MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC 216 | Results **Spoiler**

    Tony Ferguson def. Kevin Lee by submission (triangle choke). Round 3, 4:02 – for interim lightweight title
    Demetrious Johnson def. Ray Borg by submission (armbar). Round 5, 3:15 – for flyweight title
    Fabricio Werdum def. Walt Harris by submission (armbar). Round 1, 1:05
    Mara Romero Borella def. Kalindra Faria by submission (rear-naked choke). Round 1, 2:54
    Beneil Dariush vs. Evan Dunham ruled a majority draw (29-28, 28-28, 28-28)
    Cody Stamann def. Tom Duquesnoy by split decision (29-28, 28-29, 30-27)
    Lando Vannata vs. Bobby Green ruled a split draw (29-27, 27-29, 28-28)
    Poliana Botelho def. Pearl Gonzalez by unanimous decision (30-27 x 3)
    Matt Schnell def. Marco Beltran by unanimous decision (30-27, 29-28, 30-27)
    John Moraga def. Magomed Bibulatov by knockout (punch). Round 1, 1:38
    Brad Tavares def. Thales Leites by unanimous decision (30-27, 30-26, 30-26)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Krijg ik mn Lewis geld terug?

    -edit- ja dus
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #7
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    wat een slechte partij zeg Lee vs Ferguson alle 2 een heel slordige stand up , Ferguson vs mcgregor als die partij komt word het een makkelijke overwinning voor mcgregor a la alvares en aldo .

  8. #8
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    wat een slechte partij zeg Lee vs Ferguson alle 2 een heel slordige stand up , Ferguson vs mcgregor als die partij komt word het een makkelijke overwinning voor mcgregor a la alvares en aldo .
    Dat valt reuze mee, ferguson wachtte gewoon slim af en nam zijn tijd, als mcgregor tegen ferguson gaat wordt hij opgegeten.
    Aldo en alvarez 2 kleinere vechters is een misplaatste vergelijking, ik zou eerder een vergelijking met diaz maken maar dan een veel betere versie.
    Hij heeft gewoon een zware probleem, en dat is waarom ik denk dat hij zijn titel niet gaat verdedigen.

  9. #9
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    10th planet bjj is heel effectief voor mma met die rubberguard, mooie grappeling trouwens op de maincard.
    De submission van werdum mighty mouse pffff die was ook erg en natuurlijk el cucuy, prachtig man.

  10. #10
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    'k snap alleen niet dat Borg van DJ wegdraait bij die armklem. Dat zie ik vaak bij MMA, maar bij judo heb ik juist geleerd om naar m'n tegenstander toe te draaien om de elleboog te ontlasten en zo terug te trekken...

    Ik begrijp dat ie weg wilt draaien, maar dan doet ie dat op een volledig verkeerde manier toch?
    It's okay to be white

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Dat valt reuze mee, ferguson wachtte gewoon slim af en nam zijn tijd, als mcgregor tegen ferguson gaat wordt hij opgegeten.
    Aldo en alvarez 2 kleinere vechters is een misplaatste vergelijking, ik zou eerder een vergelijking met diaz maken maar dan een veel betere versie.
    Hij heeft gewoon een zware probleem, en dat is waarom ik denk dat hij zijn titel niet gaat verdedigen.
    Eens!

  12. #12
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Dat valt reuze mee, ferguson wachtte gewoon slim af en nam zijn tijd, als mcgregor tegen ferguson gaat wordt hij opgegeten.en.
    😂😂😂 lol

    We zullen zien Ferguson zijn stand up is echt heel slordig en slecht en valt precies in het straatje van mcg. Ferguson beweegt niet komt alleen rechtdoor

  13. #13
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    😂😂😂 lol

    We zullen zien Ferguson zijn stand up is echt heel slordig en slecht en valt precies in het straatje van mcg. Ferguson beweegt niet komt alleen rechtdoor

    Heb je zijn jab gezien toen hij zijn afstand begon te vinden? Is hij te raken jawel alhoewel viel dat gisteren mee.
    Aan de andere kant heeft hij een sterke kin, zijn cardio is 100 keer beter dan die van conor en op de grond laat hij niks van hem over.

    Enige wat mcgregor heeft is zijn linkerhand wat tot 2 keer toe niet genoeg was om diaz te stoppen.

  14. #14
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ferguson is goed op de grond maar echt niet beter dan Diaz, die pakte conor ook niet op de grond.

    Daarbij, Ferguson wordt vaak geraakt, is vaak aangeslagen (RDA, Lee, Barbossa, Vannata) en sorry hoor, als McGregor hem raakt, is het gewoon klaar. Dat is met allemaal.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    wat een slechte partij zeg Lee vs Ferguson alle 2 een heel slordige stand up , Ferguson vs mcgregor als die partij komt word het een makkelijke overwinning voor mcgregor a la alvares en aldo .
    Lol
    Ik vond het een toffe partij hoor!
    En mij viel vooral op dat Fergusson echt wat kan hebben. Hij maakt een goeie kans tegen Connor en weet wel zeker dat hij meer dan Connor kan hebben.
    Kevin Lee verbaasde me positief hij nam staand iets te veel risico maar op de grond vond ik em super!
    Vond die armklem eerder het aftikken waard dan die triangle.


    Ps Mighty mouse is GOD of fighting Period !!

    GOAT

  16. #16
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Bij judo mag je niet slaan A niffauwwww 😂
    Vraag maar aan Ronda

  17. #17
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ferguson is goed op de grond maar echt niet beter dan Diaz, die pakte conor ook niet op de grond.

    Daarbij, Ferguson wordt vaak geraakt, is vaak aangeslagen (RDA, Lee, Barbossa, Vannata) en sorry hoor, als McGregor hem raakt, is het gewoon klaar. Dat is met allemaal.

    Dus diaz is beter als ferguson.
    Heb je gezien hoeveel submissions ferguson heeft? Hij heeft kevin lee vanuit zijn guard gedomineerd, iedereen weet wat lee normaal gesproken doet met zijn tegenstanders als hij ze heeft op de grond? Hij wordt wel vaak geraakt maar je hoeft er niet meteen vaak aangeslagen van te maken.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Dus diaz is beter als ferguson.
    Heb je gezien hoeveel submissions ferguson heeft? Hij heeft kevin lee vanuit zijn guard gedomineerd, iedereen weet wat lee normaal gesproken doet met zijn tegenstanders als hij ze heeft op de grond? Hij wordt wel vaak geraakt maar je hoeft er niet meteen vaak aangeslagen van te maken.
    Hij is dus wel vaak aangeslagen. Kijk maar terug. En ja Diaz is beter dan Ferguson op de grond. Diaz is al jaren black belt en Ferguson is Brown belt. Black >Brown belt

  19. #19
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Dus diaz is beter als ferguson.
    Heb je gezien hoeveel submissions ferguson heeft? Hij heeft kevin lee vanuit zijn guard gedomineerd, iedereen weet wat lee normaal gesproken doet met zijn tegenstanders als hij ze heeft op de grond? Hij wordt wel vaak geraakt maar je hoeft er niet meteen vaak aangeslagen van te maken.

    Fergusson is beter dan Diaz.
    Op de grond weet ik niet maar hij is zeker een betere vechter dan Diaz.

  20. #20
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Hij is dus wel vaak aangeslagen. Kijk maar terug. En ja Diaz is beter dan Ferguson op de grond. Diaz is al jaren black belt en Ferguson is Brown belt. Black >Brown belt
    Dat diaz een black belt is weet mijn mijn oma zelfs, wij kijken niet alleen naar blackbelts of niet wij kijken naar winst via submissions en hoe goed iemand van zijn guard is etc, ik zeg niet dat hij beter als diaz is op de grond maar het is echt iets wat ter discussie staat wat mij betreft, gezien ferguson zijn submissions en dingen die hij laat zien op de grond.

    Zelfs zijn tegenstanders zeggen dat hij een harde kin, analisten idem dito , in de partij van vanada was hij aangeslagen de partij tegen barbosa moet ik ff terug kijken, tegen rda zeker niet die heb ik pas nog gezien het was een harde partij waar hij veel tikken kreeg en ook veel gaf net als bij barboza maar ik zag hem geen enkele keer aangeslagen.

    Misschien kun je nog een paar momenten op noemen omdat je zegt dat hij vaak aangeslagen is, dan kan ik dat even nakijken misschien heb je gelijk maar dan vind ik het wel raar dat iedereen zegt dat hij een kin heeft dan, ik bedoel je kan geen kin hebben en vaak aangeslagen zijn.
    Last edited by tarantula; 08-10-2017 at 19:24.

  21. #21
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Dat diaz een black belt is weet mijn mijn oma zelfs, wij kijken niet alleen naar blackbelts of niet wij kijken naar winst via submissions en hoe goed iemand van zijn guard is etc, ik zeg niet dat hij beter als diaz is op de grond maar het is echt iets wat ter discussie staat wat mij betreft, gezien ferguson zijn submissions en dingen die hij laat zien op de grond.

    Zelfs zijn tegenstanders zeggen dat hij een harde kin, analisten idem dito , in de partij van vanada was hij aangeslagen de partij tegen barbosa moet ik ff terug kijken, tegen rda zeker niet die heb ik pas nog gezien het was een harde partij waar hij veel tikken kreeg en ook veel gaf net als bij barboza maar ik zag hem geen enkele keer aangeslagen.

    Misschien kun je nog een paar momenten op noemen omdat je zegt dat hij vaak aangeslagen is, dan kan ik dat even nakijken misschien heb je gelijk maar dan vind ik het wel raar dat iedereen zegt dat hij een kin heeft dan, ik bedoel je kan geen kin hebben en vaak aangeslagen zijn.
    Idd geen vergelijking. Diaz en ferguson. Ferguson Is een veel betere vechter. Gaat ook nergens over. 10 partijen( laatste 20 partijen 1x loss op beslissing)ongeslagen en nu pas de interim titel. Gaat MC gregor ook echt niet tegen redden.

    En idd ik hen ferguson ook nog nooit aangeslagen gezien. Laat staan dat hij neer ging

  22. #22
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Diaz heeft inderdaad helemaal geen chin. Haha wat een onzin.

    Dat Mcgregor het niet gaat redden is ook iets wat ik elke week terug lees, toch gek dat die jongen twee belts heeft in twee gewichtsklasses en iedereen knock out slaat (behalve Diaz zonder chin).
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  23. #23
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Diaz heeft inderdaad helemaal geen chin. Haha wat een onzin.

    Dat Mcgregor het niet gaat redden is ook iets wat ik elke week terug lees, toch gek dat die jongen twee belts heeft in twee gewichtsklasses en iedereen knock out slaat (behalve Diaz zonder chin).
    Lol je snapt wel dat na alles wat er gezegd is en met name the fightrecords van alle genoemde vechters. Het heel raar klinkt dat je zegt “toch gek dat die jongen twee belts heeft in twee gewichtsklasses en iedereen knock out slaat”
    Het gaat nu om de 155lbs gewichtsklasse
    Waarin Fergusson 10-0 staat en Mcgregor 2-1. En tegen diaz en alvarez heeft gevochten.
    Beide heren vind ik absoluut geen top5.
    Maar je zal wel fan zijn iets anders kan ik me niet echt bedenken.

    Kijk sloopt Connor Fergusson, Lee en Khabib dan is hij gewoon echt oprecht de beste 155lbs’er voordien mag je dat niet eens denken.
    Dat hij de titel heeft met een record van 2-1 zegt meer over de Ufc dan over mcgreggor.

    Khabib
    Fergusson
    Lee
    zijn de top3 van 155

    Mcgregor zit vlak onder Diaz ergens.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Waarin Fergusson 10-0 staat en Mcgregor 2-1.
    fake news

    Daarbij is het gewoon een feit dat Mcgregor de kampioen is en tot anders bewezen dus de beste van de divisie is. Daar kan je toch geen discussie over starten?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  25. #25
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Diaz heeft inderdaad helemaal geen chin. Haha wat een onzin.

    Dat Mcgregor het niet gaat redden is ook iets wat ik elke week terug lees, toch gek dat die jongen twee belts heeft in twee gewichtsklasses en iedereen knock out slaat (behalve Diaz zonder chin).
    Ik wacht nog steeds op een antwoord zodat ik kan bevestigen dat wat je beweerde klopte of niet. Wie heeft beweert dat diaz geen chin heeft?
    Probeer objectief te blijven aub.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •