MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default Mixfight.com in gesprek met Ismael Londt

    In december 2016 blesseerde Ismael Londt tijdens zijn partij tegen Jamal Ben Saddik zijn arm. Ondanks deze blessure wou hij niet opgeven en vocht hij met deze geblesseerde arm de partij uit. Hoe ernstig de blessure was bleek wel uit het feit dat hij een operatie er aan moest ondergaan en een jaar lang niet in actie kwam.

    A.s. zaterdag is Ismael Londt echter weer terug en zal hij in Rotterdam tijdens Glory 49 het opnemen tegen D’Angelo Marshall, een oud trainingsmaatje van hem uit zijn tijd bij Slamm.

    Mixfight.com sprak Ismael over het hoe en wat over zijn komende partij.





    Hoi Ismael, je komt van een zware arm blessure die je op liep in je partij tegen Jamal Ben Saddik. Je bent aan deze arm geopereerd en nu weer in training voor je partij van a.s. zaterdag. Hoe gaat het met je arm?

    Het gaat goed met mijn arm. Ik heb een goede voorbereiding wat lekker verloopt. Hier voor heb ik veel uren gemaakt met Mike Passenier en Clyde van Dams.


    Zaterdag vecht je tegen D’Angelo Marshall, een jongen die net als jou groot geworden is bij Slamm. Wat weet je van hem als vechter en hebben jullie nog samen getraind bij Slamm?

    Ja, inderdaad we komen allebei uit het Slamm nest en ik heb in het verleden veel met hem getraind. Het is een grote en sterke jongen die net als mij komt om te vechten.


    Wat verwacht je voor een partij zaterdag?

    Beide zijn we vechters die komen om te vechten en ik verwacht dan ook een spectaculaire partij met veel zware acties.


    Verleden jaar won je een toernooi bij Glory waarmee je een titelshot verdiende tegen Rico Verhoeven. Deze partij is er nog steeds niet van gekomen. Wanneer kunnen we deze verwachten?

    Wanneer ik die title shot krijgt zou ik niet weten. Ben er eerlijk gezegd momenteel niet mee bezig. Ik focus me nu geheel op mijn komende partij met D’Angelo . Na deze partij zie ik wel wat daarna komt.


    Rico vecht nu tegen Jamal Ben Saddik. Jij hebt tegen beide gevochten. Tegen Rico won je lang geleden en van Jamal verloor je verleden jaar, mede door een geblesseerde arm. Wat is jouw voorspelling van deze partij?

    Dit is een partij die twee kanten op kan gaan. Het zijn beide twee sterke zwaargewichten die gevaarlijk zijn. Wel denk ik dat hoe langer de partij duurt hoe meer de balans in het voordeel van Rico door slaat. Maar ik durf geen voorspelling te maken. Ik wens ze in ieder geval allebei veel succes voor zaterdag.


    Ismael, je bent nu 32 jaar en een jaar niet in actie gekomen. Wat staat er in de planning voor 2018?

    Door mijn armblessure is 2017 een beetje een verloren jaar geweest. Voor 2018 hoop ik dat het beter gaat en is het de bedoeling dat ik veel partijen draai. En scherper dan ooit zal zijn.
    Last edited by payap; 05-12-2017 at 18:07.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Ben benieuwd, beide heren hebben (zoals de rest van de HW's) hun ogen inmiddels gericht op Rico Verhoeven.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor het interview. Jammer voor zijn blessure, 1 jaar geen partijen kunnen draaien maar ik denk wel dat hij goed zal terugkomen helemaal in 2018. Die partij tegen D'Angelo zal wel een knalpartij worden beide kennen elkaar goed. Ik geef op dit moment het voordeel aan D'Angelo Marschall heeft meer wedstrijdritme op dit moment en traint ook samen met de huidige kampioen Rico Verhoeven. Die zal hem ook vast wel wat tips hebben gegeven om Londt te verslaan.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default


  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Ismael Londt joins The K1Anoop Show ahead of his return to GLORY Kickboxing against, D'Angelo Marshall on December 9, 2017 at GLORY: REDEMPTION after a year away, due to major injuries since his close decision loss to, Jamal Ben Saddik at GLORY: Collision. Widely regarded as one of the best heavyweight kickboxers in the world, "Mr Pain" gives his most candid & in-depth interview talking about: 0:29 Returning from a year off due to serious arm & leg injuries after GLORY Collision. 3:37 Changing gyms & "good chemistry" with Mike Passenier at Mike's Gym [9:46]. 4:44 Why he's confident he will prove that he genuinely is the very best heavyweight. 15:53 His history with D'Angelo Marshall who, he knows very well having been training buddies. - Will he or won't he pursue a career in pro-boxing instead of kickboxing? - His opinions on Rico Verhoeven vs. Jamal Ben Saddik [18:37] & the heavyweight scene. 21:44 Why he believes he should still get his title-fight against Rico & how he can beat him. 28:17 The changing landscape & future of heavyweight kickboxing. 30:29 The financial difficulties for professional kickboxers & how he made fighting a viable career. 37:16 The problem with kickboxing/combat sports media and fighters. - And much more, prior-to fighting on the GLORY 49 SuperFight Series card.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Een bikkel is het, thanks!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    31
    vCash
    50500

    Default

    Thanks for the interview. Ismael Londt is a good guy. Wish him good luck against his fight with Dangelo Marshall.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •