MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Hubert Geven wint Clan Wars weltergewicht titel

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    mooie win van Hubert. Het zag er even slecht uit. hij had hem mooi beet op de grond

  3. #3
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    niet een al te beste performance

  4. #4
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wel weer een titel, de 5e in 3 gewichtsklasses zag ik.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Ik vind dit juist een hele goede performance.

    Geven vecht normaal 70 KG zo nu en dan op 66 KG. Deze pot is op 77 KG gevochten.

    Hij laat zien dat hij tegen zwaardere tegenstanders gewoon durft te knokken, beschikt over een goede doorzettings vermogen en zijn set-up naar de verwurging vind ik bizar goed.

    Deze doorzettings vermogen was ook goed terug te zien in de partij tegen Agy Sadari.

    Als je zo rustig kan blijven naar een gevaarlijk moment ben je in mijn ogen een echte topper.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hubert is een topper! Die gaan we nog een keer in de UFC zien
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Krijgt iets te veel klappen. Als hij in deze gewichtsklasse wil blijven moet hij zijn vet wel omzetten in spiermassa.
    Maar verder; knap gedaan. Gefeliciteerd.

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Hubert is een topper! Die gaan we nog een keer in de UFC zien
    Ik hoop het van harte maar het lijkt me niet realistisch.
    Leeuwenhart sowieso en een erg mooie sub, zeker aangezien hij een aantal keer aangeslagen was.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Hubert is een topper! Die gaan we nog een keer in de UFC zien
    Gun hem dat van harte maar de enige kans dat hij ooit te zien is in de ufc is als hij per ongeluk gefilmd word terwijl hij in het publiek zit

  10. #10
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Gun hem dat van harte maar de enige kans dat hij ooit te zien is in de ufc is als hij per ongeluk gefilmd word terwijl hij in het publiek zit
    Waarom denk je dat? Hij heeft vijf titels in drie verschillende gewichtsklasses, dat lijkt me opzicht wel een redelijke statistiek?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  11. #11
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Jonge jonge typisch Mixfight Nederland weer hoor. De afgunst is groter dan de hoop op succes. Vergeet niet dat deze jongen 23 is. Ik ken hem persoonlijk en zie en hoor regelmatig wat hij voor zijn sport onderneemt om beter te worden. Wat meerdere mensen al zeggen, normaal vecht hij op 66-70 kg. Dit is gewoon een nette prestatie. Zijn laatste partij voor deze won hij op TKO in Rijswijk, meen ik me te herinneren. Standup in zijn eigen gewicht is hij gewoon sterk. Wat wel weer jammer is, is dat er dan alleen negatief commentaar op iemands performance wordt gegeven. Ik vind juist zijn groundgame voor een Nederlandse jonge MMA'er erg indrukwekkend.

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wat wel weer jammer is, is dat er dan alleen negatief commentaar op iemands performance wordt gegeven.
    Ik zie 1 persoon die echt negatief is (maar wel gewoon zijn mening geeft). En jou reactie is de 2e met een negatieve ondertoon dus dat vind ik wel weer typisch mixfight, die reactie van jou. Gadverdamme wat een negatieveling ben jij!

  13. #13
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Waarom denk je dat? Hij heeft vijf titels in drie verschillende gewichtsklasses, dat lijkt me opzicht wel een redelijke statistiek?
    Tegen wat voor tegenstanders en wat voor titels?

    Juist onbekende lamme vs de blinde en titels van in elkaar geflansde huis tuin en keuken bondjes die geen enkele waarde hebben.
    Dus dat zegt me Niet zo veel.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Jonge jonge typisch Mixfight Nederland weer hoor. De afgunst is groter dan de hoop op succes. Vergeet niet dat deze jongen 23 is. Ik ken hem persoonlijk en zie en hoor regelmatig wat hij voor zijn sport onderneemt om beter te worden. Wat meerdere mensen al zeggen, normaal vecht hij op 66-70 kg. Dit is gewoon een nette prestatie. Zijn laatste partij voor deze won hij op TKO in Rijswijk, meen ik me te herinneren. Standup in zijn eigen gewicht is hij gewoon sterk. Wat wel weer jammer is, is dat er dan alleen negatief commentaar op iemands performance wordt gegeven. Ik vind juist zijn groundgame voor een Nederlandse jonge MMA'er erg indrukwekkend.
    Mijn comment is niet negatief bedoelt. Hubert is goed bezig het MMA in Nederland te promoten en dat is mooi. Ik gun hem het beste.

    Ik vind alleen dat hij behoorlijk wat incasseert. Superpiele style zeg maar. Komt waarschijnlijk door het gewichtsverschil. Hij knokt er goed doorheen maar gezond is anders.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Super prestatie!

  16. #16
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Tegen wat voor tegenstanders en wat voor titels?

    Juist onbekende lamme vs de blinde en titels van in elkaar geflansde huis tuin en keuken bondjes die geen enkele waarde hebben.
    Dus dat zegt me Niet zo veel.
    Clan Wars, Fair FC, Road FC en Strength & Honour zijn toch prima organisaties in de subtop van de sport? Of zie ik dat verkeerd?
    Hij is pas 23 ook dus zie het nog wel gebeuren.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  17. #17
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Clan Wars, Fair FC, Road FC en Strength & Honour zijn toch prima organisaties in de subtop van de sport? Of zie ik dat verkeerd?
    Hij is pas 23 ook dus zie het nog wel gebeuren.
    Hij is inderdaad nog jong, moet nog veel leren maar dat is niet gek op deze leeftijd.

    Ik vind dat hij het heel goed doet.
    En dan ook nog is zo jong

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Winnen is winnen bij de ufc kijken ze toch alleen naar records. Hij leek me aangeslagen maar vond toch een manier om te winnen... respect.

  19. #19

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Jonge jonge typisch Mixfight Nederland weer hoor. De afgunst is groter dan de hoop op succes. Vergeet niet dat deze jongen 23 is. Ik ken hem persoonlijk en zie en hoor regelmatig wat hij voor zijn sport onderneemt om beter te worden. Wat meerdere mensen al zeggen, normaal vecht hij op 66-70 kg. Dit is gewoon een nette prestatie. Zijn laatste partij voor deze won hij op TKO in Rijswijk, meen ik me te herinneren. Standup in zijn eigen gewicht is hij gewoon sterk. Wat wel weer jammer is, is dat er dan alleen negatief commentaar op iemands performance wordt gegeven. Ik vind juist zijn groundgame voor een Nederlandse jonge MMA'er erg indrukwekkend.


    2 x !

  20. #20
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Knappe prestatie voor iemand die normaliter 1a ,2 klasse onder zijn voormalig partij gewicht vecht, als ik dat zo lees dan.
    24jaar jong dus hij kan nog wel ff doorgaan.

  21. #21
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Ik ben altijd zeer te spreken over Hubert Geeven. ik vind het een topper die ver kan komen!
    Ik ben alleen van mening dat hij zich op 1 gewichtsklasse moet focussen. Deze jongen is een echte vechter, en dit soort jongens zouden zelf een zwaargewicht partij accepteren als dat op hun pad komt. maar met het ook op de toekomst van zijn carriere is het verstandig om binnen een schaal van 3a4 kg te blijven.

    Verder is het wel treurig dat zodra je een beetje kritiek hebt, het hier gelijk als afgunst wordt afgedaan. Iedereen kan zien dat hij het zwaar had deze partij, dat mag best aangekaart worden. Daar heeft Hubert zelf ook meer aan dan aan alleen maar jaknikkers.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ik ben altijd zeer te spreken over Hubert Geeven. ik vind het een topper die ver kan komen!
    Ik ben alleen van mening dat hij zich op 1 gewichtsklasse moet focussen. Deze jongen is een echte vechter, en dit soort jongens zouden zelf een zwaargewicht partij accepteren als dat op hun pad komt. maar met het ook op de toekomst van zijn carriere is het verstandig om binnen een schaal van 3a4 kg te blijven.
    Zijn er wel genoeg goede partijen te vinden in zijn ideale gewichtsklasse ?

  23. #23
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ik ben altijd zeer te spreken over Hubert Geeven. ik vind het een topper die ver kan komen!
    Ik ben alleen van mening dat hij zich op 1 gewichtsklasse moet focussen. Deze jongen is een echte vechter, en dit soort jongens zouden zelf een zwaargewicht partij accepteren als dat op hun pad komt. maar met het ook op de toekomst van zijn carriere is het verstandig om binnen een schaal van 3a4 kg te blijven.

    Verder is het wel treurig dat zodra je een beetje kritiek hebt, het hier gelijk als afgunst wordt afgedaan. Iedereen kan zien dat hij het zwaar had deze partij, dat mag best aangekaart worden. Daar heeft Hubert zelf ook meer aan dan aan alleen maar jaknikkers.
    Mee eens, Ik volg Hubert sinds zijn Agy partij op Facebook en je schikt er van hoeveel volgers deze jonge jonge heeft.

    Ik denk zelf ook dat 70 KG zijn beste gewichtsklasse is.
    Dan is een uitstapje naar bijvoorbeeld 66 nog is leuk om te doen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •