MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Alistair Overeem krijgt titelgevecht bij winst op Francis Ngannou

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik geloof niet dat hij Stipe ooit nog verslaat. Die Ngannou is een vraagteken.

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk dat het zeker wel kan. Ik blijf me vasthouden aan het feit dat hij Stipe op zijn knietjes had.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Snap er niets van , heeft absoluut niet gewonnen van Werdum en zou absoluut geen waardige kampioen zijn .

  7. #7
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Snap er niets van , heeft absoluut niet gewonnen van Werdum en zou absoluut geen waardige kampioen zijn .
    Jou kunnen we dus überhaupt niet serieus nemen.

    Ik geloof niet dat hij Stipe ooit nog verslaat. Die Ngannou is een vraagteken.
    Waarom denk je dat? Hij was toch gewoon aan de betere hand?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #8
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Snap er niets van , heeft absoluut niet gewonnen van Werdum en zou absoluut geen waardige kampioen zijn .
    Je hebt gelijk ..... je snapt er idd niets van

  9. #9
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Overeem voelde Stipe tappen

  10. #10
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond hem ook niet kansloos, hij had stipe bijna te pakken.
    Alleen zijn guard was echt zwak tenminste daar leek het op, ik denk dat hij meer had kunnen doen om geen klappen te krijgen in de guard misschien meer beweging, wegduwen met zijn benen of een leglock poging om in ieder geval uit de positie van klappen ontvangen te ontsnappen.

    Maarja het blijft makkelijk praten natuurlijk.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Stipe voelde tikkies van Struve

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Jou kunnen we dus überhaupt niet serieus nemen.


    Waarom denk je dat? Hij was toch gewoon aan de betere hand?
    Punchers chance heeft bijna iedereen wel. Maar als je kijkt naar hoe snel Overeem op was(mentaal en fysiek) in een gevecht van 5 rondes lijkt het me duidelijk dat hij Stipe's druk niet aankan, en reken erop dat hij zo blijft aanvallen in een rematch. De man is een sloopkogel geworden.

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Punchers change is natuurlijk niet bij iedereen gelijk. Daar komen skills toch ook om de hoek kijken.

  14. #14
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Punchers chance heeft bijna iedereen wel. Maar als je kijkt naar hoe snel Overeem op was(mentaal en fysiek) in een gevecht van 5 rondes lijkt het me duidelijk dat hij Stipe's druk niet aankan, en reken erop dat hij zo blijft aanvallen in een rematch. De man is een sloopkogel geworden.
    Opzicht je heb je een punt. Ding is wel dat we Stipe ook niet echt vijf rondes hebben zien gaan behalve die ene keer tegen JDS. Werdum was snel klaar, JDS 2 was ook snel klaar, evenals Arlovski en Overeem.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Als ik die partij van Overeem vs Stipe weer zie, snap ik er nog steeds geen reet van. In Pride had hij zowel Igor als Belfort te pakken met z'n choke, hoe liet hij deze gaan? Heeft dat toch met olie, zweet of vaseline te maken? Hij had die belt op een haar na gepakt.. Overigens denk ik dat hij niet meer opgewassen is tegen Stipe (mochten ze elkaar weer treffen)

  16. #16
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by Down under View Post
    Als ik die partij van Overeem vs Stipe weer zie, snap ik er nog steeds geen reet van. In Pride had hij zowel Igor als Belfort te pakken met z'n choke, hoe liet hij deze gaan? Heeft dat toch met olie, zweet of vaseline te maken? Hij had die belt op een haar na gepakt.. Overigens denk ik dat hij niet meer opgewassen is tegen Stipe (mochten ze elkaar weer treffen)
    Die guillotine was gewoon zonder enige overtuiging aangezet.
    Denk dat het eerder mentaal is, dan dat het met substanties of zweet te maken heeft te maken.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    I cleary felt the tap

  18. #18
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Die guillotine was gewoon zonder enige overtuiging aangezet.
    Denk dat het eerder mentaal is, dan dat het met substanties of zweet te maken heeft te maken.
    Iets mentaals als in; ik wil niet te hard knijpen want zometeen win ik perongeluk? Of mentaal als in; ik wil hem geen pijn doen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  19. #19
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    De een tapt al bij een halve choke de andere wacht tot hij bijna slaapt, in de scrammble was ook niet echt goed te zien of hij hem echt diep had zitten en goed vast had. Het was ook een fractie van een seconde beslissing, wat mij betreft had hij beter voor de ground and pound moeten gaan gezien stipe aangeslagen was.

  20. #20
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=T15Boxing;1321719]Punchers chance heeft bijna iedereen wel. Maar als je kijkt naar hoe snel Overeem op was(mentaal en fysiek) in een gevecht van 5 rondes lijkt het me duidelijk dat hij Stipe's druk niet aankan, en reken erop dat hij zo blijft aanvallen in een rematch. De man is een sloopkogel geworden.

    X2 denk dat 5 rondes niet gaat worden tegen miocic. Moet in 1 ronde gebeuren. Pressure vechters heeft hij nooit goed tegen gedaan. Valesquez en miocic zijn terribLe match ups voor hem. Rest vd hw divisie verslaat hij. Ngannou valt nog te bezien.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •