.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •