MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default WE SPRAKEN YOUSRI BELGAROUI, DE KICKBOKSER DIE VLUCHTELINGEN REDDE

    Mooi artikel van VICE. Slimme gozer hoor die lange Yousri.

    https://www.vicesports.nl/we-spraken...den-en-rappen/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Mooi interview. Lijkt me wel een jongen die ze goed op een rijtje heeft.
    Vond vooral de onderstaande vraag en het antwoord wel tekenend
    Meerdere trainingspartners van je, zoals Murthel Groenhart en Mellony Geugjes, hebben ambities in zowel kickboksen als MMA. Zie jij dat ook zitten?

    MMA is heel erg veranderd. Vroeger wist je als kickbokser wel wat je tegen een worstelaar moest doen. Maar nu zijn het allemaal MMA’ers. Vanaf de jeugd doen ze alleen aan MMA, niet alleen worstelen of kickboksen meer. Ik weet niet of dat gat nog te overbruggen is.
    De meeste mensen onderschatten het MMA en willen niet toegeven aan hun eigen tekortkomingen, Maar deze jongen geeft gewoon eerlijk toe dat het huidige niveau betreft het MMA gewoon te hoog ligt als je alleen maar kickboks ervaring heeft.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het ook met hem eens. Mensen onderschatten het indd.
    Ik zie bijvoorbeeld Saki ook geen UFC kampioen worden, tenzij de top 6 van zijn divisie allemaal omkomen in een vliegtuig crash..
    Beter dat je op een vechtsport discipline focust en daar alle aandacht en energie insteekt vanaf het begin van je carrière, niet in je midden twintigste of begin dertigste. Maar goed, omgedraaid (mma naar het kickboksen) lijkt mij het wel een stuk makkelijker omdat je dan minder handelingen tijdens een gevecht hoeft te uitvoeren.
    Ik begrijp natuurlijk wel dat er tegenwoordig kickboksers zijn die de overstap maken naar het MMA en Boksen omdat het financieel aantrekkelijk is. Maar misschien zal het in de toekomst als de sport zich positief blijft ontwikkelen niet hoeven om die overstap te maken.


    Ik zie Yousri over 3 jaar wel in de zwaargewicht categorie vechten met zijn 1.96 m... iets meer van die pindakaas boterhammen binnen werken van Mike, kan hij wat meer groeien in gewicht.

  4. #4
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik zie Yousri over 3 jaar wel in de zwaargewicht categorie vechten met zijn 1.96 m... iets meer van die pindakaas boterhammen binnen werken van Mike, kan hij wat meer groeien in gewicht.
    lol
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [QUOTE=Eindbaas;1322238]Ik ben het ook met hem eens. Mensen onderschatten het indd.Ik zie bijvoorbeeld Saki ook geen UFC kampioen worden, tenzij de top 6 van zijn divisie allemaal omkomen in een vliegtuig crash..Beter dat je op een vechtsport discipline focust en daar alle aandacht en energie insteekt vanaf het begin van je carrière, niet in je midden twintigste of begin dertigste. Maar goed, omgedraaid (mma naar het kickboksen) lijkt mij het wel een stuk makkelijker omdat je dan minder handelingen tijdens een gevecht hoeft te uitvoeren.Ik begrijp natuurlijk wel dat er tegenwoordig kickboksers zijn die de overstap maken naar het MMA en Boksen omdat het financieel aantrekkelijk is. Maar misschien zal het in de toekomst als de sport zich positief blijft ontwikkelen niet hoeven om die overstap te maken.



    tuurlijk wordt Saki wel UFC kampioen

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •