MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 88 of 88
  1. #76
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het wedkantoor is inmiddels open voor de GEHELE CARD van UFC 219!!

    klik hier


    Fijne Kerstdagen aan alle forumbroeders
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #77
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Gevechten tegen McGregor moet je niet meetellen, want die brengen gewoon veel meer in het laatje voor de UFC.Ben helemaal vóór hogere salarissen voor vechters, maar 15 miljoen voor een gevecht tegen Woodley is een absurd bedrag en ook niet fair voor z'n collega vechters op de rest van de kaart.
    Waarom ?
    Diaz 1 van de populairste vechters tegen the champ.... why not ??
    Gaat om wat er in het laadje komt. Dus et kan makkelijk.

  3. #78
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wat zijn jullie voorspellingen heren?
    Mijne zijn:
    Cyborg
    Khabib
    Calvillo
    Condit

    Verder ken ik niemand op de card
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #79
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik vind het zeer teleurstellend voor een eindejaars-UFC.

  5. #80
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik vind het zeer teleurstellend voor een eindejaars-UFC.
    We zijn de afgelopen jaren qua matchups ook flink verwend. Denk aan eind vorig jaar met drie events op rij of ufc 200 in midden dit jaar. Welke matchups had je graag nog gezien zo eind voor het jaar?

  6. #81
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik bedoel het ook minder negatief dan het nu lijkt, ik had het woordje ''zeer'' eigenlijk weg moeten laten.
    Het zou leuk geweest zijn als we een gevecht van het kaliber Mcgregor - Fergusson/Khabib ertussen hadden gehad. Met een beetje betere planning zouden we ook de HW-titel wel gezien kunnen hebben. Als ik Ngannou was geweest had ik deze partij zelfs aangepakt.
    Maar verder is het inderdaad lastig, al vind ik de undercard ook erg zwak.

  7. #82
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Waar Rousey vroeger een echte superster was, worden de vrouwen main events ondertussen op de ppv's gezet die door de UFC als ''verloren'' worden beschouwd. Net als Mighty Mouse.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #83
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Jammer ook dat Saki uitgevallen is. Dat is wel iemand waar ik weer naar uitkijk.

  9. #84
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Khabib heeft z'n gewicht zowaar gehaald.

    It's okay to be white

  10. #85
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    In de mma wereld wordt hier ook een big deal van gemaakt, vele hebben hun feiten niet op een rij zoals bisping die zei dat hij twee keer zijn gewicht heeft gemist voor de ontmoeting met ferguson.

    Dit is absoluut niet waar, de eerste ontmoeting heeft ferguson 9 dagen voor het gevecht afgezegd vanwege een blessure hij werd toen vervangen door horcher. Wat wel zo is, is dat habib een paar keer eruit lag door blessures dat was toen pettis kampioen was, hij stond hij boven aan de lijst maar toen begonnen zijn blessures.

    Dus wat betreft het missen van zijn gewicht is maar een keer gebeurt vanwege een ziekte, ik vind het wel overdreven allemaal.
    Het klopt dat hij eerder een partij heeft afgezegd maar dat was door een blessure, wat ferguson ook overkwam tijdens hun eerste zogenaamde ontmoeting.
    Last edited by tarantula; 29-12-2017 at 21:33.

  11. #86
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    In de mma wereld wordt hier ook een big deal van gemaakt, vele hebben hun feiten niet op een rij zoals bisping die zei dat hij twee keer zijn gewicht heeft gemist voor de ontmoeting met ferguson.

    Dit is absoluut niet waar, de eerste ontmoeting heeft ferguson 9 dagen voor het gevecht afgezegd vanwege een blessure hij werd toen vervangen door horcher. Wat wel zo is, is dat habib een paar keer eruit lag door blessures dat was toen pettis kampioen was, hij stond hij boven aan de lijst maar toen begonnen zijn blessures.

    Dus wat betreft het missen van zijn gewicht is maar een keer gebeurt vanwege een ziekte, ik vind het wel overdreven allemaal.
    Het klopt dat hij eerder een partij heeft afgezegd maar dat was door een blessure, wat ferguson ook overkwam tijdens hun eerste zogenaamde ontmoeting.

    Nouja, 'vanwege een ziekte' was niet zomaar een griepje ofzo hoor. Was bijna carrière beeindigend. Het had wel degelijk effect op z'n weight cut en het was maar de vraag of ie deze keer helemaal gezond zou blijven. Dus gewoon: woohoo!
    It's okay to be white

  12. #87
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Nouja, 'vanwege een ziekte' was niet zomaar een griepje ofzo hoor. Was bijna carrière beeindigend. Het had wel degelijk effect op z'n weight cut en het was maar de vraag of ie deze keer helemaal gezond zou blijven. Dus gewoon: woohoo!

    Ik snap jou woohoo welzeker, het was ook niet naar jou persoonlijk gericht ik doelde meer op analysten en collegas vele zijn niet echt up to date als het om feiten gaat, ik heb meerdere horen zeggen dat hij meerdere keren zijn gewicht heeft gemist wat niet zo is vandaar mijn reactie.

  13. #88
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik snap jou woohoo welzeker, het was ook niet naar jou persoonlijk gericht ik doelde meer op analysten en collegas vele zijn niet echt up to date als het om feiten gaat, ik heb meerdere horen zeggen dat hij meerdere keren zijn gewicht heeft gemist wat niet zo is vandaar mijn reactie.
    true dat
    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •